søndag 22. august 2010

Strålende fornøyd!

Jeg er AKKURAT ferdig med å male, sitter å venter på at det skal tørke så jeg kan flytte inn igjen nå!
Det ble litt skavankete(forklarer senere, what not to do), men jeg er strålende fornøyd med at det nå er hvitt! :D

Som om ikke det er nok har jeg hatt ei gjennomført herlig helg, med mamma, pappa og Oskar (søøøteste lille voffsen som jeg skal passe om noen uker! Gleder meg!! Dukker nok opp bilder da...) på overnatting fredag til lørdag, shopping (veldig vellykka sådan!) med ei venninne lørdag formiddag og besøk av et vennepar på kvelden. I dag har min kjære laga lasagne med lavkarboplater i til meg, meeeegagodt, og jeg er overlykkelig over å endelig spise pasta igjen! Hihi... Har gått på lavkarbo i 3 uker nå, funker som rakker'n, så kles-shopping lørdag var endelig litt smågøy igjen! Ja, åsså, åsså, hadde mamma å pappa med noen ting til meg fra Mor (bestemor) som jeg skal vise senere, *dån*! Har egentlig maaasse å vise nå, men skal starte en plass, og siden hele huset stort sett er rotete(male-fokus!) ble det i yttergangen! (Puh, ble dette det mest usammenhengende og kaotiske avsnittet jeg noen gang har skrevet...? Meget mulig...)

Gangen vår er grålilla (men ble merkelig grå og ikke lilla på bildene, men den er nå det!), det var slik når vi flytta inn og jeg gidder ikke å gjøre noe med den enda. Det er ikke noe galt med fargen, men alle vet vel hvor glad jeg er i hvitt, og dessuten er jo gangen liten å mørk i seg selv. Men jeg begynner faktisk å like fargen mer å mer da, spes sammen med kommoden jeg er så glad i! :)



Mhm?


Ja, også har vi verdens rødeste inngangsdør, jeg er tilbøyelig til å synes den er knallrødkul... :P
"Men hva i huleste er det som henger på veggen sammen med verdens styggeste alarm...??", tenker dere kanskje...

"WTF?"


"Hmmmm...."


"KOFFERT?!? Hvorfor i huleste har dette kvinnemenneske hengt en koffer på veggen??"


"Idiot!"


Jaaaada, denne snåle dama kjøpte liksågodt en koffer på Søstrene Grene, lima inni en par knagger og skrudde den fast i veggen... Kosta sikkert 80 kr eller noe slikt til sammen, og jeg er nok en gang strålende fornøyd... :P

20 kommentarer:

As sa...

hei=)
ååååh.. så flott det var med den kofferten som nøkkelskap=) Imponert over hvor kreativ du er=)

Lene sa...

Kult nøkkelskap!

camillaslykke sa...

Utrolig fin gråfarge, altså!!!! Og så stilig nøkkelskap, så lurt :) Du, jeg er også på lavkarbo... Har du noen tips?? (Annet enn lavkarbo.no) ???
Ha en god uke...
KLem

As sa...

Synes forresten at den døren er litt stilig, jeg=)
Lavkarbo, ja.. jeg skal hive meg på fra torsdag av=) Skal bort noen dager nå, og vet av erfaring at de jeg skal besøke spiser alt anna enn lavkarbo. Så, skal kose meg med hjemmelaga god mat før det blir lavkarbo=)

Monica sa...

tror jeg må inn på lavkarbo.no å titte litt nå jeg, kjenenr jeg ble litt inspirert til et nytt og sunnere liv, hihi (må bare rydde bort chipsskålen først, hihi) Gråfargen i gangen ser veldig fin ut, er veldig glad i grått jeg. klem Monica

Ruter & Hjerter sa...

Så flink du har vært:) lavkarbo funker det:) Kult med de skjønne koffertene, minner meg om min som jeg hadde da jeg var liten:)

lillelise sa...

Likte fargen godt jeg, men så liker jo jeg både grått og lilla da. Og kofferten var jo kjempekul! Ideen skal lagres i ideboksen til en senere anledning :)
Ha en fin fin kveld

Frk:Twil sa...

RETT OG SLETT DRIIIIIIIIIIIT KULT MED KOFFERTEN PÅ VEGGEN!
mulig jeg hermer på jenterommet..

monsol sa...

Du har jammen fått gjort litt siden jeg var her sist,megakult nøkkelskap, og jeg syntes gangen din var fin jeg, =) ser også at du har hatt bursdag så GRATULERER med vel overstått feiring =)
ønsker deg en flott uke videre =)

lisje astrid's husblogg sa...

Woooow!Såååå stilig!

Snakk om å vere kreativ!

Flinke deg:)

Nyt kvelden og ei flott ny veke ønskast♥

Klem frå Astrid:)

Tovepia sa...

Så herlig lekkert!!
Smart og artig og flott med den kofferten til nøkler!
Og den røde døra var jo knalltøff!
Ha ei flott uke og klem fra meg;)

Barbro sa...

syns fargen på veggen var fin jeg! skjønner godt at du liker den bedre og bedre :)
det nøkkelskapet ditt var jo bare superstilig og kreativt da!
nattaklem fra Barbro

Kaoskontroll sa...

Likte både fargen på veggen og det "bli glad av" nøkkelskapet ditt. Stilig ide! :)

Takk for oppmuntrende ord om badet mitt. Jeg synes det er mye triveligere å gå inn dit nå, så da er jeg vel på rett vei... selv om jeg aller helst skulle hatt 100 000 kr til dette og så få fiks ferdig nytt og lekkert bad. Men hvem skulle vel ikke det? ;) Men... det er jo nesten gøyere å få til noe med lite (ingen!) penger også.:))

Stor klem

Karna sa...

Likte fargen på veggen kjempe godt jeg da....liker at det er litt farge og ikke hvitt hvitt hvitt...men der er jeg unntaket i blogglandia tror jeg...ha ha ha

Kjempe ide med den lille kofferten til nøkkelskap, knall tøft!

MajorogMeg sa...

Hvor tar du det ifra? Ble jo knalltøfft med den kofferten som nøkkelskap:)) Fargene i gangen så råfine ut:)
Jeg har et sikringskap i garderoberommet jeg skulle ha kamuflert...kan liksom ikke bare fjerne det, hehe:)
Hytta er på fosen den å ja...her holder vi oss på "rett sida":))
Ha en flotters dag, klem fra meg:)

Missfryd sa...

Du får meg så ofte til å le....:-) Herlig!
Knalltips med den kofferten som nøkkelskap og så flott du har fått det i gangen din.
USA til neste år høres herlig ut. Vi skal en langhelg til NY i mars, gleder meg veldig til det:-)
Blogges.
Klem Ingrid

Frk:Twil sa...

juhuuu!
takk for bursdsags hilsen;-)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Farven på veggen var kjempefin:)og kofferten helt herlig...
ja ...hadde lyst og smette den med meg i veska:)men hun er så glad i den selv....det var jo som søren:)
kos deg snuppa:)
eddaKlemmer

Bird sa...

Så smart og stilig! Personlig nøkkelskap kan du i allefall skryte av å ha!!:)

Sanne sa...

Åh, for en supersmart ide :D flink du er!!!