tirsdag 13. juli 2010

Husglimt vol 1

Da tenke jeg å begynne å vise litt her og der i huset vårt! :)

Her er spisestua vår fra leiligheta:


Dette er da tatt av meglers fotograf, så bær med meg, bildene fra huset er nok ikke like bra og lurt tatt.. :P



Se opp!! Bilderas! (Hihiii...)


 Skal vise og fortelle litt mer om den NYDELIGE speilkommoden en annen gang, bare overblikk i dag! :)

Den fine orkideen med den herlige krukka fikk vi av et vennepar som kom på besøk her i dag, så koselig, tusen takk H, du kjenner virkelig smaken min! :D :D

14 kommentarer:

Kristine sa...

så herlig med eget hus!! heldige dere..ønsker dere masse glade dager i nytt hjem :-D

Lindas hus sa...

Kjempe fint! Og den speil kommoden var bare kjempe fin! Kan tenke meg at dere nyter å få større plass:)

Kaoskontroll sa...

Synes du gjorde minst like god jobb som fotografen. Sååå koselig! Og den speilkomoden var bare nydelig!

Hehe... du skal HØRE meg diskutere religion, så forstår du at dette bare var en liten fjert i vinden. ;)

Stor klem

Barbro sa...

såååååååååååå fint!
den speilkommoden var til å dø for ;)
nattaklem fra Barbro

Tovepia sa...

Ser ut som du har fåt det kjempefint!!
Tenker du koser deg;) Nattaklem herfra også;)

sylvia sa...

hei.
nydelig fra din spisestue,
så vakker speil kommode,gleder meg å høre om den.
klem fra sylvia

Solrosa sa...

Så koselig det er blitt hos dere! Unner deg virkelig dette! Trives katten, da? Tipper det! Kos deg videre. Jeg er på Steinkjer og jobber og her blåser det!! Kanskje vi skal ta et lite bloggetreff i august?

Hege sa...

HELT herlig min venn - og veldig koselig:-)
Kos dere masse i helga,
klem Hege.

Solrosa sa...

Hei, søte!

Så herlig med en jaktinnstilt katt, da! Den har jo kommet til himmelen etter å ha bodd i blokk, vet du!
Gjett hvem som har badet i Djupvika i dag!!! 14 grader i vannet - så det var ganske friskt! :)

Ha en nydelig helg videre!

Sol-klem fra Sol :)

Miss Mette sa...

Så koselig det var her, lyst og trivelig ♥ kjempeflott kommoden med speil, og nydelig orkideen og potten!!! Sikkert deilig med eget hus og hage, kos deg masse – og ha en flott uke som kommer… Sommerklem fra Mette

Hespe sa...

Så herlig spisestue dere har - lys, lett og deilig romslig!!! Kan tenke meg dere koser dere der :o)

Fortsatt strålende sommer til deg!

Klem fra Hildegunn

Elin med Draumesidene sa...

Gratulerer! Så herleg med nytt hus! Ser ut som om pus kosar seg?

Ynskjer deg fine sommardagar vidare!
Klem frå Elin :)

Guttemamma sa...

Ser kjempefin ut!! Og den speilkommoden...love it!! Så kjedelig å være syk på "sydenferie"...vi holdt oss takk og lov friske,bortsett fra mellombror som "slltid" har ørebetennelse og feber...
nattaklem

Monica sa...

så flott dete r, speilkommoden ser nydelig ut, gleder meg til å få se mer av den. Ser at du virkelig koser deg i deres nye hus. ønsker deg en fin tirsdag og en riktig god sommer. klem monica