tirsdag 27. juli 2010

Mens jeg venter på malingsinspirasjonen...

...har jeg pakka ut av eske-kaoset på "rommet mitt". Her skal både vegger, tak og lister males.Men jeg har null motivasjon for øyeblikket, så nå får det bare være furu/rosa/grønt (mhm, grusomt, jeg vet!) en stund til. Det er dessuten så mye skruehull og blemmer i tapeten (strie!), så jeg må nok skjære opp å sprøyte inn maling for å bli kvitt boblene, og sparkle og pusse over hullene, selv om det sannsynligvis vil vises for evig og alltid! Arg...

Velvel, nå er det i alle fall ikke mere esker her, og det er mulig for en person å ligge her, til tross for fargene! :P


I denne enden skal jeg ha et fint gammelt skrivebord hvis jeg noen gang finner det rette!

Og her skal denne senga stå, resten blir nok gjort om på etterhvert. Pus ELSKER pleddet som ligger på senga nå, så hun har gjort dette rommet til sitt eget! Ligger på senga å sover om natta, så søt! :)

14 kommentarer:

Lene sa...

Viktig å være inspirert når man skal male ellers blir det virkelig bare et ork. Får satse på at den kommer til deg snart:-)

Tovepia sa...

Syntes det så utrolig koselig ut på rommet, så her kunne jeg også kost meg;) Men skjønner du vil male litt, men sannelig har du gjort det trivelig!
Kos deg, maleånden kommer til høsten;) Klem fra meg;)

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Å du har gjordt rommet veeeldig fint tross farge!

Likte såååå godt den gamle skuffa med norgesglaset oppå!
LEKKERT!

Manglar tiltak sjølv til maling...

Ønskar deg gode sommardagar:)

Klem frå Astrid♥

Miss-handy sa...

Heisann:)
Tusen takk for kommentarene som jeg har fått av deg!:) Jeg har jo bare ikke summet meg til å sette meg ned foran pc'en ordentlig på en lang, lang stund...
Så deilig det nye huset ser ut! Det er jammen godt å flytte fra liten leilighet og inn i hus:)
Synes du har klart å gjøre "det stygge":) rommet kjempekoselig! Lampen med hekleduk var prikken over i'en:)
Håper du har en strålende, (da refererer jeg ikke til været....hehe:) fin sommer!!:)

Frk:Twil sa...

heheiiii..

KUL lampe, laget selv?

mange innlegg jeg ikke har fått med meg her, moro å bla seg nedover og se så mye spennende.. digget bokhyllen din.. vil og ha sånn!!! Kul..

Klem

Miss Mette sa...

Ja, det er ikke alltid inspirasjon og motivasjon er tilstede! – kjenner meg godt igjen her…. Jeg syns det er gøy å male, men ikke fult så gøy å skrape, sparkle og pusse – huff… for en tung og kjedelig jobb! Jeg syns du har fått det veldig koselig ut, og så likte jeg faktisk den grønnfargen – herlig… Koselig med kassen til magasinene og tøff den skuffen… Likte også veldig godt gjesterommet du har satt i stand – koselig og innbydende… Syns du er kjempeflink med detaljer – jeg likte veldig godt nattbordet. Ønsker deg en herlig onsdag, klem fra Mette

Maliva`s verden sa...

Hei....må le av alle dine forslag til sommer-konkurransen min. Gøy at du henger deg på;o)
Koselig du har det...og den lampen;me like!
Fortsatt god sommer til deg fra Maliva

Hespe sa...

Bare å ta en liten pause det, så kommer nok inspirasjonen!!! Masse flotte bilder hos deg i dag, og jeg bare digger stolen din - herlig!!

Fortsatt fin sommer til deg!

Klem fra Hildegunn

lisje astrid's husblogg sa...

Utfordring til deg inne hos meg:)

Klem frå Astrid♥

Home By Virginia sa...

Å male er virkelig et tiltak ja... :S Men jeg prøver alltid å tenke på hvor fiiiiint det blir etterpå, så setter jeg på musikk og går inn i en slags transe... Ha ha ha ♥ Vips så er jeg jo ferdig... ☺

*God helg*

Klemmer fra MV ♥

Blandet loft sa...

Du har uansett gjort det fint.. for jeg synes nesten alt var fint jeg.. haha. Så du må ha gjort en god jobb. Lampen var nydelig.
Klem fra meg

Siw Aina sa...

Så flott en blogg du har. Tenker det rommet blir lekkert når du får svingt kosten. men tro meg, jeg vet det er et ork. Vi har også masse halvveis her hjemme. malinga er innkjøpt og klar, men jeg, jeg venter bare på at lysten skal gripe fatt i meg;))

Sanne sa...

Den heklalampa var jo genial :) takk for herlig inspirasjon.

GundaM sa...

flotte inspirasjonsbilder ! og love that skuff ;))))

og ja, min galekatt fikk en ny opptur på gamledagene men ferieturen ble avblåst...

fortsatt go sommer datt!