fredag 9. april 2010

Uinspirert

Det er jeg for tiden!
Jeg var syk hele forb**** påska, ikke utendørs å nyte finværet i hele tatt! Trengte egentlig å hvile ut, men endte i stedet med å starte på jobb igjen mer utslitt enn før ferien ! Hehe, det er typisk min flaks... :P
Men, det er uansett derfor er jeg fullstendig uinspirert for tia! Tenkte bare jeg skulle legge igjen noen ord så dere ser at det er liv i meg, så skal jeg vel ta en rundt i Blogglandia i løpet av kvelden!


Cindy hilser! :)

Jeg kommer sterkt tilbake!!

14 kommentarer:

Hege sa...

USJ - ikke gøy å være syk:-(
Håper det bedrer seg nå når sola skinner igjen!:-)
Riktig god helg,
go`klem Hege.

På landet sa...

Uff da, ikke noe gøy når det blir sånn :( Du får nyte helgen å sammle litt krefter.

Ønsker deg en god helg =)

Drømmer om drømmehuset sa...

Uffda,ikke noe særlig å være syk. Vet korsen det e,hadde omgangssyka første del av påskeuka,å det va helt forferdelig!
Håper formen blir bedre & inspirasjon kommer krypanes tilbake!
Ha en vidre fin kveld & ei herlig helg.
Klem fra Christina

jannes hobbykrok sa...

Massa,masse god bedring til deg!Syk stinker,så enkelt er det!Herlig avslappet pus du har da!
Klem,Janne

lillelise sa...

Hei hei!
God bedring, håper formen vender tilbake igjen!
Ha ei fin helg

Anita sa...

Hei! Er ikke sikker på hvor mange kalde de tåler, men er nok ikke såå mange. Men noen tåler de ;0)) Stemor skal visst tåle ned til minus 8!!! ha en strålende helg!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

He he den katta var relaxed:)
Tusen takk for gode ord...blir så glad så:)
Så synd at du har vært dårlig da...ikke noe gøy...
Håper det er bedre nå...
eddaKlemmer til deg

nr14 sa...

Ønsker deg god bedring:)...og likte katta hihi...stiilig bilde

Susanne sa...

Dumt at du er uinspirert, du har ofte så mange interessante innlegg, og jeg elsker stilen din :)
Du får ta en pause og da du kommer tilbake har du masse ny insperasjon og dele med oss :)

Nudelige pusen :)

-Susanne ♥

Guttemamma sa...

SYnes det har vært stille fra deg ja...men kos deg så lenge!!
klemmer

Kaoskontroll sa...

Huff da! Men du er ikke den eneste kjære deg. ;) Jeg var på helsekost og handlet inn vitaminer i dag, for NOE må jeg jo mangle har jeg funnet ut. Dvs. helt alene har jeg ikke funnet det ut, for legen sendte meg et skriv om at jeg måtte ta tran og b- vitaminer. Tran hadde jeg så jeg troppet da opp for å få b- vitaminer. "Hvilken type b- vitaminer?" spurte den hyggelige damen bak disken. Type? Det sto ingenting i brevet om type, så jeg endte opp med noen som heter Balansert Mega- B- Stress. Det hørtes passende ut synes jeg. Hehe
Så nå satser jeg på å få slik piff at jeg kan videresende noe til deg... helt stressfritt. ;)

Håper energien og inspirasjonen vender tilbake til deg snarlig vennen!

Stor helgeklem

Tovepia sa...

God bedring til deg!! Ikke moro å være syk på denne tida.
Kos deg i helga og klem fra meg;)

Elin med Draumesidene sa...

Livet er av og til hardt... Du får prøve å ta vare på all fritid, og slappe av! Håper du er frisk att no?

Ha ein fin fin laurdagskveld!
God klem frå meg!
E :)

Susanne sa...

Sv: Hehe ja det kan den egentlig :)