onsdag 29. september 2010

Loppis i nabolaget i helga som kommer!

Har vært vei og hjelpa til å ta imot varer i dag, masse bra, komkomkom! :)

Loppemarkedet har egen blogg her.

Men, folkens, det er ikke bare en mulighet til å handle, det er en mulighet til å møte yours truly!! 
Mhm, jeg donerer av min dyrebare (ehm) tid og hjelper til der i helga, ENDA en grunn til å dukke opp!
*Hohoho*
Jeg hadde ikke med kamera i kveld, men regner med loppebloggen blir oppdatert underveis.

Siden jeg ikke får lastet opp bilder for øyeblikket (AAAAARG), får jeg ikke lagt ved bildet av sjørøverflagget som jeg tenkte, så da får dette bare være slik!

God natt! :)

10 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

faderullan lei! Også jeg som skal til Oppdal i helga. Det var da som bare altså. Du kan vel kjøpe opalglassvaser til meg om dere har, hrmf hihi;)

Ser for meg sjørøverflagget da:) Fint:)

God natt til deg, Datt:) Klem fra Trine:)

Miss-handy sa...

Der skulle vi vært, ja!:)
Du får vel gjort ett og annet kupp selv, og;)

De skuffene dine under var bare råstilig!!!! Sånne har jeg lyst på!....NB!fare for herming;)
God loppe-helg:)

Sareptas krukke sa...

Da ble det nok et loppemarked å besøke...
Herlig å se at et nabolag går sammen og lager loppemarked til inntekt for "fellesen" - I like;)
Er fortsatt meget misunnelig på pallebordet ditt, det er helt fantastisk...

Therese sa...

ååh! skulle ønske jeg kunne ha tatt turen dit gitt! så en heel del jeg har lyst på!:D
herlig tiltak foressten! Genial ide!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Grattis med ny skuff på veggen..kjempefin:)
kos deg
eddaKlemmer

Kaoskontroll sa...

Var innom loppe bloggen og kikket. Dere har noen godbiter ja. :) Flere ting jeg kunne tenkt meg. Dere får ha så mye lykke til! Håper pengene strømmer på. Utrolig bra tiltak! :)

Klem

skjerstad sa...

O yess :) Nå ble jeg glad ! Du ser meg vel der ja :)

Klem fra Janne :)

Gammel stil sa...

Åh, så gøy! Vi elsker loppemarked:)

Klem:)

Blandet loft sa...

Hadde jeg bare bodd nærmere..

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heia snuppa:)
Jo stolen er veldig god og sitt i:)Det er her jeg sitter og blogger:)
kos deg med loppis i helga..her blir det bare og stå på marked:)
eddaKlemmer