torsdag 8. juli 2010

The good life...

... med takk til min søster og hennes (snart) mann! I forrige innlegg nevnte jeg at søs hadde med noen godsaker, og her er de!!


Min svoger har snekra denne til meg, jeg betalte materialer, mye billigere enn den på plantasjen! Nå skal jeg bare male den! :)
Pleddet er innflyttings-/bursdagsgave, sååå nydelig, skal få en nærmere titt på det etterhvert!


Ah, the good life, I tell you! :D

I helga skal vi til Oppdal på hyttetur med 7 venner, det blir koooselig, kommer tilbake over helga! :)

14 kommentarer:

Lindas hus sa...

Omg...its runs in the family(snart) skjønner jeg;) Du skruer jo og setter på og ordner opp selv du;) Kjempe fin var den og blir nok knall med litt farge på kroppen! Klem

Tovepia sa...

Sannelig den flotteste hammocken jeg har sett!!
Din svoger kan det!!

Barbro sa...

woooow! så fantastisk kreativt og handy!
storimponert her :)
klem fra Barbro

Alven sa...

Hei :-)

Så herlig hammock :-) Heldig du er som er blitt en eier av ett slik unikt og flott møbel :-) Man skulle hatt en slik svoger :-) Gleder meg til å se den etter du har malt den :-)Håper dere får en flott hyttetur :-)

Kos deg maks :-)

Klem

Frk:Twil sa...

Heihei!!

Så flott å kunne få hjelp til å lage ting man har lyst på..Ordentlig fine sommerfarger på bildene dine.. BLÅ himmel! HErrrrrrlig*

Moro å se forandringen på kjøkkenet ditt.. Hvitt i like! Sånn er det bare.. !!!

Tusen takk for utfordring.. Skal se hva jeg rekker, ikke så mye bloggtid for øyeblikket og vet jo ikke riktig når det blir enda mer action her i gården, kan jo fort skje med termin om 2 dager,..

Kos deg i huset! KLemmer

Miss Mette sa...

Så koselig å se bilde av deg også :) og kjekt å lese litt om deg... Jeg trodde også at jeg skulle være mer anonym når jeg begynte å blogge, men det ble vanskelig... jeg vet ikke hvordan jeg hadde sett for meg deg, men artig å se – for nå syns jeg at jeg ble litt mer kjent med deg :) Nydelig utsikt fra huset ditt og fantastisk herlig hammock!!! Kos deg masse med venner på Oppdal i helga. Sommerklem fra Mette

Hilde S. sa...

Ååå, så fin og koseleg og ser kjempeherleg ut.
Dette var ein fantastisk flott gåve, både gynga og teppet.
Kos deg med begge deler!!!

Hege sa...

Utrolig fin - så kjekt å ha en god familie:-)
Ha en riktig god helg vennen,
klem Hege.

Anonym sa...

Så utrolig stilig! Heldige du! Jeg har vurdert å snekre meg en hengebenk (til under lilleterassen)selv, men jeg har etterhvert innsett at mine evner er mer begrenset enn jeg liker å innrømme. ;) Skulle hatt en svoger som din! *sukk*

Klem fra (for tiden anonym) Kaoskontroll

Glede sa...

Hei kjære du!! Så snill søster du har! Kjempefin. Er imponert over utsikta - visste ikke at det lå så fint til. Har "smilt" meg gjennom flere innlegg her nå.. Å, som jeg digger deg. Morsom er du. Så fint det ble på kjøkkenet! Hvitt er finest, altså. Gleder meg til å se!

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Woooow!Her kjem du nok til nyte gode sommarstunder!
Den var kjempe fin!Heldige deg:)

Tusen takk for herleg helsing:)

Klem frå Astrid♥

Hege sa...

Tusen takk snuppa- du er søt:-)
Sommer-klem, H.

Hespe sa...

Wow, så flott!!! At livet er flott, og at du nyter det til fulle kan jeg godt forstå.. :o)

Nyt dagene videre!

Klem fra Hildegunn

aki*love sa...

hey, it is looking so cool! i think i will try to build it as well... hope i can do it!

like your blog!

best wishes

Anika