søndag 14. mars 2010

Vært hjemme...

...hos mamma og pappa i helga! :)

Fikk tatt et par Farmen-bilder:
Tatt fra gårdsplassen til mamma og pappa. Været i helga bytta mellom vår og vinter ca 20 ganger, livet på kysten her i Trøndelag! :P

Her kommer vinteren å spiser opp Farmenøya! :P

Tenkte jeg skulle vise huset til mamma og pappa med det samme, perla med verdens herligste utsikt!

Mamma har ei samling av skjønne, søte og morsomme mugger og kopper på ei hylle, se'a! :D


Også er jo disse sååå skjønne da:

Ei heeeeeeeerlig helg med mamma, pappa, søs og de tre barna hennes! ♥♥♥♥♥♥♥

Jeg tok båten tilbake til Trondheim og den stopper på pirterminalen, der ligger Norsk Rockmuseum, synes bygget er så kult, måtte knipse noen bilder! :)

(Ruinene er da ikke museet, det er nabobygget! Måte på falleferdig museum! :P)

23 kommentarer:

Tovepia sa...

Nydelig hus dine foreldre har, og du har hatt ei kjempehelg, skjønner jeg;)

Kos deg denne uka også og klem fra meg;)

lillelise sa...

Hei!
Hørtes ut som ei kjempekoselig helg. Så flott hus foreldrene dine har, må være litt av en utsikt med de vinduene!
Ha en fortsatt fin kveld

Guttemamma sa...

Nydelig hus og sted foreldrene dine har!!

Elin med Draumesidene sa...

Så fin helg! Og for eit flott hus med panoramautsikt!

Ynskjer deg ei flott, ny veke!
Klem frå Elin :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Flott hus....og så mange fine ting din mor har:)
Ja du reklamerer for Farmen og jeg for Himmelblå:)Så akkurat på Himmelblå og niesa mi fylte hele skjermen min her:)festlig...skjønner ikke får ikke opp på bloggrollen min når du har nye innlegg????
kos deg
eddaKlemmer til deg:)

Drømmer om drømmehuset sa...

Alltid kjempe kos å være hjemme hos mamma og pappa :)) Takk,må prøve meg frem. Så nå har jeg fått meg photoshop,så nå skal jeg prøve meg der.. Blir jo spennanes,å e nok ikke så enkelt som æ hadde håpa.
Ha en vidre fin søndagskveld! :)
Klem! :)

Beate :-) sa...

Nydelig hus, det så helt idyllisk ut. Slik hus vil jeg ha når jeg blir "stor". Og så hadde din mor den søteste samlingen av mugger da :-)

Ha en fin søndag!

Mitt hvite hus sa...

Ser ut som du har hatt en herlig helg... deilig å komme hjem til familien sin.. så nydelig hus de har ..og den utsikten da...

Klem Kerstin

Alven sa...

Så koselig plass og hus som foreldrene dine bor på :-) Fulgte de med under innspillingen av farmen eller? Er en ivrig følger av det programmet :-) så jeg hadde nok stått med kikkert ;-) Hehe :-) Nydelige mugger og kopper som mamman din hadde :-)

Ha en flott ny uke :-)

Kristin sa...

Oi!!...for en plass:-)
Skjønner godt at du ikke bruker de gamle fjølene ja!
hvor har du fått tak i de??
K

lisje astrid's husblogg sa...

HEI☺
Så flott hus dine foreldre har da!
Vakre samlerier di mamma har...Eplet dett ikkje så langt frå stamma..? ☺
Klem♥

Mor og datter sa...

hei på deg!!:)
Nei jeg er ikke så veldig flink til å holde liv i de selv. Men jeg prøver for harde livet HVER gang ;) heheh

Drømmer om drømmehuset sa...

Takk for det! Må prøve litt vettu! :) JA,gleder meg som en liten ungen før julaften.. :))
Ha en fin dag!
Klem! :)

Mor og datter sa...

har noe på siden min til deg.. :)

Miss Mette sa...

Koselig å reise hjem ja... og for et herlig hus og fantastisk utsikt de har! flott i Trøndelag ja! Mange flotte mugger også... Ønsker deg en super kveld. Klem fra Mette

Gunn sa...

Nydelig hus og ser ut som en fantastisk beliggenhet.
Syns og den herlige samlingen til din mor var ubetalelig : ))

Ha en forsatt deilig tirsdagskveld!

klem fra meg

Mor og datter sa...

hei på deg ;)

ja, og jeg som enda ikke har begynt å spise så mye sushi. Likte det!! ;) hihi det var kjempe godt! det var så godt og ferskt! nam nam

Miss-handy sa...

Heisann:)
Så herlig med de store vinduene og DEN utsikten da!! Alltid godt å komme hjem:)
Jeg visste ikke at vi hadde Rock-museum i Norge engang.....og det var jo bare råstilig!!!
Kult!!

Beate sa...

så stilig hus foreldrene dine har!
og for en utsikt!

ha en fin dag
klem beate

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

tenker på livet vårt i Trøndelag nå...
...Pirterminalen...
-vi bodde to år i Rissa kommune..

så nydleig hus foreldrene dine har, vakkert å se utover fjorden derfra..
nydelig samling mugger også...
takk for titten,- goklem, magny

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

ja vi bodde i Hasselvik i to år, pga at min mann er forsvars-mann...

ralfefarfars paradis sa...

For et flott hus- må være herlig å kunne se havet;) Flotte kopper og kar....og litt av et museum- det såg skikkelig rocka ut;) Men jeg er helt enig i at det er veldig vakkert på fosen;) Ønsker deg en fin kveld videre!!

Myhome sa...

Så flott hus dine foreldre har!!! Trivelig med den utsikten da!! Heldige dem:))
Ha en fin kveld!
Klem Anita