mandag 20. september 2010

Hull i veggen!

Jeg har alltid hatt angst for å slå hull i veggen, men jeg må jo nesten få opp litt på veggen så det blir koselig også!
*Puh* 
Er ikke enkelt når jeg ikke har tålmod til å vente på at noen har tid til å holde for meg, det blir nok litt mange tilfeldigheter... Men det er jo bare helt "meg" da! :P


Denne gangen var det kroken under trappa som fikk seg en runde med hammer'n.


Bildene er en såkalt salig blanding, de tre øverst til venstre er fra bestemor og bestefar. Det runde med gullramme er fra bruktbutikk. Det siste, industrielle, har jeg tatt selv, men når det kom over på lerret ble komposisjonene helt feil og bildet teit. MEN det har jo fortsatt fine farger jeg likte sammen med resten! :)


De to bildene under her er av bestemor og bestefar! ♥


Bruktbildet:


Ellers dro Oscar hjem på lørdag, og jeg saaaavner'n!! :(

17 kommentarer:

Tovepia sa...

Herlige og koselige bilder. Trodde først det var mine besteforeldre som hang på veggen din, for de ble fotografert på nøyaktig samme måte:D

Havfruen sa...

Søte Oscar...skjønner du savner ham....

Så flott det ble..koselig:) Men har den angsten for å spikre i nye vegger jeg også:) Men man må jo ha noe på veggene...

Ha en fin kveld, klemmings:)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisann snupa.....
he he du er akkurat som meg...da blir det og slå i spiker og få det opp:):)for opp skal det....
Ja skjøner at du savner Oscar...er ei dame i Birkelunden som har en slik liten hund..tror det er samme som oscar...og den er blitt så venn med meg..kommer løpende til meg....hun heter Mathilde og er så skjønn så:)
kos deg..skulle ha spikret mer jeg og..
eddaKlemmer

sylvia sa...

hei.
så koselige bilder du har snekret opp på veggen din,
koselig å holde på med sånt,nydelig hos deg.
ønsker deg en fin fin kveld,
klem fra sylvia

gult hus i svingen sa...

trivelig krok under trappa. Jeg har også en smule angst for alle hullene i veggene, men bildene må opp altså. Vi har også bilder av våre besteforeldre fotografert på samme måte. Artig å ha minner, bruktfunn og egenproduksjon på veggene.

Fin uke til deg fra meg.

Klem fra Trine:)

skjerstad sa...

Hull i veggen ? Ha ha ;) Jeg trodde lenge at det bildet til høyre var et hull i veggen ;) Hvorfor har hun ett hull der , tenkte jeg :) Men så så jeg at det var et bilde ;) Det bildet synes jeg var KULT !! Hele veggen var veldig fin :)

Ha en fin kveld :)
Klem fra meg :)

Hespe sa...

Kjenner meg veldig igjen der gitt - mange hull i mine vegger..! Ble veldig fint på veggen din, og koselige bilder du har hengt opp!!!

Ha en fin dag videre!

Klem fra Hildegunn

Karna sa...

Kjempe tøft med denn mixen av rammer og bilder...skjønner godt du savner Oscar så skjønn som han var...

Guttemamma sa...

Koselig med gamle familiebilder og bare fint at det er en salig blanding synes jeg!!
klem♥

mali-mo sa...

Koselig med gamle bilder;)Har helt hullskrekk for veggene jeg og, så her er det tomt fremdeles. Vurderer et bilde på gjestedoen vi holder på å pusse opp, skal se om jeg får tatt mot til meg, hehe ;)

Solrosa sa...

Hei, søte! Det var jo ikke så drastisk, men jeg skjønner hva du mener, ja. Vanskelig å slå hull i fine, hele vegger...

Klem

irina sa...

Heisann :) ja det var meg !! marita spurte meg om jeg kunne tenkt meg å hjelpe henne litt ved å jobbe der litt. og det er ok,...har egentelig mye oppdrag og møbler jeg kunne lage...men men det er kjekt med en fast inntekt en stund også :)
Og jeg som aldri har handler en eneste ting på black design...ha ha....men liker å selge så det går bra :) Kjenner du marita ?

Tina sa...

Kooooselig vegg, digger at det er "deg"! hehe! Skriver morsomt du jente og så coolt, du er jo Trønder også! Svinger innom igjen jeg...

Miss-handy sa...

Takk for kommentaren:)
År og dag siden jeg blogget nå....får jammen ta meg i skinnet!:)
Jeg må ta meg en leserunde her inne:)
Bildeveggen ble kjempefin! Akkurat passelig tilfeldig! Trenger jo ikke ha noen til å holde når resultatet blir så bra!!:)
Ha en super kveld:)

As sa...

Hei=)
Ja, synes de tutti-designene var morsomme, jeg. Skal prøve meg på det der når vi er ferdig innflyttet og det er tid til hobbylering igjen;)

Du savner hunden, ja? Han er jo så skjønn! Var nok trivelig selskap i han, ja
=)

Ønsker deg ei riktig god helg=)

Alven sa...

Hei :-)

Så koselig veggen din ble :-) Fint med gamle familiebilder på veggen :-)

Ha en flott helg :-)

Rustikk sa...

Åååå de skuffene var kjempe kule og smart løsning! Liker bloggen din, merker jeg blir glad av å se all din krativitet, her kan man virkelig bli inspirert.

SMIL