fredag 17. september 2010

Litt fraværende og veggskuffe.

Ja, jeg har vært litt fraværende de siste dagene, har vært så forbanna sliten og uopplagt!
Også har jeg hatt noe anna og holdt på med:


Verdens søteste Oscar har bodd hos meg en uke! Det er mamma og pappa sin hund, de er i Tyrkia denne uka, så jeg har fått æren av å passe på'n! Han er en Yorkshire Terrier, og er så utrolig rolig, stille og snill, til tross for at han er en mini-hund på bare 8 måneder! Han har vært med meg på jobb å bodd i vinduskarmen ved pulten min hele uka! Det er jeg som har blitt reserve-herre, så han følger etter meg overalt, og om jeg er borte noen minutter blir han helt HENRYKT over å se meg! Ingen har blitt så glad for å se meg EVER gjennom mitt 26 årige liv!! Hehe, litt uvant til å begynne med, men nå er det så herlig, blir rart når han drar i morgen... Pus, derimot, blir nok veldig fornøyd med å få meg tilbake! :P

Uansett, ei skuff har jeg i det minste fått opp på veggen på rommet mitt!


Denne gamle skuffa kjøpte jeg på Bruktbo i januar faktisk! Nå fant jeg ut at den bare måtte komme opp på veggen! :)


Denne lille boksen har jeg vist snurten av før, den har jeg hatt så lenge jeg kan huske, og aaaner ikke hvor den kommer fra! Any ideas, mamma??

Nå er Oscar trygt plassert oppå føttene mine, og jeg skal på en bloggerunde!
God helg! :)

26 kommentarer:

Lene sa...

Den skuffen var bare kjempe fin. Er på jakt etter noe lignende jeg også.

lillelise sa...

Kjempetøft med skuffen på veggen. Og så søt Oscar er!
Ha en fin fin helg

Tovepia sa...

Så flott det ble med ei skuffe på veggen!!... helt herlig;)
Høres ut som du har en koselig krabat sammen med deg;)
Kos deg i helga og klem fra meg;)

monsol sa...

Det var jo smart bruk av en skuff =)
Så søte oscar var da skjønner godt du er sjarmert av han =)
god helg til deg også.

Lykkeliten sa...

Ååå, for en herlig liten Oscar♥
Nå fikk du meg til å savne mamma sin hund, en herlig liten dverg schnauzer;)

Den skoffen var stilig! Kjempetøft med den
på veggen slik! Håper du og oscar får en herlig fredagskveld:) Klem♥

Precious Home sa...

God helg!

Amalie sa...

Mye kos i en liten hund!
God helg!

As sa...

hei=)
Så kreativt og flott med den skuffen på veggen!=) Takk for titten=)

Morsomt med Oscar med på jobb=)
Er ikke noe tilhenger av hunder, men han ser snill ut han=)

Ønsker deg ei riktig god helg og velkommen innom bloggen min for deltakelse i give away=)

Hege sa...

Tusen takk vennen - du er bare go`!
Utrolig fint med den skuffen på veggen - det var noe for meg;-D
Kos deg med Oscar,
klem Hege.

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Åh så søt den var...nusselig...slik vil jeg ha:)
Skuffen gjorde seg på veggen...har en skuff jeg og skal bruke til hylle..med fire rom...den er akkurat malt hvit nå:)nå erdet krim...
ha en fortreffelig kveld snuppa:)
eddaKlememr

skjerstad sa...

For en nusselig hund ;)
Så artig den skuffa på veggen ;) Likt denn !!!

Ha ei super helg :)

Hespe sa...

Åh, så skjønn Oscar var da - må ha vært kos å ha dette lille sjarmtrollet boende hos seg!

Kjempeherlig "skuffhylle" du har laget deg - unikt og flott!

Ønsker deg en herlig helg!

Klem fra Hildegunn

Janniche sa...

