tirsdag 20. juli 2010

Bruktbo-lykke! :)

Jeg var på Bruktbo på Stjørdal med ei venninne for ei uke eller to siden, der fant jeg den søteste, fineste, kuleste, herligste lille bokhylla! :) Og tro det eller ikke, den er faktisk gjenbruk selv, den er laget av gamle "sprængstof"-kasser! Skal vise dere senere, gadd ikke plukke utav og snu den nå... :P


Den har fått plass under trappa med den nydelige gamle stolen fra oldemor! :)


Inni/oppå står det ei gammel klokke fra Urban Retro, en Cathrineholm kaffekanne fra svigermor, et bryllupsbilde av oldefar og oldemor, et bilde av bestefar som gutt med sine søsken og foreldre og to lysestaker jeg kjøpte med det samme jeg var på Bruktbo. Liker denne kombinasjonen av mest gammelt og shabby, med et dryss av retro! :)



Og sist, men ikke minst, der står også en skål med en borddekorasjon fra søs sitt nyyydelige bryllup i helgen!


 Jeg var veldig stolt forlover til verdens vakreste søster!! Jeg skulle gjerne vist dere bilde av denne skjønnheten av ei dame, men kan nesten ikke bare legge ut bilde av henne på nett, så her følger et bilde av kjolen min (er egentlig ikke så griserosa som her altså, men det var knallsol denne dagen! :P):


Som jeg har nevnt tidligere så er jeg ei voksen dame som måler 176 cm over bakken og er "god og rund" men denne kjolen fungerte godt med den fasongen. Den en sydd av Silje Botten, se gjerne innom salgsbloggen hennes også! :)

13 kommentarer:

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei hei :))

Gud så utrolig stilig!!!! Likte den bokhyllen utrolig godt!!! Skikkelig kupp!! Likte oxså veldig godt trekassen som fungere som bord hos dej på headeren din!!!! ♥ Lekker :)) Kreativ du er da....

Kjolen var kjempflott til dej ♥

Ha en fin fin sommer :)))

Klem Hege :))

sylvia sa...

hei.
så nydelig den hylla er,passet så godt der ved trappa med stolen,å så vakker kjole du har,riktig lekker syntes jeg,skjønn farge,
ønsker deg fine dager.
klem fra sylvia

Tovepia sa...

Nydelig kjole som satt perfekt!
Hylla fra bruktbo var herlig med pynten og det hele!
Kos deg i regnværet, for du har vel ikke sol???

Klem fra meg;)

Miss Mette sa...

Å, elsker den!!! – fantastisk flott, og så heldig du er som får tak i slike skatter ♥ superfin!!! – og flotte ting du har dekorert med. Elsker stolen din også :) min mormor hadde maken, men dessverre var det noen andre som arvet dem… men de var bare utrolig gode å sitte i… Og NYDELIG kjole du har på deg – syns du er en flott dame jeg ;) – jeg er litt samme som deg, bare pittelitt høyere :)) Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og sommer… Kos deg masse – sommerklem fra Mette

Kaoskontroll sa...

Så så lille venn... du kan få en! Bare si til din kjære at jeg har sagt han skal kjøpe en slik til deg: ;)

Nydelig hylle! Virkelig sjarmerende! Og så er du så flink til pynte ting uten å overpynte, slik at tingene kommer til sin rett. Tror jeg trenger et lite kurs der. :) Og nydelig kjole! Men jeg tror ikke du skal skryte på deg så veldig god og rund... selv om du sikkert er veldig god. :) Vent til du passerer noen og tredve du. Da blir man rund steder man ikke tenkte over før. Til og med i tankegangen. Hehe

Stor klem

Elin med Draumesidene sa...

Vakker hylle! Og så kult at ho var laga av gamle kasser! LOVE! Flotte ting som fekk plass i henne også! Vakker kjole, men kvar er hovudet ditt??? ;) Trur ikkje heilt på at du er rund... Ser i alle fall ikkje slik ut? Godt med kjoler ein føler seg vel i! Eg kjøpte meg bryllupskjole for nokre veker sidan, og lever i god tru om at den var slankende... knis :)))

Ha ein vakker onsdag!
Klem frå Elin :)

Hespe sa...

Nyyydelig hylle du har fått deg, den skulle jeg gjerne hatt jeg også :o) Passet så fint under trappen, sammen med den flotte stolen! Kjolen du kjøpte til din søsters bryllup var kjempefin, og så ut til å "passe som et skudd"..

Fortsatt fin sommer til deg!

Klem fra Hildegunn

Solrosa sa...

Så nydelig du er i den kjolen!! Veldig fin!

Bokhylla er jo super! Jeg var på bruktbo på amndag og hamstret små glass til bryllupsbordet. Da ble det selvsagt med en del annet dill også... Får vel vise noe av det etterhvert. I helga blir det vasking av hus og håper å få tid til jordbærsylting også. Må stikke på Torvet og kjøpe Lensvik-bær. Den er dyr, men bedre bær finnes ikke! Går ikke an å kjøpe noe annet når det skal syltes til bryllup og bursdager. :)

Kos deg til vi høres igjen!

Klem fra "Sol"

Tina sa...

wow for ei lekker hylle, den var jo knall. Har hørt litt begge deler om den butikken nå, men forstår det som du er fornøyd med shoppingrunden der... Huset mitt i skogen ligger 4 mil sør for Trondheim, på Hølonda! Koser oss med masse skog men er dritt lei den,hehe derfor bygger vi hytte ved sjøen uten skog. Da blir det bra vettu! :)

mimmi-leone sa...

Så fint det ble med kasse som bokhylle, stolen ved siden av ligner en jeg hadde på rommet mitt som jentunge.
Likte iallefall stolen veldig godt.

Kjolen satt så fint på deg, flott med smale midjer og runde hofter vet du!

Ønsker deg en nydelig kveld!

Mvh Mimmi-Leone

Livet er heeerlig sa...

Likte hyllen kjempegodt :)
Gleder meg til flere bilder
Ha en fantastisk flott kveld
*Siv*

sigrid sa...

Flotte bruktbo funn og flott sett saman med ting du har frå før...
Og kjolen din var veldig fin!

GundaM sa...

nydelig den kjolen din!!! får nesten lyst til å danse med deg ;))))

artig se den hylla "live" her inne etter å ha stått inne hos meg bare noen timer ;) og på fredagen fikk jeg flere potetkasser, med bærehåndtak!!!

hihi, nå skal jeg slappe av noen dager, vi drar ikke så langt borte vekk da gammelkatten er veldig gammel og jeg ikek ahr hjerte til å reise fra den. trist å se ham slik men det er vel endel av livet og du værden jeg har skjmt ham bort de årene han har vært her!!!