onsdag 17. mars 2010

LatskapsDatt

Datt var lat når det var dagslys og har derfor tatt crappy bilder i mørket for å legge ut! Beklager folkens, jeg er bare SÅ lat!!

Forrige uke var min svigerinne på besøk og lå over. Hun kom ikke tomhendt, omtenksom som hun alltid er hadde hun med gave til meg! Dette skjønne hjertet og lyset! Glasset som lyset står i skal brukes som telysglass når det er tomt! :)




Svigerinna mi er så skjønn, har vært sammen med min bror sia jeg var lita jente, heldige oss! :) Hennes interiørstil er en stor inspirasjon for meg! Takk for besøket T! ;)

Vi var også en liten runde på shopping og jeg kjøpte min første påske-ting! Jepp, min første, aldri pynta noe til påske før her! :-O


Såååå kul! :P Jeg la noen godteri-egg inni, men de vara ikke lenge... :P
Kjøpte noen småting til, men LateDatt gadd ikke ta flere bilder i kveld... Hoho...

34 kommentarer:

Drømmer om drømmehuset sa...

Hehe.. Lov å være lat avogtil.. :) E lat nu,men når kameraet kommer til helga,da skal det knipses :D
Har aldri heller vært nokka sånn pynte te påsken,men i år tenkte æ å endre litt på det..
Ha en vidre fin kveld.
Klem fra Christina :)

Kaoskontroll sa...

Jeg synes det er helt på sin plass å være lat, nå som det ikke er verken vinter eller vår, men noe graps midt imellom. ;)

Jeg har sett disse påskehanene/hønene i forskjellige varianter i butikker, og jeg synes det er litt vittig at dette er kommet inn nå, for det er jo slike mine bestemødre hadde. :) Men da mest med knappenåler, binders ol. småting oppi. Ikke noen godsaker å stjele altså. ;)

Stor klem

Tovepia sa...

Heldig du som fikk så fine gaver, og påskehanen må du nok fylle opp igjen,men den var fin uten godis også;)
Lat deg videre og klem fra meg;)

Kjeruben sa...

Heldig du har vert da! ... og snill svigerinne!
:o)

Myhome sa...

Så søte gaver, heldige deg!
Hanen var superfin:))
Deilig å fylle med masse godteri da:)
Ha en fin dag!!
Klem Anita

Susanne Gullet sa...

Sv: Helt enig :)

Må virkelig si at jeg elsker hjertet :)
Kanskje jeg skal prøve og lage et selv :)

Glede sa...

Hei på deg!! Så heldig du er. Det begynner ikke å bli fullt i det "Dattske" hjem? Alle give-aways du vinner og gaver du mottar.. Hihi.. Påskepynt er artig! Hvor er kassen min tro? Kjøpte endel fint ifjor, blant annet Mailegs.. Hmm.. Klem

Miss Mette sa...

Så søte gaver og så snilt av henne ♥ kjøpte slike lys jeg også her om dagen – syns de var så herlige!!! Og syns det er helt greit å være litt lat om dagen, årstiden vettø ;) ønsker deg en fin kveld vider, klem fra Mette

Mia sa...

Ikke alltid så lett å være kjapp nok med å ta bilder mens det er dagslys... men heldigvis begynner dagene virkelig å bli lengre nå, så det byr på flere fotomuligheter enn mindtvinters *smiler*. Hjertet og lyset var bare kjempenydelige. Heldige du.

sylvia sa...

hei.
så nydelig en gave,hun må være glad i deg,som ommer med så fint hjerte å lys.
så du å er lat å vårslapp..
er no noe som går nå har jeg skjønt...
ha en god natt.
klem fra sylvia

Karna sa...

Et nydelig hjerte, laget av et nydelig stoff...kjempe skjønt av henne og gi deg denne...ha en fin helg!

Lilliannes verden sa...

Eg likar late Datt :) Bilda blei jo duse og stemningsfulle :)
Forresten.. Kvifor Klabb og Datt? Kan det ha noko med dine kattar å gjere? :)

Hespe sa...

Så fint hjerte og lys din svigerinne hadde med på besøk :o) Glasshøna var også skikkelig fin, og passer nok fint til godteri, om den får lov...;o)

Ha en toppers helg!