Sååååå søt Oscar!!!:D
Skjønner godt at du har vært fraværende! Helt nydelig!!
Og så fin hylle/skuffe! Kreativt:)

God helg!

Klem fra Janniche, Duse Pasteller:)

Bird sa...

Koselig hylle! God helg;)

Maliva`s verden sa...

En slik liten søt hund, står høyt på ønskelisten her hjemme hos mine døtre..men tror jeg står over jeg. Kult med vegghylle ut av en skuff...kreativ du!
Fortsatt god helg til deg fra meg

gult hus i svingen sa...

det er nemlig noe av det som er så innmari bra med å ha hund. Min Kira, labrador, blir sååå glad selv om jeg bare har vært ute med søpla. Og når jeg kommer hjem fra jobb, fra butikken , fra tur, ja, bare har vært ute av døra uten henne, liksom... Herlig. Ingen av de andre i familien reagerer sånn. Kanskje like greit det...
Fiiiin skuff med bra saker., god ide.

God helg!

Klem fra Trine

Solrosa sa...

Så nydelig den boksen er!!!!! VEldig min smak! :)

Du er så flink og driftig! Herlig med den skuffen! Sånt liker jeg.

Her er det fullt opp med bryllupstanker. Hr. Sol drikkes ut i dag og jeg har pusset gamle "sølv"fat som jeg skal bruke i borddekoreringen. Tror det blir fint med hvite kubbelys, rødt dekorbånd og røde og gule roser på hvite duker. Vi skal ha 10 runde bord, så jeg tror det blir bra. Kjenner at jeg begynner å få sommerfugler i magen! Gleder meg vanvittig mye!!! :D Bare en uke igjen... Og etterpå drar vi til Roma! :)

Kos deg masse i kveld og på søndag, så høres vi igjen! :)

Klem fra Sola

GundaM sa...

wow, så artig se skuffa opp på veggen da!

og for et nydelig nøste av en hund da, skikkelig sjarmør ;)

kos deg på lørdagskvelden!

Hulda sa...

Utrolig skjønn liten hund. Slike er jo bare så sjarmerende. :) Nydelige bilder du har tatt av den lille vennen. Flott den gamle skuffen du har på veggen. Utrolig smart tips! :)

Guttemamma sa...

Knallbra hylle!! Og bordte under,du er flink!!
nattaklem♥

Karna sa...

Neimen så utrolig skjønn liten Oscar...nydelig...er det rart vi blir glad i disse dyrene, når de viser hvor glad de er i oss...smelt...

Utrolig tøft med den røffe skuffen på veggen!

Mona. sa...

Åhhh,for en herlig Oscar.......de hadde aldri fått ham med seg hjem igjen,fra meg.......hihiii :) Elsker hunder og katter,vettu..... :) Helt avhengig,rettere sagt ! Så fint det ble med den gamle skuffen på veggen,det var virkelig i min smak !!! Nydelig blikkfang,og morsomt å endre på innhold,etter hvert som man trenger litt forandring ! Har jo en hylle jeg også,i kjøkkenkroken,og der går jeg berserk,rett som det er...... :) Ha en fortsatt fin søndag :)

GundaM sa...

hei der igjen.

ser dårlig ut med potetkasser hos emg ja, har noen men de er endel ødelagte desverre ;(

mulig Sareptas har på butikken sin, kan sjekke for deg ;)

GundaM sa...

neimen da kommer du til meg da , for de er med enkle grep du får de ok.

Tina sa...

Nudelige Oscar! Så masse flott du har plukket frem da, og så kreativt, likte sofabordet ditt ja! Kjempecoolt. Men heia Kråkvåg du! heheh :)))))

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

så heldig som får låne en slik søt liten vovs...
nydleig skuff på veggen, av alle ting, så luuurt!!
ønsker deg alt godt , håper formen snart er på plass igjen..
klemklem (og takk fror alltid koselig hilsen...)