søndag 2. mai 2010

Bah, stylingsperre

Ja, i helga har jeg, min kjære og svigers vært jævlig (pardon) effektive! Nå er alt som mangler før visning rydding, organisering, vasking og litt rørleggerarbeid. (Høres kanskje mye ut, men ikke sammenligna med hva som er gjort! :P)

På det minste soverommet var det mørkegrønne vegger (hadde ikke kommet så langt... :P), furulister og gulisje skap. Rommet var stappfullt, sovesofa, stor pc-pult, bokhylle og cd-hylle.
Vegger, lister og skap er nå mala i hvitt, skapet har fått nye knotter, gulvet skrubba med Jif og skuresvamp (drittjobb), alle møblene er flytta ned i kjelleren og jeg har prøv å møblert slik at rommet ser større ut, megler'n sa "lite møbler, mye gulvplass, lite nips"! Jeg synes det er dritvanskelig å style det slik, jeg liker jo masse møbler og masse nips! :P Menmen, jeg har gjort et forsøk! Jeg skal innom plantasjen en gang denne uka for å plukke opp litt grønt, det anbefalte megleren. Tenker den gamle kista/boksen blir bytta ut med en litt stor plante... Er det håp tror dere...? :-O Nå er jeg dødsliten, tror jeg skal slappe av de siste par timene av helga, selv om leiligheta roooper etter rydding og vasking!


(Ehm, skulle gentlig kjøpt ny dør også, men da må 4 dører byttes ut, dyrt... :P)

17 kommentarer:

Ellemeller sa...

So flink du er! EG gler meg som ein unge til å følge med vidare i nyhuset!!

Monica sa...

er så kjekt at dere har kjøpt dee hus, dette kommer til å bli supert! Lykke til med visning og salg, det går nok så godt skal du se. klem monica

Tovepia sa...

Dette ser bra ut! har nettopp solgt et gammelt hus og fikk samme råd, få møbler, la det se ryddig og "stort" ut. Lykke til;)

monsol sa...

Dere har vært effektive, ja det er helt sikkert, ser ut som vi har lik puff men min er guffengrønn og skal trekkes om i et brunt stoff. Har visst helt DILLA på brunt og hvitt fortiden. Synes det såg supert ut etter dere jeg. lykke til med resten. skal bli gøy å følge deg i nyhuset.

Lykkeliten sa...

For en jobb! Ikke lenge siden vi var "der" selv, og bare tanken på alt som skal gjøres kan jo ta motet fra en. Men det blir nok så bra atte, og vips så er huset solgt og du kan kose deg i nytt hjem;)

Ha en fin søndagskveld videre!

Kjeruben sa...

Så lyst og fint! Er nok god idé å innrede litt forsiktig ja :D
:o)

lisje astrid's husblogg sa...

Eg trur du er på rett veg slik eg;)
Uff!Forstår godt at du er sliten..Kvil deg♥
Lykke til :)
Klem frå Astrid♥

Hege sa...

Ååå så flink du har vært - masse lykke til med salget!
GLEDER meg til å se dine bilder fra nytt hus- det ser utrolig lekkert ut på prospektet:-D
Vi hadde visning på vårt gamle hus før helgen - hååper på bud i morgen..!
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg , ble så glad for å høre fra deg(føler jeg har vært liitt slapp blogge-venn..):-)
Ha en fin ukestart vennen,
klem Hege.
PS!SÅ tipset ditt i Boligpluss - flinka!

Elizabet Stilig hjem sa...

Så fint dette har blitt!! JA, ikke overmøbler, bedre med mindre møbler og mer plass.

God søndagskveld!

Klem Elizabet

Crinoline sa...

Som dere har stått på.Ønsker dere lykke til med salget.

Fem Høns sa...

Eg trur det er håp! Høyres ut som et spennende prosjekt ;D
Klem Lillianne

Mor og datter sa...

Hei!!
Ja, hun er kjempe nydelig!;) Hun er ganske så bortskjemt.. hihih

Hespe sa...

Synes du har gjort en flott jeg jeg!! Lykke til med salget :o)

Ha en finfin uke videre!

Klem fra Hildegunn

Solrosa sa...

Ekstremt lite blogging for tida, ja. Jobber litt for mye, men nå erjeg på hotell hele mai, så da akn det hende det blir litt igjen... Mye bryllupsplanlegging også. Koselig at dere har kjøpt hus!! Det ser kjempefint ut og er sikkert veldig gøy!!

God natt!

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

dette var da stiil..
ja senete hals .. uffda... tenkte ikke på at bilset ser ut som en lik...
klem og skjønn dag til deg...

Karna sa...

Gratulerer med hus....knall fint hus dere fant, dukker som oftest opp når en egentlig ikke er på utkikk.....gleder meg til å se hvordan du innreder, kommer nok til å bli kjempe koselig!

House of Dogs sa...

Gratulerer med huskjøp:) Var et ordentlig lekkert hus! Kom over bloggen din på dagens bloggrunde og likte den veldig godt så legger deg til i lista mi slik at jeg får med meg videre oppdateringer:)

Ønsker deg en fin helg!