søndag 9. mai 2010

Utflytta!

Neida, vi er ikke det da, men det ser litt forlatt ut her! :P

Har tatt noen bilder for å dele med dere. Har vært et sinnssykt stykke arbeid for meg å få det så renska her, men nå er det så og si ferdig (litt igjen på verandaen og min kjæres pc står fortsatt på spisebordet, skal pakkes ned i kveld når han er ferdig med å spille World of Warcraft.. Hihi...)!

Uten at min kjære har kunnet hjulpet noe særlig har det meste arbeidet falt på meg, siden kroppen min er veldig flink til å si fra når nok er nok så har jeg nå blitt syk! Hehe, så utrolig typisk!
I dag har jeg gått på en heftig dose ibux og autopilot, skal bli så godt å krype til sengs etter fotograferinga i morgen og sove et par dager! :P

Jaja, burde-burde fått seg et stryk den duken, men gidder ikke! :P
Ja, den duken også...
Neida, skal ikke akkurat skryte av badet vårt... :P

Skulle egentlig en tur til plantasjen å kjøpe litt planter i dag, men ikke i form! Skal prøve å karre meg bortpå butikken ved leiligheta å kjøpe noen i morgen før fotografen kommer, ønsk meg lykke til! :P

Gleder meg i alle fall til å se bildene fotografen tar! :D Håper noen vil kjøpe, skal bli godt å bli ferdig med bilder og visning! :)

20 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette vet jeg er en hektisk periode, men du har gjort en kjempejobb!! Fotografen blir sååå fornøyd når han ser dette.
Lykke til!
Klem fra meg;)

Monica sa...

masse lykke til, det er travelt å slege det vet jeg alt om!! Masse lykke il med bilder, visning, salg og det som kommer fremover. Rikitg god bedring. klem monica

House of Dogs sa...

Her har du gjort en kjempe jobb! Og med litt planter til å sette prikken over i'en blir nok dette super bra:) Lykke til med bildetagning, visning og salg!

Masse god bedring til deg!

Klemmer

Lene sa...

Lykke til med salg!

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Du har vore UTRULEG FLINK!
Kryssar fingrane for dokke!
Masse lykke til!
Og god bedring til deg♥
Klem frå Astrid:)

Solrosa sa...

Tipper dere får solgt den leiligheten, ja! :) Lykke til!

Klem fra Sol

Mor og datter sa...

Fine bilder du har lagt ut :)
Masse lykke til!! :)

Ja, vofsen er kjempe god!hihi

Elin med Draumesidene sa...

Masse lykke til! Og god bedring! Sikker på at dette går kjempefint!

Ha ei fin, ny veke!
God klem frå Elin :)

Lykkeliten sa...

Lykke til!!!
Det ER massse jobb det der, og jeg blir sliten bare av tanken! Du har gjort en kjempe jobb=)
Kjedelig at meglere og fotografer liker minst mulig i huset, menmen, de vet jo best;)
God bedring, og lykke til med salg!
Ha en fantastisk uke=)

Karna sa...

Masse lykke til i dag, er jo en takknemmelig jobb han får når dere har det så fint....kommer nok til å bli solgt fort...God bedring, håper du er på tipp topp igjen ganske snart!

monsol sa...

Såååå flink du har vært, synd at du ble syk nå da,ønsker deg god bedring og lykke til med salget, skal krysse fingrene for deg. :) :)

Alven sa...

Hei :-)

Takk for komplimentet :-)

Så flink du har vært :-) Lykke til med bilder,visning og salg :-) Håper dere får det dere håper på :-)

God bedringsklem ifra meg :-)

På landet sa...

Så gøy å se hele leiligheten, du har stått på ser jeg, tenk så deilig da dere er på plass i nyehuset. Å jeg synes det er så deilig å se at det er flere enn meg som ikke gidder å stryke duker hihi...

God bedring og lykke til med alt =)

Mia sa...

Flotte bilder fra leiligheten deres! Og så spennende det blir med nytt hus da... grattis så masse. Mye å glede seg til for dere nå, tenker jeg. Og apropos stryking av duker, så er inne det "inn" og passe shabby å nettopp ikke gjøre det... thjihii.

MajorogMeg sa...

Grattis med kjøp av hus:)) Det så knallfint ut, havutsikt er deilig ja, det kan jeg skrive under på:)
Blir spennende med salg nå da, jeg vet meget godt det er mye jobb og rydde og style før foto og visning...men det lønner seg!! Førsteinntrykket har så mye å si!
Tenk, vi solgte, pakket ned, og kjøpte hus på under 1 måned, hehe:) Galskap når jeg tenker tilbake på hvor raskt alt skjedde:)
Lykke til, klem fra meg:)

irina sa...

Heisann !! den skjønne jeg ikke ...du prøvde å åpne i ny hva ??? Bildene er beskyttet med cpyright ja...men det går fint an å åpne linker ??
Håper formene din er bedre :)

Gleder meg til å se huset ditt ??

Klem

irina sa...

mener formen din !! ikke formene !!

Guttemamma sa...

For en jobb!! Synes dets er kjempefint ut,"rent" og ryddig og luftig!!
klem

Glede sa...

Hei! Å, jeg vet hva du har vært gjennom... Det er slitsomt, men du får prøve å tenke på det som kommer. Tenk hvor bra det blir med eget hus!! Vi er heldige, du og jeg. Det var så flott ut. Klapp på skuldra. Klem

Susanne sa...

Så fint du har gjort det :)

Tror nok det kommer til og selge fort jeg :)