Klem fra Hildegunn

JULIE K sa...

Heia. Har helt glemt å fortelle deg at det er jeg som har overtatt Myrrha : )))))

Ingunn sa...

Nydelig hjerte sier jeg og. Lykke til med prosjektet :)

Klem Ingunn

irina sa...

Så fine hjerter...e høna eller hanen kjøpt på Ciro fordi de har slike !!

Klem

JULIE K sa...

Ja her går det bra. Var en lang bil tur for henne. Bor jo i østfold, men hun finn beroligene og sov nesten hele turen. Virket som hun skjønte at hun skulle hjem, for var helt rolig. Gikk selv inn i buret også. Nå har hun ett eget rom hun er trygg på og så går hun rundt i huset på dagene. Er litt forsiktig. Her er det jo to katter, en hund og kanin, hun må bli vant til. Men hun virker veldig lykkelig : )

Bidle i sømrommet sa...

Så koselig lysglass og hjerte :). Kul hane! En ganske lik hane som det der hadde bestemor, tror mamma har den nå. Morsomt med alt som blir in igjen for tida :)

Crinoline sa...

Har følt meg litt lat den siste tiden jeg også,mulig vårslapp.Nydelig gave du har fått. Ikke så mye påskepynt hos oss heller.Fortsatt god helg.Klem

GundaM sa...

Du er nok ikke alene om å være lat ;) Vårslapp er det vel noe som heter og..

Stikker innom og henter emg et bilde el to av potetkassa dine til cont.bloggen.

Ha en vakker søndag!

Elin med Draumesidene sa...

:) Det er lov å ta det litt piano innimellom! Fine presangar du har fått! Så snill svigerinne! Og den høna kan du no setje ein hengelås på ;) Merkeleg kor fort sånt påskegodt forsvinn?

Ha ein herleg søndag!
Klem frå Elin :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Alle er nok litt lat inni mellom :) eg kjenner meg vertfall igjen ;)

Kjempeflote bilder du har tatt :) lekre presanger! Ønsker deg ein herlig søndag!

Godklem til deg! :)

ps, alltid koslig med kommentarene dine :)

Lykke sa...

Herlig med latskapslivet innimellom. Det er så absolutt lov;)
Så søt gave du har fått da. Heldig*

Wow,for et lekkert hus foreldrene dine har. Og nydelige mugger på den hylla.
Hm, kanskje de er naboer med lærern min? hun bor vist også der.

Ha en flott uke som kommer. snart er det sannelig meg Påske også.
Klem fra meg*

Shabby Charm sa...

Såå skjønne ting du har fått. Det var en snill svigerinne :) Mange klemmer fra Maia

Lykke sa...

Hun heter Selma Lundsten. Forsto det slik at hun så over på farmen øya...?
Nå vet jo ikke jeg hvilken side av øya hun bor på.

Adjø så lenge.
:)

Lindas hus sa...

Lykke er fine gaver;) Og høna di var jo bare så fiiin! I LIKE! Ha en strålende uke. Klem

På landet sa...

God kveld. Ligger en award til deg inne hos meg =)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Nydelige ting du har fått...var jo akkurat i min smak...roser:)
Og den glasshøna var superskjønn...har ikke sett sånn før...
ha en flott påske søte du:)
eddaKlemmer til deg...

Hespe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hespe sa...

Ja nå nærmer påskeferien seg med stormskritt, og jeg titter innom for å ønske deg en riktig flott påske!

Jeg gleder meg masse og jeg har bestiller sol og flott vær over hele landet, så dette blir bra..;o)

Stor klem fra Hildegunn

Elin med Draumesidene sa...

:) Lurte på om eg skulle sende nokre leirfivel til deg, men trur ikkje dei likar å bli pakka inn? ;) Dei kjem SNART!

God klem frå Elin :)

SusanneInteriør sa...

Sv: Hehe yeh, that's hot :)

Du må komme med flere innlegg snart :)
Elsker stilen din :)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så skjønnt det hjertet var.
Må du ha en herlig påske og kose deg masse
Klem:)

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Saknar deg og innlegga dine♥
Å den hanen er kjempe fin da!
God palmesøndag♥
Klem frå lisje meg☺