søndag 23. mai 2010

It's alive!

Og med "it" mener jeg meg... :P

Forgive me father, for I have sinned, it's been 11 days since my last post! ;)

Her har det vært action i det siste! For det første jobba vi som no'n helter for å gjøre klart til visning på tirsdag. Det var en del mennesker innom, så vi var veeeldig spent på onsdag da megleren tok ringerunden for å sjekke interesse. Med det samme kom det inn et bud på 1 550 000, som var prisantydning. I løpet av en liten, innholdsrik time endte budrunden på 1 700 000 og vi var meeget fornøyd, over ALL forventning! :D
Når det var gjort fikk jeg beskjed om at jeg skulle til Stavanger på fredag for å være med på en presentasjon hos Statoil. Ikke noe jeg har gjort før, jeg er jo "ung og fersk i gemet", så jeg var MEGASPENT og jobba til nærmere 11 både onsdag og torsdag for å være forberedt! Så, fredag morgen, bar det avsted til Stavanger! Det hele gikk greit og raskere enn vi trodde, så etter avgangsbytting landa vi på Værnes igjen kl halv 5, to timer før planlagt! :D

Det jeg ikke har sagt noe om oppi det hele er at jeg har drevet å planlagt min kjære søsters utdrikningslag oppi det hele!! Det ble gjennomført fra i går til i dag, så jeg kan vel si det slik at jeg har hatt det travelt...!!! :P

I utdrikningslaget var vi innom en glasshytte for å lage oss smykker, så morsomt! :D

Glasseksperten viser teknikken. Var ikke så enkelt som det så ut til når hun gjorde det... :P


Eieren hadde med seg babyen sin, skjønne, nydelige Lily på 12 uker, jeg var så heldig å få holde henne!

Godt sovehjerte, ikke verdens beste stilling... :P
 
Nå er alt i alle fall gjennomført, alle fornøyde, og jeg er tilbake på plass i Blogglandia! Kommer på runde i dag! ;)

Oh, ja, også er overtakelsesdato på huset flyttet fram til 1. juli, de som har kjøpt her tar over 2. juli, så det er faktisk bare 39 dager til vi flytter! GLEDER MEG!

26 kommentarer:

Monica sa...

ååå for en spennede tid i vente:) kjekt å høre fra deg igjen, jeg har selv hatt litt rolig tid inne på bloggen, vi driver jo med å male huset...ahhh så kjedelig men det blir jo flott da. Det hørtes kjekt ut å lage smykker, får vi se hva du lagte? Høres ut som du har hatt det travelt ja. Kjekt dere fikk solgt så fort og til over prisantydning, gratulerer med salget. Klem monica

GundaM sa...

Wow, for noen priser det er blitt der oppe!! Flott for dere ;)
jeg solgte med dundrende tap der ;( men det var vel i den jappetida...

Blir spennende tider fremover nå da, gleder emg se bilder av nyhuset!

Ha fortsatt fin pinse!

Tovepia sa...

Så flott at alt gikk over forventning med både det ene og andre;) Du går en spennende tid i møte;)
Kos deg resten av pinsa og klem fra meg;)

Solveig`s familie og Interiør blogg!! sa...

Så bra at det gikk over all forventning!!
Så masse å glede seg til :) Herlig det!! :)
Klem fra meg i svingen

Barbro sa...

oi, grattis med veldig vel overstått salg!!
ha ei fortsatt fin pinse :)
klem fra Barbro

monsol sa...

Så kjekt at dere fikk solgt så fort, mn det visste vi jo så fint som det er hos deg, hehe
er virkelig glad og spent på dine vegne. klem :)

Kaoskontroll sa...

Gratulerer med kjapt salg og god pris! :) Ja, det høres ut som du har hatt det travelt, men jeg kan nesten vedde på at 1 juli blir travlere. En eneste dag å flytte på? Dere er spreke! ;)

Nesten dumt du ikke skulle prøve deg på et oliventre på kjærestevis. Hadde jo vært artig å sett deg på Nordens Herligste. ;)

Stor klem!

Lykkeliten sa...

Åh, gratulerer med et supert salg!!! Kjempegøy da=) Høres ut som en travel tid, men det høres også ut som at du har kost deg=)

Kjempegøy når flyting fremskyndes synes jeg=)
Vi fikk flyttet 1uke før tiden, og da hadde jeg allerede gått i 5mnd å tenkt, pakket ut, møblert og innredet alt i hodet;) Det er så GØY!
Håper dere får en fantastisk pinse videre=)
Klem

lisje astrid's husblogg sa...

