søndag 15. august 2010

Det var så godt å være på plass på hobbyrommet...

...(Se forrige innlegg) at jeg, etter to-tre dager, kasta ut alle møbler igjen å satt i gang med malinga... Hoho...


Det kommer til å ta en stund, både tak, lister og vegger skal males. Taket er arbeidsomt, må ha 2-3 lag med sperregrunning før maling påstås det. Veggene blir problematiske, det er endel bulker og veldig mange skruehull (det er strie på veggen forresten)! Bulkene er verst, du skjønner, tapeten ble lagt utenpå skruehull og slikt, det ble tydeligvis ikke pussa ned en gang! WHY? Kjipt for meg i alle fall!! Er usikker på om det er noe jeg kan gjøre, har prøve å skjære snitt i tapetet å sprøyte inn lim, ble bittelitt bedre, men var veldig prakk! Hmmm...
Men en ting er sikkert, jeg GLEDER meg til å se dette rommet hvitt, det kommer til å bli så stor forskjell! :D

Kjøpte forresten denne lampa på loppis, den er under maling nå, så trenger jeg skjerm, tror den kan bli fin, og jeg har alt for lite lamper! :P

9 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

uff...Føler m,ed deg!
Kjedeleg arbeid å male tak..Blir heilt kræsja i nakken...

Vi hadde same problemet i kjøkenveggane her når vi kjøpte vårt hus..Blei nye panelplater,ferdig mala!

Lykke til med arbeidet:)

Takk for helsing frå deg:)
Du burda faktisk ha unna deg ein slik muffins slik som du styrer og jobbar!

Klem frå Astrid♥

Hege sa...

Føler virkelig med deg - kjipt å ta igjen dårlig forarbeid!
- men syns du er kjempe-flink som maler da:-)
Gleder meg til å se det ferdige resultatet!
Ha en fin kveld,
klem Hege.

Mor og datter sa...

Åååh så deilig å ha et eget hobbyrom, det ønsker jeg meg og!
syntes du er kjempe flink jeg! gleder meg til å se resultatet..
klem

Monica sa...

det blir vakkert med hvitt hobbyrom:) den lampen kommer til å bli kjempefin mala, den hadde så fin en fot. gleder meg til å se hobbyrom og lampe ferdig. kos deg litt med arbeidet også, selv om det kan være kjedelig til tider og tenk på målet og resulattet. klem Monica

Hespe sa...

Hi, hi - ja jeg er flink til å nyte, helt klart...;o)

Gleder meg til å se det ferdige hobbyrommet etter hvert - blir nok knallfint!

Ha en finfin uke!

Klem fra Hildegunn

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisann...
Ja..da var du kommet igang...jeg skulle heller har malt enn og ryddet stua mi:)For den er full av ting fra 2-3 boder:)huff og huff....
Så heldig du var som fant den loppisen på Stjørdaln....
Nyt dagen og kos deg med malingen....tenk så fint det blir når det er ferdig:)
eddaKlemmer

Karna sa...

Kommer nok til å bli bedre....selv med bulker på tapeten...du får henge opp noen fine bilder over de verste bulkene og overse de andre....he,he...kommer til å bli så bra atte...

Mor og datter sa...

hei!
Ja, haha jeg har fått et tips, at det finnes masse finne planter i plast.. men det er liksom ikke helt det samme syntes jeg ;) Vi får nå se da- om jeg har klart å redde denne planta. Hvordan går det med rommet??
Ha en fin uke videre, klem!

Ellemeller sa...

Ååå, so fint det blir med deg!! Gler meg til å sjå korleis det blir til slutt:)