torsdag 3. juni 2010

Drømmer fremover...

I det forrige innlegget "Ser fremover" viste jeg ting vi må gå til innkjøp av når vi kommer i huset, i dette innlegget viser jeg ting jeg har lyst på! :)

Øverst på lista står nok noe slikt:

Denne er fra Ciro, tror jeg må ta meg en tur dit hvis det plutselig kommer pengene kommer strømmende!
Ønsket er i alle fall en hjørnesalong i plastrotting!*Sikle*

Denne hadde jeg heller ikke sagt nei til, digg å sløve i denne i hagen!

En slik har jeg ønsket meg i god og varm bursdagsgave:



Også har jeg lyst på tak over uteplassen! Har det nå, synes det er så deilig å ligge på verandaen å høre på regnet... :P

Inne er det selvfølgelig masse jeg ønsker meg!

Øverst på lista står hvitlakking av kjøkkenet vårt:

Snakket med en lakkerer, det vil koste rundt 7000 for alle frontene ++, så det er jo ikke direkte billig! Men i alle fall liten vits i å male selv, blir så fort stygt! Det er opp til vurdering da, litt luksus fordi vi fikk så fin pris for leiligheten... Blir lekkert i hvitt ja?? :D

 And the list goes on and on... Må jo ha noe å drømme om nå når HUS er i boks! :D

15 kommentarer:

Miss Mette sa...

Herlige ønsker, lekker den flotte hjørnesalongen i plastrotting. Me Like :o) og terrassevarmer er kjekt å ha. Hadde vært nydelig med hvitt kjøkken… veldig tidløst og så blir rommet virkende litt større… Ønsker deg en fin kveld, klem fra Mette

lillelise sa...

Noe lignende den hjørnesalongen står på ønskelista mi og, under puntet "større veranda". Jeg tror kjøkkenet hadde blitt kjempefint i hvitt. Ikke så inneklemt og mer romslig
Ha en fortsatt fin kveld

Mitt hvite hus sa...

Masse flott du ønsker deg.... ja lista kan fort bli lang den... det er den hos meg iallefall..

klem O=)

Christine Louise sa...

Blir kjempe fint hvitt :)
og flott ønskeliste :)

Klem :)

ralfefarfars paradis sa...

Håper du får oppfylt ønskene dine- kjøkkenet blir sikkert nydelig i hvitt;) Skjønner godt argumentet om at det blir et mye bedre resultat med lakkering;) ha ne fin helg!

Lindas hus sa...

Ja man skal unne seg litt! Og det blir uansett billigere enn nytt! Kos

Elin med Draumesidene sa...

:) Gode draumar dette! Og så kan du studere litt til før du bestemmer deg ang. kjøkkenet... Men kvitt er fint...

Ha ein flott fredag,
og GOD HELG!
Klem frå Elin :)

salige lavendel sa...

Kjøkkenet oppholder man seg så mye på, så det er vel det rommet i huset det virkelig er verdt å legge noen kroner i. Tror det blir superfint i hvitt ja. Lykke til med drømmer og prosjekter =)

Hespe sa...

Her var det mange flotte ønsker - håper du får ALT ;o)

Så kjedelig å høre at dere ikke har noe til sommervær - sender litt sol og varme avsted til deg, og håper det når frem...

God helg til deg!

Klem fra Hildegunn

tinemor sa...

Godt åse flere som har drømmer:-)

Tusen takk for godberding-ønskene.
Det må ha hjulpet for formen er mye bedre i dag.

Klem

GundaM sa...

wow, stilig den senga da !!!

håper du har en aktiv men flott helg ;)

Kristine sa...

Hei :-)
jeg ville garantert spandert på meg lakkering av kjøkkenet... tenk hvor myyye finere det blir i hvitt da!!
Den lekre varebilen som jeg bare er TOTALT forelsket i (pga plassen, hehe) er en Citroën Berlingo 2008 modell. Herlige bilen, føler meg som en skikkelig arbeidskar når jeg kjører rundt i den da, men who cares når du kan enkelt få med deg 3 bord, en lenestol, svær byste og diverse annet småsnacks uten å pese med tilhenger? I rest my case..haha :-D

Barbro sa...

kjøkkenet ville blitt kjempeflott i hvitt ja!!
og selv om det er litt penger, så tenk hvor mye billigere det er enn et nytt kjøkken!!
klem fra Barbro

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei
Kjøkkenet kommer til å bli kjempefint hvitt.... det er viktig å ha drømmer.
Klem...Ellen

Drømmer om drømmehuset sa...

En utfordring til deg ligger inne hos meg.
Ha en vidre fin dag.
Klem fra Christina