fredag 23. juli 2010

Minimakover av gjesterom

Jeg har ikke vist så veldig mye av huset enda, det er fordi vi er "kommet i orden", men det er langt fra koselig og "bloggbart" enda, så jeg begynner litt forsiktig.

Gjesterommet er et litelite rom med uttrekkbar seng. Det trenger seg en runde med sparkel, malekost og listelegger, men det blir ikke riktig enda! Siden det blir en del besøk på gjesterommet (wuhuu) tenkte jeg å prøve å gjøre noe litt koseligere ut av det. Og det måtte selvfølgelig gjøres med ting jeg har fra før, ikkeno' kjøping nå for tia!

The sad truth:


Jepp, for real! Ikke en gang kjære Hemnes (Ikea) kan redde det der! Når senga slås ut er det bare noen cm igjen mot veggen, så jeg kan ikke ha noe nattbord her... MEN:


Den kassen kan snus andre veien når senga er slått ut, så blir det plass til den da også! :)


Nå kan det bare komme besøk uten at jeg føler jeg stuer dem bort på et rotrom... :P

9 kommentarer:

Monica sa...

du er flink til å pynte og stsje og e muligheter gitt, kjempelurt med den kassen når det egentlig ikke er plass til nattbord. Nå kan gjestene virkelig bare komme og sove over i det nye huset deres ja. Gleder meg masse til å få se mer fra huset etterhvert når dere kommer enda mer iorden. klem fra Monica

GundaM sa...

takk for bruktbotips ;) la inn et svar under her , hihi.

er en elendig bloger for tiden føler jeg og blir ikke tid for så masse blogging.

ha en fin fin helg sola skinner!!!!

Myhome sa...

Så koselig og innbydende gjesterom!!
Selv om det ikke er så stort, må det jo være fantastisk å ha et helt eget rom til gjestene:)
Kjempefint med kassen som nattbord!!
Kan tenke meg dere har mye, men kjekt arbeid i huset, gleder meg til å se mer etter hvert:))
Ha en fin lørdag!
Klem Anita

Elin med Draumesidene sa...

Smart! Du er god på slikt! :) Og så var det koseleg også! God løysing!

Ynskjer deg ein VAKKER laurdag!
Klem Elin!

Guttemamma sa...

Du er flink,nå ble det jo kjempekoselig!!

Alven sa...

Hei :-)

Ja men dette ble jo fint :-) Og koselig :-) Du får det til!

Ha en flott ny uke :-)

Klem

Solrosa sa...

Det ble jo kjempefint!! Tenker på deg som kan pusle og stelle til i nytt hus! Det fortjener du! Kos deg videre i sommer! Her blir det panser uke med sju forskjellige konserter/eventer og en spennende dagstr til Oslo på torsdag. I tillegg til bryllupsplanleggingen, vet du! Koser meg! Stor klem til deg!!

Sol-i-hjertet :)

Blandet loft sa...

Så smart!! med den kassen som nattbord. Du er så lur du Datt. Hihi
Ønsker deg en smilende og solrik dag :-)

Bird sa...

du gir meg inspirasjon til å få orden på gjsteromet- for her i huset blir nok desverre gjestene stuet bort på rotrommet ja....huffameg...... men nå har jeg visst kommentert på alle innleggene dine, fordi jeg synes det var så mase morsomt og fint å se på, så da legger jeg meg likegjerne til som følger!;)