fredag 23. april 2010

STORE NYHETER!!!!

Dere som kjenner bloggen min vet vel at jeg ikke roper slik i overskriften så ofte, det vil vel si at det er store greier på gang...? Jepp!! Vunnet-kaffemaskin-nyheter blir nok bare bagateller nå!

Hva er det jeg snakker om?
VI HAR KJØPT OSS HUS!


Dette er vårt nye hjem! For dere som tenker: "Men hun har jo ikke sagt noe om at de var på husjakt!", så er ikke det så rart, for det var vi ikke! Hihi... Selv har jeg fulgt med boliganonnser i flere år, når dette huset dukka opp var jeg umiddelbart forelska. Men det hender seg jo at jeg blir det, forskjellen var at dette var i vårt prissjikte, var stort nok, ikke oppussingsobjekt, lå landlig til, var ikke for langt fra byen og hadde havutsikt. (Noen tenker kanskje at havutsikt er en bonus, men for meg som har vokst opp i Farmen-land så er det faktisk en livsnødvendighet!)

Utrolig nok klarte jeg å lure med meg kjæresten på visning! Når vi kom var det vår, ikke vinter som på bildet, og uteområdene var så utrolig koselig! Huset er bygd i 1997, så det er ingenting som må gjøres med det umiddelbart. Jeg skal selvfølgelig male, men det telles jo ikke! ;) Jaja, jeg falt i alle fall pladask, min kjære ble også interessert, og etter litt frem og tilbake med bank og bud så ble det vårt i går, to dager etter første titt! :) Vi er fornøyd med prisen og tror vi har gjort en god handel! (Helt til taket faller ned...? hehe....)


Huset er 142 kvm, har 5 (små) soverom, solid kjøkken, garderoberom (det ene soverommet nede er innreda med garderober fra tak til gulv i hele rommet! Veldig greit siden de 3 soverommene oppe har skråtak!), loftsstue, to bad, steamdusj, hjørnekar, kjølehjørne, sentralstøvsuger, vedovn, varmepumpe, dukkestue og veldig fint opparbeida tomt. Blant annet! Vi skal ta over 1. august, så det er en stund enda, men ÅH, som jeg gleder meg!!

Bildene fra finn.no

100 dager and counting! ;)

50 kommentarer:

Kaja sa...

Gratulerer så mye med huskjøp! Det høres jo helt fantastisk ut :)

God helg!

Klem fra Kaja*

Kristin sa...

Gratulerer!!!
Dette var jo virkelig gode nyheter ja! Å så fint det er da:-)
Skjønner godt at du gleder deg til å flytte dit ja!
Riktig god helg
Kristin

Lindas hus sa...

Woooow! Grrrratulerer så masse! Og så kjempe fint hus dere har fått! Skjønner godt at du er fornøyd! Må være deilig kan jeg tenke meg! Det blir en morsom og slitsom tid foran dere! Nyt det! Og kos dere masse. God helg og en stor klem fra meg!

lisje astrid's husblogg sa...

WOOOW!
Så gøy!GRATULERER♥♥♥
Det huset var no berre såååå fint da!Kjempe glad på dokka vegne!Hipp hurra:):)
Klem frå Astrid:)

Guttemamma sa...

Ser flott ut,gratulerer så mye!! Tenk så mye du har å blogge om til høsten...:-)
klem

Susanne sa...

Wow! Gratulerer så masse med hus :D

Klem fra mej♥

Elin med Draumesidene sa...

GRATULERER! :) Dette må feires! Men det ordner du vel sjølv ;) Kjempefint hus! Og havutsikt (eller fjord) er eit MUST! :)

Ha ei fin fin helg!
Klem frå Elin :)

monsol sa...

ska sei,gratulerer så mye,dette var jo gøy, du har nok lady luck på besøk for tiden,bare nyt ho så lenge hu e der. det va et nydelig hus. Og gjett om eg gleder meg te du har fått satt kloa i det skikkelig for da kan vi nok vente oss litt av hvert spennende interiør tips tenke eg.:) en riktig fin helg fra monsol

Crinoline sa...

Gratulerer med flott hus.Også havsutsikt da,heldige dere.Ønsker deg en god helg.Klem

Monica sa...

ååå jeg kjenner jeg ble kjempeglad, gratulerer så masse:) Virkelig kjekt. Gleder meg til å se hvordan det blir når dere flytter inn.klem monica

Camilla Calsen sa...