GRATULERER med godt sal:)
Herleg å vere ferdig med den delen iallefall!
Flytting og innreieing er GØY:)
Lykke til♥
Klem frå Astrid:)

Solrosa sa...

Så godt å høre at alt går din vei! Ser ut som du har hatt en innholdsrik uke. Det blir topp med nytt hus, da. Gleder meg til å se mer av det!! Søt hund også! :)

Hilsener fra regnvåte Bergen - can't wait to bo at home again! :) Bare en uke til her nå. Du har vel hørt den sangen "Trondhjem, Trondhjem, at æ rest i fra dæ. At æ koinna fijnn på nåkka slekt. Når æ tænke på ka godt du ga mæ, e de' som om æ har læst et dekt" o.s.v.? ;)

sylvia sa...

hei,
så herlig alt sammen.
å nydelig baby..ler..
tusen takk for hyggelig hilsen hos meg på dagen min.det varmer,
ønsker deg og dine en flott dag.
klem fra sylvia

Barbro sa...

tusen takk for koselig kommentar på bryllupsbildene! går du med gifteplaner så er det bare å sjekke det ut!!!!! anbefales på det varmeste :)
ha en herlig mandag!
klem fra Barbro

Frk:Twil sa...

Her er det mye spennende som har skjedd de siste dagene.. Gått i ett skjønner jeg!! HuheiiII! Men det er ofte moro når tiden flyr, spesielt når man venter på å overta drømmehuset! ikke lenge til i det hele tatt!

*Jeg har termin 10juli, betyr vel at det heller ikke er lenge til - hjelp... Jeg trenger litt mer tid! HIhi* KLemmer

På landet sa...

Gratulerer med overstått salg, gøy at det gikk over takst! Høres ut som du har hatt litt å henge fingra i ja =)

House of Dogs sa...

Gratulerer med salget:) det gikk jo kjempe bra! Nå er det bare å vente på overtakelses datoen. Blir spennende å følge dere i ny huset!

Hespe sa...

Gratulerer så masse med salget!!! Godt å høre at det ble godt med penger i kassen, og at dere er fonøgde :o)

Skal si du har hatt fullt opp den siste uken - en travel men helt sikkert super uke!

Kos deg!

Klem fra Hidlegunn

irina sa...

gratuler så mye :) bra du er alive...savner deg her vet du,

Pinseklem ;)

Guttemamma sa...

Puh...men gratulerer SÅ mye med salg, rett og slett MORO!! Skal bli utrolig moro æ følge med videre i nytt hus!!
Nattaklem

Karna sa...

Gratulerer så mye med salget, er jo så deilig når alt det er i boks, nå kan dere begynne å glede dere til nye huset....ikke så kjekt med all pakkingen, men å pakke ut er gøy...

Balke gård sa...

Gratulerer, så bra dere fikk solgt!!! Så flink du har vært å rydde det pent og fint, da!! Annonsen er satt passiv, men fikks ett bilder:-) Er det bloggsøstra di som er gifteklar? Om ja, så gøy! Hils og send meg gjerne adr hennes om hun er på nett igjen. Ha en strålende tirsdag11

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

spennende .. lykke til med salget!1
klemmmmmm,magny

Elin med Draumesidene sa...

Fulllll fart! Sånn er det innimellom! :) Men ser ut som om du har hatt det kjekt!

Lykke til vidare med hus og heim!
God klem frå Elin :)

Hulda sa...

Så søt hund! Har beundret det stilige bordet du har i headeren. :) Flott var det!

Susanne sa...

Gratulerer med salg :)

Blir utrolig spennende og se det nye huset :)
Du kommer med masse nye innlegg fremover får jeg håpe!? :)

Lindas hus sa...

Oj oj oj! Her har du vært busy;) Og enda mer opptatt vil du bli...spensig med flytting og vasking på 1 dag! Lykke til;)

Miss Mette sa...

Gratulerer så mye med budet på huset, veldig kjekt når det blir mer en takst :o) og 39 dager til dere kan flytte inn!!! Wow – når kommer det til å gå unna :o) Spennende.... Ønsker deg en flott fredag og helg som kommer, klem fra Mette