lørdag 12. juni 2010

Stille som i...

Her hos meg er det meeeget stille på bloggefronten for tiden, er det ikke typisk når det er like før flytting?? :)
Nå er det 2 uker og 5 dager til flytting!
Jeg er allerede godt i gang med pakking og litt i gang med vasking (sjokkert?? :P), er SÅ klar for å få dette gjort! :D


Tomt, tomt, tomt, esker overalt, og hybelkaniner til oppover ørene! Dette er livet... Ehm... :P

Jeg har ikke hatt tid til å surfe blogger i det siste heller, jeg beklager! Kommer MEGASTERKT tilbake! ;)

8 kommentarer:

Drømmer om drømmehuset sa...

blir nok kjempe bra å komme til rette når dere har flytte,å da blir det nok mere blogging. Full forståelse.
Ha en vidre fin lørdag.
Klem fra Christina

Tovepia sa...

Det blir så godtnår du kommer i hus, men mye arbeid ennå, både å avslutte en bolig og begynne å sette i skap og greier i ny bolig;) Spennende tider!

Kos deg blant dine hybelkaniner:O) Klem fra meg og mine;)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Spennend dette her:)
kos deg
eddaKlemmer

På landet sa...

Så flink du er, kommer til å ha alt pakket å klart på flyttedagen du =)
Gleder meg til å se bilder når dere kommer i nyehuset.

Lykke til med flyttingen =)

lisje astrid's husblogg sa...

Men,tenk så masse kjekt du har føre deg:)

Gledar meg veldig til å sjå kor fint du fikse til:)

God helg vidare♥
Klem frå Astrid:)

monsol sa...

Full forståelse for lite blogging,lite blogging her og mn har en del prosjekter som skal bloggas denna uka blant annet et bord som er innspirert fra deg, gleder meg til å se hva du får til i nyhuset.=) kos deg med pakking og hybelkaniner fremover du =)

Utkledd sa...

Du kan trøste deg med at du kommer til å se smashing ut på ballet, Askepott.

http://utkledd.blogspot.com/2010/06/nesten-ferdig.html

Kristin sa...

Hei!!
Vil bare si at du var nydelig i kjolen Silje syr til deg!! Flott!!
og kjolen er en drøm ;-)
Kristin