onsdag 10. mars 2010

Glemmeklatt Datt!

Jeg har jo helt glemt å vise dette brett-vidunderet jeg kjøpte da jeg var på Bruktbo Stjørdal for et par måneder siden! :-O Se'a folkens! Sjekk DEN fargen! *sukk*

Den er dessverre litt for villig til å gå slipp på malinga si, så den kan ikke skrubbes, bare behandles fint og pent! Med andre ord; den er skitten som en grisebinge (ooookay, kanskje litt overdrevet)! Må nesten holde seg på plasser som ikke brukes til spising, så den fikk bare stå på kjøkkenbordet under fotografering!




Men herlig er den! :D

29 kommentarer:

Linda sa...

Helt enig denne var herlig!
Nydelig patina!
Elsker den gamle grønnfargen!

Smil og klem ;O))

Lykkeliten sa...

Den var fin!
Sånn skulle jeg og hatt;)

lillelise sa...

Hei!
Så fin - nydelig farge!
Ha en fin kveld

lisje astrid's husblogg sa...

Korleis kan du gøyme å blogge den?hihi...
LEKKER,å nyyydeleg patina!WOOOOOW for eit funn!
Å så fint du har pynta i den da!Akkurat slik eg likar det☺
Å ja!Årstalet var ein smule feil..Hehe☺2009 er det rette ja;)
Veldig kjekt at du vil vere med å feire♥
Godklem frå Astrid♥

Monica sa...

skikkelig herlig med nydelig patina og farge...ahhh.... unne gjerne hatt den her, hihi!! Hvordan kune du glemme å bloge denne herligheten ja? Ønsker deg en nydelig onsdagskveld. klem monica ♥

irina sa...

Nice ...elsker slike ting jeg.
Klem og kos :)

Lykke sa...

Her snakker vi Shabby*
Fiin* ja,denne må du la være akkurat slik den er. Skitten og grisete ;)

Håper alt går bare lekkert der i bya.
Klem fra landet*

Ellemeller sa...

Dette var lekkert det!! Nesten sånn at du kan ha det på nattbordet berre for å nyte synet før du sovnar kvar kveld:)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

så nyyyydelig, du har funnet en riktig skatt!! luckuyyou....
klem,klem¨¨*

jannes hobbykrok sa...

åååh!Denne var knallfin,og fargen er bare lekker!Dette er en sånn skikkelig gobit!Me like!!!
Klem,Janne

Lindas hus sa...

Kjempe fin og søt! Og fargen var bare helt herlig! Den skulle jeg gjerne ha hatt selv! Stor klem

ralfefarfars paradis sa...

Den var nydelig- herlig farge. Også ser jeg du har en sånn lekker porselensfjøl- de er bare såå fine synes jeg;) - og det er vel fordi jeg ikke har en selv- er det ikke typisk??
Ønsker deg en fin dag i morgen!!

Mitt hvite hus sa...

Nydelig brett du har funnet deg...og den herlige fargen da...

FÅr vaske den forsiktig..

klem Kerstin

Tovepia sa...

Nydelig var den!! Fylt med koselige ting;)

Karna sa...

Nydelig, fantastisk flott farge!

Kristin sa...

Hei!!
No har jeg endelig fått gaven i hus!!
TUSEN TAKK!! Det var jo "så alt for meget..".
Jo, men ærlig talt det var jo så mye fint:-D
Ble rent flau da jeg åpnet og såg at det var så mye... ;-)..å så bilde da.. nei du og du!
Nok om det;-)
Fin skuffe du har på kjøkkenbenken!
K

Kristin sa...

Award tiul deg!
K

Ellemeller sa...

Psst, eg har sydd sidan eg var lita jente, men er ingen verdsmester for det. Men all trening er god trening, eg lovar deg:)
Det er veldig kjekt å kunne å sy, og eg har ofte dårleg samvit når eg kjøper meg noko eg godt kunne sydd meg sjølv... men ein rekk då ikkje over alt, ikkje eingong ellemeller;)

Hege sa...

For en fin skatt - nydelig farve!
Ha en koselig kveld vennen, klem Hege.

Drømmer om drømmehuset sa...

Ligger en liten ting til deg på bloggen min. God helg! :)

Missfryd sa...

Akkurat den "riktige" finishen..:-)
Nydelig!
Ha en herlig helg!
Klem Ingrid

Guttemamma sa...

Auda..dilemma. LIker det rent (!),men den fargen MÅ jo beholdes!!
Krukkes med kefir blir gamle og slitte og fiiiine!! Bare prøv:-)
klem

Hespe sa...

Ja, dette brettet var jo bare knallfint!!! Forstår du vil beholde malingen - nydelig patina!

Ha en finfin helg - kos deg masse!

Klem fra Hildegunn

Kaoskontroll sa...

Hehe... jeg måtte faktisk tenke meg om da du skrev snøskapet. "Æh... heter slike skap snøskap? Det har ikke jeg fått med meg!" for det gjennom holdet på meg før den berømte lyspæren ble slått på. :)))
Men takk for det! :) Jeg er ikke redd nå lenger! ;)

Synnøve sa...

Kjemepfin kasse du har kommet over. Jeg likte fargen på den.
Kjempekoselig blogg du har.
Ha en fin kveld

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Du,eg ønskar og takke deg for varme og gode ord♥
Ha ein kos kveld☺
Klem frå Astrid☺

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!

Så tøff kasse! Hihi, håpløst når malingen slipper, du får prøve med tørrshampo:)

Klem

Kjeruben sa...

Skjønnar veldig godt at du er glad i den! Herlig!
:o)

Susanne sa...

Elsker brettet :) Utrolig vintage og nydelig :)
*Elsk* ^^