Misunder deg skikkelig nå merker jeg. Vi må spare litt mer før vi begir oss ut på husjakten. Det må være en deilig følelse å vite at man har gjort et godt kjøp og virkelig er fornøyd:) Gratulerer så mye.

Anita S Home and Wine sa...

G R A T U L E R E R !!!
Gleder meg til å se bilder når du begynner å innrede.
god helg - klem anita s

På landet sa...

GRATULERER! Så fint det var, å heldige du som får kjølehjørne.

God helg =)

lillelise sa...

Gratulerer! Blir spennende. Huset så kjempefint ut!
Ha ei fin fin helg

Hege - BOLIGglede sa...

Ja det kan man si er bedre enn kaffemaskin! Gratulerer så mye! Det så helt knallbra ut:))

Linda sa...

Åh så fint hus dere har kjøpt!
Gratulerer så mye!
Tenker du allerede har begynt å møblere(inni ditt hode hihi..;O))

God helg og klem fra meg.

GundaM sa...

Snedig, denne annonsen la jeg merke til faktisk ;) tenkte det var artig emd høybaler utafor huset slik men så var det jo bare snøballer...Hihi

Vakkert både utenfor og innvendig,et kupp!

God helg!

victoria (huset i byen) sa...

Ååååå så utrolig gøy, gratulerer masse med huskjøpet, blir jo kjempe gøy å se hvordan det blir når dere flytter inn.....
klem victoria

Solrosa sa...

Gratulerer så mye!!! Det er jo kjempebra. Ser veldig fint og koselig ut! Hvor ligger det?

Glede sa...

HUHEI! SÅ UTROLIG KULT! Stor grattis til dere. Dette unner jeg dere såå mye, det blir så spennende! Og grattis på bildet i rom123 - så kult. ;) Du har to Nespressoer nå da? Du får ha en på soverommet eller noe da. Hihi..

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei,
første gang jeg er hos deg. Så fint hus dere har kjøpt dere, ser veldig koselig ut.

God helg til deg og dine!

Home By Virginia sa...

G R A T U L E R E R med huskjøp...!!! :)

Titter innom for å ønske deg en herlig helg ☺

Klemmer fra MV ♥

Alven sa...

GRATULERE SÅ MASSE!!! Dette er en stor og flott nyhet :-) vet hvordan det gleder å gjøre slikt :-) var omtrent slik med dette huset når vi kjøpte det i desember :-) ikke planlagt,men ble forelsket :-) og etter mye kvinnelist fikk jeg overtalt min kjære :-) Så spennende for dere! og godt at det ikke er annet enn "koseopppussing" :-)

Ha en flott helg!

Miss Mette sa...

Gratulere så mye med hus ♥ huset var NYDELIG og området så utrolig koselig... Så spennende tid dere har forran dere.. Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en strålende helg. Klem fra Mette

Hespe sa...

Gratulerer så masse med huskjøp!!! Kjempefint hus hvor dere kommer til å få det såååå flott!!! Blir en spennede tid fremover, med planlegging av hvordan dere skal ha det :o)

Ønsker deg en strålende helg!

Klem fra Hildegunn

Catje sa...

Gratulerer med nytt hus! Det skal bli spennende å følge med på hvordan du får det helt nye og "moderne" huset til å se litt "shabby" ut etterhvert!

Myhome sa...

Gratulerer så masse!!!
For en kjekk nyhet:))
Ser utrolig fint ut både inne og ute:))
Ha en fortsatt deilig helg!!
Klem Anita

Blandet loft sa...

HOho, såå gøy! Gartulerer så utrolig mye. Dette huset så jo kjempe koselig ut! Gleder meg til å følge deg der :-)
Klem fra BlandetLoft

Tovepia sa...

Gratulerer såå mye!!Flott hus dere har kjøpt, skjønner godt du gleder deg.
Ha ei fin uke og klem fra meg;)

Therese sa...

Gratulerer så mye med nytt hus!:)
Tapeten på stua var jo skikkelig fin, den likte jeg! Tenker du sitter og planlegger allerede på innredning osv.. Lucky You :D
Klem Therese

Kjeruben sa...

WOW! Ja det var stort nytt!
GRATULERER SÅ MASSE!!!!
:o)

Frk:Twil sa...

Oiiiii!


Sååå moro!

Jeg er innom deg for første gang, legger meg til som følger jeg.. Likte med her..

Så bordet ditt i BoligPluss, likte ideen supergodt.. Moro å slumpe innom bloggen til skaperen.. hihi* Så fin premie for beste tips, super overraskelse.. Men som du sa, kan ikke måle seg med huskjøp.. Virker jo som om det huset har ALT..

