søndag 11. april 2010

Til å bli inspirert av!

Dette været her!

Og, tro det eller ei, denne myteomspunnede "våren" dere snakker om her i Blogglandia, den er i ferd med å komme hit også! Jeg holdt på å gi opp håpe om at denne evigvarende "vinterepoken" ikke ville ta slutt i min tid, men den gjorde det denne gangen også! Puh!!

I dag har jeg tatt på tak å starta på vår-ryddinga på verandaen. Det var absolutt på tide, men jeg har jo være syk. Jeg hadde planer om å komme meg et tur på gartneri for å kjøpe litt planter til uteplassen i dag, men min kjære stakk av med bilen!! Frekk...

Menmen, gjør det beste ut av det, nyter sola så lenge den titter inn på verandaen min! :)


Ekte geek-kos, pc og iPhone, love it! :D

24 kommentarer:

Tovepia sa...

Måtte le da jeg så katta under her:O)
Du har jo så flotte, gule blomster på uteplassen din, ser jeg;) Ingenting er søtere enn disse på denne tida.
Nyt resten av dagen og klem fra meg;)

Susanne sa...

Åh så nydelig, utrolig deilig vær ute om dagen :) Nyyyydelig :)
Hva har du lagd i glasset? Er det iste :) Så så forfriskende ut :)

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Alltid så velsignar du meg med slike gode ord♥Du er så snild!
Ah!Så godt du har hatt det på verandaen din da;)Herlege bilder♥
Å den pusen nedom her,We love♥(Eg,lisje bror og prinsessene;)
Når eg vart født vart mi oldemor kalla for gamle Astrid og eg for lisje Astrid:)Slik har det vore sida:)
Kos deg med den herlege våren♥
Godklem frå lisje Astrid:)♥

Susanne sa...

Åhh :P hehe
Skal ikke si det til noen jeg ^^ hihi.

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Åhh alle som har veranda er så heldige:)
Kos deg du vel fortjent:)
eddaKlemmer til deg:)

Missfryd sa...

Få ting er så deilig som å kjenne vår-sola i fjeset:-) Håper det fine været fortsetter. Og så er det så koselig å ta inn de første hestehovene og blåveisene:-)
Klem Ingrid

jannes hobbykrok sa...

Oser vår av dette innlegget!herlig!Er bare innom for å ønske deg en fin og frisk kommende uke!
Klem,Janne

Kjeruben sa...

Herlige stemningsfulle bilder!
Ja åren er på eg hit også og vi nyyyyter i langdrag ;-)
:o)

Alven sa...

Herlig VÅR :-) Endelig kom den hit :-) sol hjelper på så mangt det :-)

Miss-handy sa...

Det er bare heerlig med vår!!! Ser ut som du hadde en kjempefin dag likevel:)
Så deilig med teppe på terrassen....tror det må skaffes her også:)

LYKKEBO sa...

Fantastiske vår!! Hadde en plan om plantasjen i dag, men fikk ånden over meg og ryddet og luket.. Så NÅ er det klart for en tur;)

Nyyyyt fin været:)

Lindas hus sa...

Så deilig uteplass du har! Det har jo vært så deilig vær i dag så vi får bare håpe det fortsetter slik! Ha en fin fin uke! Klem

irina sa...

..ohhh så herlige bilder. Ha en fin uke frøken Datt ;)

Klem

Ingunn sa...

Herlige bilder som sier vår!!

Ha en fin uke.

Klem Ingunn

Karna sa...

Herlig med vår, ser ut som du koste deg selv om det ikke ble nye planter på deg...

GundaM sa...

javisst er det lettere å være til når det er vårvær!! Sol, bare så synd regnet kom...

Nydelige energiske bilder, ønsker deg ei fin ny uke datt ;) Klemz

Hespe sa...

Heisann!
Ser jo ut som du har klart å få det skikkelig så koselig på verandaen din! For noen herlige dager vi nyter - deilig med vår!!!

Ønsker deg en flott uke videre!

Klem fra Hildegunn

På landet sa...

Koselige bilder,det er så herlig ute nå =) Best å nyte det mens det varer;) Vi har rullgardin på soverommet som tar seg av sola,å den er gullverdt siden morgensola titter inn der.

Ha en flott dag =)

GundaM sa...

Psst, takk for stemma di datt ;) Visste du var snill, kattemennesker er som regel det ;)

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei
Takk for hygelig kommentar...håper du får boken til jul.
Herlige vårbilder av hestehov.
Kos deg i sola.
Klem...Ellen

Mor og datter sa...

Hei!!!
tuuuusen takk!! :) Er kjempe happy!!
så rart at to blomster lager så mye stemning og blir så dekorativt! Kjempe koselig!!

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

jada, vi holder motet oppe og inspirerer hverandre... nå kom det regng her i dag, men så mange vårtegn vi har funnet..
klem¨¨'

Elin med Draumesidene sa...

:) Flotte bilder! Klart det blir vår! Men her har sludda i dag... Ikkje så festlig! Men ein får berre tvihalde på håpet om nye solstrålar i næraste framtid!

God klem til deg!
E :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Ja, det er kjempefint med vår :) elsker det! Men i dag på shoppingturen til bergen, begynte det å snø! Sukk... Så no drømmer eg om vår igjen :)

Håper du får ei herlig helg! Godklem :)