fredag 2. juli 2010

Prøvekjører...

...grillen! Jepp, nå har alle gjester (som ble grovt utnytta til bæring og vasking.. Ikke barebare å være gjest her... :P) dratt hjem og jeg, samober'n og pus har første kvelden alene. I dag har vi vært å handla inn grill, så den måtte jo testes her da vettdere! :)


Svin, mais, sopp og tomat, fantastisk godt altså, så digg å faktisk ha lov til å grille! :P

Sola forsvant bak skyene på dagen i dag, men det var fortsatt godt og varmt, og utsikta koser jeg meg med, godt å komme på landet! Om enn ikke så langt unna byen...


Hagemøblene mine er ikke noe syn for guder, men de gjør nytten! Herlig å sitte der ute! :)
Inne er det enda kaos, men det dukker vel opp bilder av den ene rydda kroken etter den andre etter hvert skal dere se! ;)

4 kommentarer:

Drømmer om drømmehuset sa...

Mm,herlig med grillmat. Så godt ut. Kos dere ute dere,her har sola vært framme i dag & håper morgendagen blir likedan.
Ha en vidre fin kveld!
Klem fra Christina

Tovepia sa...

Regner med vi får se litt framover, og det serjo unektelig herlig ut der med flott utsikt.

Får håpe morgendagen blir like fin som i dag, men de truer med lyn og torden..
Ha ei riktig god helg og klem fra meg;)

Miss Mette sa...

Gratulerer med første dag i nyhuset! og ny grill ;) matenså utrolig deilig ut... gleder meg til å grille mer utover sommeren. Herlig uteplass og utsikt. Ønsker deg en flott helg, klem fra Mette

Glede sa...

Grattis med hus, med grill og utsikt! Herlig!! Kos dere. Klem