onsdag 7. juli 2010

Lykke og utfordringer

Hei dere! Måtte bare vise der et lite bilde av plassen min! :)

Dere husker kanskje utsikta jeg hadde før? Jeg gir dere en påminning!


Har hatt det fint der også, men i natt rundt midnatt tok jeg det følgende bildet fra verandaen min i huset.


Og det er faktisk bare et lite 5-minutt lengre unna sentrum en leiligheta altså! :) Nå skal jeg ikke prøve å lure dere til å tro at jeg lever i den perfekte tilværelse, neida, her hører vi både sus fra E6'n og et og annet fly, men det er en herlig mellomting mellom by og land for meg! Liker meg rett og slett! :)

I natt har søs og hennes to største små vær her, så koselig! Og søs hadde med seg et par digge ting som står igjen her som jeg skal få vist dere etterhvert, heldige meg! Takk for besøket kjære dere, må ikke bli så lenge til neste gang! :D

SÅ over til utfordringene! Ja, for jeg har fått to som jeg ikke har svart på enda, så jeg tar begge med det samme! :)

Den første kom fra Drømmer om drømmehuset og går ut på å si 6 positive ting om meg selv... Jeg har fått denne før, for leeenge siden, men da klarte jeg ikke å komme på 6 positive ting, så jeg droppa den, nå prøver jeg igjen! :P

1. Jeg er FLINK til å rydde ut av esker! Ei lita uke sia vi tok over her og det er bare et rom igjen som ikke er på plass! :)
2. Jeg kan å male.
3. Jeg er glad i dyr.
4. Kan være kreativ innimellom.
5. Er sånn passe handy, blir ikke skremt av litt powertools og kan legge ei list.
6. Kan snakke engelsk bra... :P

Også skulle jeg legge ved et bilde av meg selv... Hmmm... Jeg har jo egentlig en anonym blogg, det var egentlig ikke et fryktelig bevisst valg fra min sin side, det var bare at de bloggene jeg hang mest på før jeg starta selv var anonyme, så det virka naturlig! Menmen, et bilde må jo gå an uansett, right?

Nå, dere som har fulgt med meg en stund, var det slik dere hadd sett meg for dere?? :P Jeg er ei stor (176 cm) jente med en god del kilo for mye, men hvem sier at det er noe galt med det?!? Hoho :P

Neste utfordring kommer fra Kaoskontroll. Her skal jeg vise hva jeg alltid har i veska!


Mine livsnødvendigheter!
Selvfølgeligheter som pengebok (sliten skinnpengebok, trenger ny! :P), nøkler (med liksompenger på til handlekurv! Viktig, har jo aldri penger i riktig størrelse når jeg trenger!) og min kjære, kjææære iPhone!
Jeg drar heller ingen plass uten øretelefonene til iPhone, jeg går somregel med musikk/bok på øret når jeg handler, sitter på buss osvosv.
Ellers må jeg ha med min lepomade Vitamine E fra Bodyshop, av den har jeg en i veska, en på nattbordet, en på jobb og en ved pc'n... Avhengig? Jess...
Sist, men ikke minst, har jeg tyggis og tanntråd! Slike ting jeg ikke bruker så ofte, men hater å ikke ha hvis jeg plutselig trenger det!

Well, that's me! Jeg sender utfordringene videre til de følgende herlighetene, ta den om dere har lyst:

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Kjøkkenet ditt under her ble flott, alltid godt med lyse vegger!
Takk for at du tenkte på meg mht utfordring, men jeg tror jeg står over, jeg har litt sånn award-og utfordringsangst:D
Kos deg videre med flott utsikt og husprosjekt og klem fra meg;)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

du bor da som plommen i egget...
flott ifone også...
takk for hilsen, jada eg har vært litt omtåka i det siste, underbesvissheten har styra på...
klemklem kooose deg masse ....

Hespe sa...

Hei på du!
Tusen, tusen takk for koselige ord i forbindelse meg oppussingsprosjektet - gøy at du likte det!!!

For en fantastisk utsikt du har! Kan ikke skryte på meg noe sånt jeg - her er det blokker, men jeg er glad jeg har skauen rett ved, og litt grønne plener å se på ....

Utfordringer er morsomme ja - skal se om jeg får tatt de ;o)

Ønsker deg fortsatt strålende sommer :o)

Klemmer fra Hildegunn

Solrosa sa...

Så fin utsikt, da! Gratulerer!! Håper alt er bra med deg og dine. Skal si du har vært flink som har pakket ut nesten alt!! Imponerende! God sommer videre og kos deg i huset ditt!! Stor klem fra Lade :)