lørdag 25. september 2010

Skuffa! Igjen!

Jepp, igjen! Har snekra opp ENDA ei skuffe på veggen!
Husker den forrige? Her er den.

Den "nye" er også fra Bruktbo på Stjørdal.



Den gamle skuffa ble jo selvfølelig sjalu da, den nye har jo så fine farger, så det ble litt slossing og drittkasting, men siden den gamle fikk henge øverst som kongen på haugen, ble de etter hvert enige. (Oh,yeah, jeg er SÅ teit at jeg dikter opp historier om skuffer!! So sue me!)





Den nye skuffa har blitt bokhylle for nå!


Legg merke til verdens skjønneste notatbok, fått av kjære Glede for en stund tilbake.


Jeg har ikke klart å skrive i den før nå, den er jo så fin! Men nå har jeg begynt å lage skisser til prosjekter inni den, strålende fornøyd! :)

Forresten så er jeg i gang med et nytt prosjekt her, stay tuned!

25 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg liker det jeg ser, synes det er så flott med skuffene dine på veggen!
Flotte, blanke ark er vanskelig å starte på, men oj så artig med en slik bok;)
Nyt dagen og klem fra meg;)

gult hus i svingen sa...

det ble skikkelig bra, den nye hylla har så nydelig front. Har ikke kommet på å ha så store skuffer på veggen, jeg, men tror jeg skal vurdere det....
Ha en flott lørdag videre da du.

Klem fra Trine:)))

Landcharm sa...

Så stilig det ble! Litt av en snkker du ser jeg nedover her..

Hege sa...

He, he en heelt grei "maktkamp";-D
Stilig!
- og den boken har jeg også:-D
Ha en fin, fin lørdag,
klem Hege.

skjerstad sa...

Hi hi :) Ja det var jo bare rett og rimelig at den gamle fikk være kongen på haugen ;) Rå stili var de sammen :) Syns det var så fint at du har beholt dem som de er ;)

Kos deg i kveld :)
Klem fra meg :)

Havfruen sa...

Knalltøfft:)) Du imponerer stadig:)
Den boka var fin...
Knall på fosen i dag...12 gr og sol...lurer på om ikke "din" Oscar var avbildet i FOsnaFolket forleden...søtnos:)
Nyt kvelden, klemmings:)

GundaM sa...

så fine de ble da, og som Janne sier ; artig at du lar de være som de er og ikek begynner å male de!!

glær mæ t næste prosjekt..........

ha en fin lørdagskveld ;)

Glede sa...

God kveld i stua! Kjempekule skuffer! ;) Husker ikke om jeg har kommentert det nye bordet ditt, men iallefall: du er bare så crazy, digger deg. Det ble tøft! Artig å se at boka er i bruk. Klem

Ellemeller sa...

Hei snupps! Long time og sånn.
So stilig dei skuffene blei! slike vil eg ha på syrommet, over arbeidsbordet mitt. Det skal bli mitt neste prosjekt. Berre slik du veit det so er du skuld i at eg har ommøblert på syrommet, med det resultat at det er fullt kaos i heile huset:)
Fyskammeseg:)
Men det blir triveleg til slutt, iallefall om eg finn meg slike skuffer.

Therese sa...

Heia!
Råstilig med de fine skuffene! også liker jeg stålampa i sølv.. NICE :)
Gleder meg til å se flere prosjekter fra deg!
Ha ei fin helg videre :)

As sa...

Flott skuff! liker ideen med å henge de opp som hyller! kreativt, flott og enkelt=)
Vanskelig å ta fatt på ei blank bok når den er så flott som den du har! Må liksom bruke den til noe spesielt. Høres ut som om du har funnet det perfekte bruksområdet for boka!=)

Ønsker deg ei fortsatt fin helg=)

Ellemeller sa...

Som eg nettopp kommenterte på bloggen min:
DAtt: berre til inspirasjon... aldri besvær:)

Gammel stil sa...

Det ble jo kjempefint:) Du er så inspirerende altså:)

Klem:)

Guttemamma sa...

Superfine de skuffene der altså!! Og fin header'n din har blitt!!
klem♥

Janniche sa...

Hei!!

Takk for kjempekos kommentar hos meg!!
Såååå fin akuffehylle!!! Perfekt farge! *sikle*sikle*
Du er utrolig flink og kreativ, må jeg bare si!

Velkommen som Følger hos meg! (ekstra kjekt siden jeg har vært Følger hos deg en god stund nå;)) Og hvis du kommenterer på Give Away-innlegget mitt og lager en liten link dit - ja, da kan du vinne noe hos meg! Har faktisk noe med ugler på!!:P

Klem fra Janniche, Duse Pasteller:)

Bird sa...

så smart med skuffe på veggen! Du skal ikke se bort i fra at jeg kopierer det på vårt hus på landet!:) Takk for tipset!

As sa...

Hei igjen=)
Takk for hyggelig hilsen inne hos meg=) Ang perlene, så gleder jeg meg til å sette igang. Innbiller meg at jeg skal få det til. Men, tiden får vise om det er en sannhet med modifikasjoner eller ikke;)

Ønsker deg en strålende mandag =)

Mitt hvite hus sa...

Kjempeflotte skuffer du har funnet deg.. likte begge to jeg.. den øverste var jo ekstra flott..

klemmer =)=)

Karna sa...

Utrolig tøft ble det....bra du fant en til...

I'm with Leia sa...

Flott skuff! Så god idé - og deilig rustik er det også :)

Hespe sa...

Hei, og takk for kjempekos tilbakemelding på nettet mitt - alltid så koselig når andre liker det jeg har laget :o)

Nok en herlig skuff du har fått opp på veggen din!!!

Ha en finfin uke!

Klem fra Hildegunn

Janniche sa...

Ups! En liten uoverlagt løgn der fra meg...! TRODDE jeg var Følger her... Men har bare hatt deg på Bloggelista mi lenge. NÅ er jeg Følger på ordentlig!;)
Kjempestas at jeg har fått kommet på Bloggelista di òg!!:D Takk for det!

Ha en fin uke videre!

Klem fra Janniche og Leon, Duse Pasteller:)

Nina sa...

Oj sann ;). Det var kanskje noe av det kuleste jeg har sett på en blogg på en god stund ;). Me like. De skuffene hadde patina. Så gøy det må være å pyntefylle opp de. Jeg likte deg kjempegodt! Tenk om jeg en vakker dag kunne snublet over noen søte, små skuffer. Det er lov å drømme.

Jeg har bestilt en tallerkenhylle av en snekker i dag. Det innebærer lite patina - men da får jeg i hvert fall noe etter mål ;)). Gleder meg til å begynne å fylle den.

Klemklem

På landet sa...

Stilig, hvor tar du det fra? Hadde aldri kommet på noe sånnt, men det var tøfft :) Me like.

:)

Sanne sa...

åh, kjempe fine hyller :D skikkelig fine var de :)