søndag 4. juli 2010

Kjøkkenmaling på gang: FØR

Kjøkkenet var helt greit det, i en grønn nyanse, men jeg har jo overraskende nok lyst på hvite vegger! :P
Aller helst hvitt kjøkken også, ikke bjørk, men å få det lakkert koster oppimot 10 000, og siden min kjære virkelig ikke ser vitsen blir det nok slik en stund enda... Sukk...
MEN, det jeg kan gjøre er jo å male veggene! Jeg fant noe maling jeg tilfeldigvis hadde tatt med i ei eske å satte i gang! Hadde helt glemt hvor kjedelig det er å male jeg, men det er det... Hehe... Savner lydbok!
Nå venter jeg på at det skal tørke så jeg får tatt andre strøket... Håper desperat der blir det siste... :P

6 kommentarer:

Hege sa...

GLeder meg til å se!
Ha en fin kveld,
klem Hege.

Lykkeliten sa...

Så kjekt!
Det ER gøy å male, så lenge det er rette fargen, og rette tingen som skal males;))
Blir spennense å se etteer bildene=)

klem

Tovepia sa...

Det er jo artig å male!! Resultatene ser du med en gang, og dette blir flott, gleder meg til å se;)
Nyt kvelden og klem fra meg;)

Inga Helene sa...

He he, det ligner på min plan. Har lyst på nytt kjøkken, men nytt panel ute og nye vinduer må kommer først. Så da får jeg bare male den grusomme åttitallstapeten hvit.

Lykke til! :-)

Frk:Twil sa...

Heiheiii!

Så spennende å følge med nå!
Gleder meg masse til å se etter bilder..
Maling må til. jeg tror jeg har tømt ca 20 spann her på huset, ikke lei enda, for det blir jo så fint.. Klemmer

Monica sa...

spennende å følge med, det kommer til å bli så fint atte. Jeg kan forsikre deg om at malingen sitter på skapene, jeg har prøvd å skrape i dem for å se om det flasser, men ikke gu. grunn godt og mal to strøk etterpå du, maler du med rulle blir det slett og fint, pensel må kanskje til dersom du har profiler, men da ruller du over med rullen etterpå for å glatte ut. Min kjære er overasket over hvor fint det faktisk ble, og han var også veldig skeptisk, det tok ikke lange tiden heller... og faktisk tok det ikke mer en 3 liter grunning og tre liter maling, så da var det ikke noe dy invistering i det hele tatt. nå prøver jeg å lokke deg her, hihi klem monica