tirsdag 24. august 2010

White heaven!

Ja, nå er rommet hvitt!
Jeg har ikke fått stæsja enda, jeg har prestert å blitt syk! Jeg liker ikke å ligge på soverommet om dagen når jeg er syk, og heller ikke på sofaen, nå har jeg laga den perfekte sykeplass! :P

Før:

Etter (keep in mind, ustæsja):


Liker det SÅ mye bedre i hvitt, hakke ord!


Senga er gammel, etter oldeforeldre, men sidene er nye (den var enormt kort, må nesten gå an å bruke den!), de var i furu, fikk seg også et par strøk siden jeg var i gang!

Vegger er mala i fargen Letthet i silkematt, tak og karmer i Letthet superblank! :P


BLANKT! Knallfornøyd jeg! :D
Skal få vist resten av rommet også, men det er ikke helt på plass...

22 kommentarer:

Drømme ♥ Christina sa...

Så flott! Det ble nydelig.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

MajorogMeg sa...

Fy søren så bra dette ble:)) Maling gjør underverker:) Knallfint med blankt i taket, virkelig:)
Kom å plukk og snavvell så my du vil:))
Bra pus har eget rom...nesten eget da...
Ha en fin kveld og riktig god bedring:)
Klemmings:)

Tovepia sa...

Dette ble lekkert! Likte at det skinte i taket, det er flott!
Du må ikke bli syk, så god bedring og klem fra meg;)

Blandet loft sa...

åh så fint det ble nå! Kan tenke meg det er deilig å ha malt det nå ja.. Den sengen var jo bare helt fantastisk!!

Elin med Draumesidene sa...

For ein forskjell! :) Lekkert!

klem frå Elin :)

Kaoskontroll sa...

Hehe.. takker takker... i går! Du er herlig! :)

Og det var jammen rommet også, for å ikke snakke om sengen... den var kjempeherlig! For en forskjell det gjør å male et rom altså. (Ikke skjønner jeg at min far ikke kan se det. Furuelskeren!:P )

Kos deg med nytt og herlig rom! :) Klem

Kaoskontroll sa...

:) Men det passet veldig med "i går" også! Hehe
Jeg digger dem også i grå! :))

På landet sa...

Det ble såååå fint, sjarmerende å fin seng du har =)

Klem fra meg.

Myhome sa...

Nydelig!!!
Så lyst og lekkert det ble:)
Koselig seng, litt artig at de brukte så korte senger før i tiden:))
Klem Anita

Miss Mette sa...

Dette ble knallfint! - for en forskjell :) Hvitt er en fantastisk farge :)) og nydelig seng. Jeg liker så godt slike gamle møbler og fargen er bare herlig!!! Ønsker deg god bedring og ha en fin kveld. Stor klem fra Mette

Karna sa...

Oj for en forskjell, dette ble myyyyye bedre....ser kjempe koselig ut.
Håper du er på bedringens vei, ta vare på deg selv og kos deg litt...kanskje det hjelper....

Lindas hus sa...

Kjempe fint ble og det er bare så utrolig hvor mye lysere det blir med engang! Sikkert deilig å bli ferdig! God bedring:) klem

Guttemamma sa...

Lekkert,smekkert!! God bedring da:)
klem♥

Sjova sa...

Stæsja, eller ikkje stæsja: Blei ein skikkeleg koseleg krok, ljos og fin. Og gooood bedring, ikkje gøy å vere sjuk når det snart er helg( eller nokon gong, igrunn)

lisje astrid's husblogg sa...

WOOOOOOW!
Hekje ord eg helder!!
Utruleg lekkert resultat:)

Flinke deg:)

God bedring:)
Klem frå Astrid♥

Bidle i sømrommet sa...

Det gjør seg med litt (eller mye..) hvitmaling, ja. Stiilig seng! Ang. kassa du spurte om, så vet jeg ikke fargekode for den var kjøpt ferdig malt ;)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

det ble utrolig flott!!
så flinke dere har vært, tungt å male slik!

da er det lettere å male en tallerkenhylle, som jeg skal gjøre i helgen..


klem og fin helg!
magny

Hege sa...

Heisann!
PLEASE help me: Spre linken til den nye bloggen min..?
http://lavilledemille.com/
God helg min venn,
klem Hege.

Home By Virginia sa...

Wow for en forandring...!!! ☺ ☺ ☺
♥ WHITE ♥ WHITE ♥ WHITE ♥ Hi hi
Nydelig farge på den senga... Håper du er bedre nå... :)

*God Helg*

Klemmer fra MV ♥

Glede sa...

Hallo på deg! Så fint det ble. Hvitt er jo lekkert da! Alt blir så rent og møblene i rommet kommer til sin rett liksom. ;) Flink du er. Enn at du ble syk rett etter meg, etter at vi snakka om det på msn. Aha! Nå vet jeg det. Datavirus! :)

Kaoskontroll sa...

Takk for moralsk støtte! Og ja, hva skal man gjøre? I dag betalte jeg resten for å slippe videre trøbbel, og forsøkte også da på en normal prat med ham. Min far var også tilstede, og også han spurte pent om ikke en liten innrømmelse om at ting hadde gått noe galt var på sin plass. Naboen besvarte det med en prikkfri oppvisning i neandertalisk ego, så vi fikk fastslått en gang for alle at slike "aper" ikke har feil i egne øyne. :P

Ja ja, det ble en dyr lekse, men nå håper jeg at jeg har lært en gang for alle!

Håper du har en fin helg vennen!

Klem

Bird sa...

Så ut som en perfekt kosekrok!!:)