søndag 8. august 2010

Gal...? Jeg?

Ja, det var i alle fall det min kjære og alle som jobba på loppis'n mente i dag!
For i morges var vi opp forholdsvis tidlig, jeg satt å bladde i avisa og kom over et loppis på Stjørdal, så jeg heiv mannen i bilen og styrta avgårde. Passa så bra på en rolig søndag!
Loppemarkedet var enormt, neste så stort at jeg burde hatt med meg niste å blitt hele dagen, men jeg hadde med meg mannen, og da ble det betydelig kortere enn dagen! :P
MEN, det hindra ikke meg, jeg handla jeg! Og ikke hva som helst heller, det slitneste og mest rustne bordet på hele plassen, min kjære ville SÅ ikke ha med den holken hjem, og prøvde seg både med at det ikke gikk an å slå sammen bena fordi det var for rustent og at det ikke gikk inn i bilen... Men han tok feil... :P
Bordet har nå blitt arbeidsbordet mitt, for det er stort, akkurat en slik størrelse jeg lette etter! Og jommen fant jeg ikke stol til også! YAY, jeg er så fornøyd! Bordet kosta 100 kr og stolen 20, men prisen jeg måtte betale var nok at min kjære ikke lenger mener jeg er ved min fulle fem... Pyttsann!!

Bilderas!! (Fordi jeg ikke gidder å sette dem fint sammen... :P) (Se forresten bort fra grusomme vegger og tak, har fortsatt ikke malingslyst... :P)

Ble fryktelig dårlige bilder pga lysest (og dårlig fotograf), så prøvde noen med rullgardina nede også, uten at det ble så flotters...


Føttene på brettet er kjøpt på samme loppis, de skal nok få komme i bruk en dag!

Også var jeg så heldig å få gavekort på IKEA fra min kjæres bror og kjæresten i bursdag/innflyttings, så da ble det en Barometer lampe på meg, den har fått plass på bordet. :)


Også skulle jeg egentlig svar på en utfordring her, men jeg er så opphengt i rommet mitt at jeg får ta det i neste innlegg... ;)

Så.... GAL...? JEG? Tja, kanskje, men I don't give a damn, jeg liker bordet mitt jeg! :D

16 kommentarer:

Solrosa sa...

Supert bord!!! Kan jo skjønne ham litt, men det er jo super størrelse på det!!!!! :) Gratulerer!

Tovepia sa...

Det var ikke enkelt å se, men jeg ser at det er stort og stødig;) Stakkars mann med sin gale kone:D
kos deg og klem fra meg;)

Kaoskontroll sa...

Jeg synes at å være litt gal er supersjarmerende, så to tomler opp fra meg! ;) Var dessverre litt vanskelig å se detaljene på bordet, men bena du har kjøpt "ååååhhhh sukk!!!" sier bare jeg. :)

lisje astrid's husblogg sa...

Herleg gal!
Stå på;)

Bordet var berre kjempe flott!

Malemodus..Slit med det same..Har så altfor mykje ståande av små møblar og ikkje minst trappa!!

Går det an å male laminatgulv?

God ny veke ønskast til deg:)

Klem frå Astrid♥

Myhome sa...

Superfint arbeidsbord og stol!!
Og for en herlig arbeidsplass ved vinduet:)
Med litt maling på tak og vegger, kommer dette rommet til å bli kjempefint:)
Ha en fin ukestart!
Klem Anita

lisje astrid's husblogg sa...

Eg har plass til deg rundt bordet:)
Berre kom du♥

Det er eit gulv i eit rom i kjellaren som hadde vore finare mala eller lysare..Blir ikkje skifta med det første..Altfor masse står først..

Takk for kos helsing♥

Klem♥

Mitt hvite hus sa...

Herlig...ja litt gal er vi vel alle sammen...hihi...flott bord og stol du kjøpte deg..

liker dn rustne slitte stilen..

O=)

Monica sa...

hihi du er bare herlig gal altså... ikke lett å se på bildene, men virker litt industrielt fint reg på det. Blir nok utrolig lekekrt når du får malelysten og malt rommet og lagt det til der med det nye bordet ditt skal du se... og da er det ingen som kaller deg gal, hihi sliter også litt med malemotivasjon i det siste... er så utrolig lei av å male huset, men samtidig holder jeg på å planlegge neste rom jeg skal male når jeg bare blir ferdig med huset... ikke riktig jeg heller skjønner du, hihi klem Monica

Blandet loft sa...

Så lenge du liker det, så er du ikke gal.. men om du hadde kjøpt det og drasset det med deg hjem uten at du likte det ja.. da hadde jeg vurdert saken til at du kanskje, mest sannsynlig var litt gal. Men nå.. Næsj.. Virkelig en fin krok du har fått deg der. STolen var kjempe fin, og den der lampen der.. jeg får ikke skrytt nok av den altså..SÅ fin. Du har laget den selv sant...?
Ønsker deg en fin start på uken.
Klem fra meg

Guttemamma sa...

Bare å blogge om det,her inne får du full støtte!!

Glede sa...

You crazy woman! Haha.. Digga stolen! En slik skulle jeg gjerne ha hatt. Skulle forresten gjerne vært med på det loppemarkedet. Smiler for meg selv og får noen bilder i hodet mitt av din kjære som desperat prøver å hindre deg i å kjøpte bordet.. Hihi!! Gratulerer med vel overstått forresten. Så fint det ble med pip-skåla i innlegget under. ;)

irina sa...

Syns det er fint jeg...og jeg var ikke der...ikke noen av dagene..har hevet kassevis av Norgesglass og møbler...masse fint,,,,bare orka itj å gi te loppis og sånt...lykke til da ;) Fikk et gamelt fint slakterbenk og et gamelt kjøkkenbord for 200 kr i dag !! Happy !!
Klem

GundaM sa...

ja, skjønner du er fornøyd og nannen fortvilt men de lærer sjø ;=)

ser de jernstakene du kjøpte av meg overalt for tiden, tydeligvis blitt poppis rundt om de ;)))

kos deg videre i trøndersommeren! herlig!

ps. syns det er litt tungvint å kommentere inn til deg, må gjennom innlegget flere ganger...men det er vel bare utolmodige meg det...

Home By Virginia sa...

Hei på deg du skjønne ☺

Der har du virkelig gjort et kupp ja...!!! ☺ Me like... ;) He he
Den skuffen var jo bare super søt... ♥

* God Helg *

Klemmer fra MV ♥

Hege sa...

He, he man skal være litt gal av og til!:-)
Og bordet ser veldig fint ut!
Tusen takk for koselig hilsen , og godt å være hjemme:-)
Ha en fin, fin søndag,
klem Hege.

Bird sa...

Sikkert mange i blogglandia som er sterkt uenig med mannen din!:) bordet var rått og kult- stolen likeså;)