Blir spennnede å følge med i tiden fremover.. KLemmer

Hilde S. sa...

GRATULERA med nytt fint hus.
Det ser jo kjempekoseleg ut,
så eg skjønar godt at du falt for dette:)))
Smil H

Ellemeller sa...

Åå!! Grattis! Dette såg vidunderleg ut:)
Gler meg til å følge med på innflytting og ommøblering framover:) ..og so deilig å sleppe styret med kjøkkengolv og slikt;)

Kristine sa...

GRATTIS!! og så dere som ikke var på utkikk en gang..jaja, noen som er heldige ;-) hehe..herlig med så stort hus da! Må innrømme at jeg er nysgjerrig på hvor herligheten ligger? om det er nært byen og har havutsikt så begrenser det seg jo litt...hmm...jeg er nysgjerrig av natur ;-) hehe..
Tror den godeste Mr. Nelson kanskje prøvde å gni av seg sin nye retro-frakk! Men det er heldigvis jeg som bestemmer ;-D

Livs Lyst sa...

Grattis ass!!!! Så gøy. Tenk hvor moro du skal ha det nå som det skal innredes i mange nye rom!! Men husk å nyt prosessen da. Jeg syns det jammen er lett å bli stressa med tanke på alt rotet det medfører og at det kan ta litt tid noen ganger. Så kooooos deg!!

Og god nedtelling!!

(Farge på soverommet vårt: Thomas har malt det før jeg kom inn i bildet. Tror faktisk det er den nokså vanlige CAFFE LATTE...)

Klem fra Liv

Maliva`s verden sa...

ÅÅÅÅÅ så gøy, grattis. Dette blir spennende;o) Klem fra Maliva

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

åååhhh dette ser virkelig bra ut... gratulerer så mye..!!
klemklemklem

Susanne sa...

Det er du også :D

Miss-handy sa...

Gratulerer så mye!!!! Ser jo kjempefint ut! Så deilig med "helt nytt" hus!:) Så fint at det ikke er noe stor-oppussing å gå igang med, da kommer nok dere sikkert raskt iorden:)
Blir spennende å få se flere bilder til høsten.
Så ut som en herlig plass:)
PS: kjempesøt vovs!

Bidle i sømrommet sa...

Gratulerer så mye med huskjøp! Hvor ligger det? (Regner med det er her i nærheten av Trondheim? ;)

Balke gård sa...

Neimen, Datt, nå datt jeg nesten av stolen, gurimalla for et flott hus du ahr kjøpt (dere, da:-)) Kjempeksoelig, rå tapet på veggen på stua og SÅ koselig!!!! Vledig fint!! Gratulerer så mye, gleder meg til å følge med på malingen din.-) Og gratulerer med Bpluss og maskin, den ahr jeg og elsker den!!! Nyt ALT! Datt i medvind, hurra:-) Klem

Missfryd sa...

Gratulerer!! Det må jeg si...her går det unna:-) Utrolig flott ser det ut.
Er så glad på dine vegne.
Ha en fortsatt fin uke.
Klem Ingrid

Mor og datter sa...

ååååååååhhhhh!!!! Gratulerer masse masse!! Så utrolig gøy!! Kan tenke meg dere gleder dere til å flytte!! Må si jeg er kjempe missunnelig!!Kjempe glad for dine vegne! Grattis igjen! Gleder meg til flere bilder når du/dere flytter inn!
klem klem

Kaoskontroll sa...

Gudbedre for et flott hus!!! Gratulerer sååå mye! :) Blir kjempegøy å følge deg inn i ny bolig!

Stor klem

Elin med Draumesidene sa...

Hei! Er innom deg med ein STOR onsdagsklem! Huset er fortsatt like fint :)))

Ha ein fin dag!
Klem frå Elin :)

Lykkeliten sa...

GRATULERER SÅ MASSE!!!!
Så utrolig gøy=D Høres ut som et drømmehus, og det så jo utrolig koselig og fint ut=)
Blir nok noen laaange måneder med venting, men dere har vel litt å gjøre imens også;)

Ha en strålende uke!
Klem

Mor og datter sa...

Hei på deg!
laptop pute er tingen når man blogger :p hihi
klem

LYKKEBO sa...

ÅÅÅÅ GRATULERER!!
Så utrolig kjekt da!! Super fint hus!
Gleder meg masse til å se enda mer:)
KLem

Cecilie sa...

Gratulerer så mye!
For et FLOTT hus!

Klem, cecilie!