fredag 5. mars 2010

Gavedryss på meg! :D

Jeg var heldig å vant konkurransen hos kjære elle meller, jeg forteller! :D
Så for et par dagen siden var det lykke å hente posten, LAVENDELHJERTE!
Det dufter deilig og er såå vakkert! Tusen takk søte du!


Meeeehehehehen, der var ikke over der! Neida!!
Jeg og noen venninner har starta "hobbyklubb" der vi skal møtes en gang i måneden, gjøre hobbyting å kose oss. Dette var første gang og vi var hjemme hos meg. Vi kom aldri til hobbystuffet, men vi kosa oss å spiste kake å drakk brus! :P
Og av den ene av de søte 4 fikk jeg dette skiltet:

Er jo ikke akkurat noen hemmelighet at jeg synes pusekatter er det beste i verden! Hihi..
Midt i blinken, jeg er så fornøyd med det! Tusen takk sweetie! ;)


(Det var så mørkt, men blir jo så mye koseligere bilder uten blits!)

30 kommentarer:

Ellemeller sa...

So kjekt at du likte det!!
Kjekt å ha hobbykveld, det har eg òg lyst å ha saman med andre kreative...

Lykke sa...

Heldiggrisen* Så koselig å få pakke i posten da. Ja,det er glede i hverdagen det.

Hørtes kos ut med hobbyklubb og kaffeslaberas eller brusslabberas;)

Ønsker deg en kjempegfin helg.
Klem

Guros Drømmeverden sa...

Hei,
Det er så utrolig koselig at du stikker innom meg :o) Jepp, er kjempeheldig som bor ved havet. Tror ikke jeg ville trives uten å kunne se det daglig.
Artig med "hobbyklubb". Det kunne jeg også tenkt meg :o)

Ha ei koselig helg,

Guro

Hege sa...

Heldige deg:-)
SÅ fine gaver!
Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg:-)
Innom for å ønske deg en god helg!, klem Hege.

Miss-handy sa...

Heisann:) Så heldig!!! Kjempefint hjerte!
Vet du...når jeg trykker på bildene i sidemenyen din for å komme til de gjeldende innleggene, så kommer det melding om at siden ikke eksisterer. Kanskje pga at du har fjernet blogspot..? ....ville nå bare gi beskjed:)
Ha en superfin helg!! Her blir det årets første loppemarked....gjett om det kribler nå:) hehe

Guttemamma sa...

Moro!! Må vel sies å være en fin start på helgen med litt nytt i heimen!!
God helg til deg i Trøndelagen!!
klem

Miss-handy sa...

hehe...jeg hadde jo bare testet nattbord på kjøkkenet. Så da traff jeg nok bare den ene som ikke funket:) Natta:)

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Så nydelege ting du har fått deg♥
Å bilda du viser er sååå stemningsfulle!
Kjempe kos med hobbyklubb♥
Ønskar deg ein kjekke laurdag♥
Klem frå Astrid☺

Monica sa...

så vakre premier du har fått, likte spesielt godt det skjønne hejrtet...ahhh!! Ønsker deg ei nydelig helg. klem monica

Anita S Home and Wine sa...

Så heldig du har vært :)
go lørdag , hilsen Anita s

Mitt hvite hus sa...

Så moro med gaver i posten... herlig hjerte du fikk..

Høres kjempemoro ut med hobby klubb..

nyt helgen..

klem Kerstin

Glede sa...

Utrolig kult skilt!! Var det I eller? Hihi.. Med din vinnerlykke skal det ikke forundre meg om du stikker av med en av premiene mine heller. Ha en super lørdagskveld!

Solrosa sa...

Det skiltet var bare supertkult! Jeg elsker også katter og vi gjerne ha en!!! :)
Det bordet ditt ble jo flott! Du er så flink!
Det blir bloggetreff snart. Jeg har kontakt med Kristine om det. Er det noen dager som passer/ikke passer for deg?

Hespe sa...

Så flott lavendelhjerte du har vunnet hos "elle meller jeg forteller" - skjønt! Flott var også skiltet du fikk av dine hobbyvenninner :o)

Fortsatt fin helg til deg!

Klem fra Hildegunn

Myhome sa...

Nydelig lavendelhjerte du har vunnet!! Elsker lavendelduft:)
Og skiltet er superfint..kunne passet godt hjemme hos meg også:))

Ha en fin søndag!

Klem Anita

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

så heldig du var der...
ha en fin dag!

magny

Beate sa...

så heldig du er da!
flotte gaver

ønsker deg en herlig kveld
klem beate

Kari sa...

Herlig skilt da!
Og ja! De føttene på symaskina er utrolig fristende å bruke til bord, men jeg kan da ikke det så lenge maskina virker.... Jeg vet hva du ville ha gjort :-) Men jeg skal holde meg unna!
Ha ei fin uke du også!
Vakre tanker fra K@ri*

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Haha, artig med hobbyklubb der man aldri kommer igang med hobbysaker.
Grattis med gevinst, alltid kjekt med nye saker i huset.

Klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Grattis så heldig du har vært:)Så koselig med slik hobbyaften...driver og planlegger en slik jenteklubb jeg og....det er jo så koselig:)
ha en fin dag søte du...
eddKlemmer

MK sa...

Vær så god kjære du! :D
Det var en finfin start på hobbyklubben, eller skravleklubben.. Det kan jo hende at vi faktisk kommer i det kreative hjørnet en gang senere. :)

Mor og datter sa...

oi :)
ikke dårlig! Grattis med å vinne i konkurransen ;) så artig!! Så fine ting og da!!

Ville og takke for at du ville være med på giveawayen min, trekningen er i dag!! Og gratulerer med kvinnedagen i dag! :)
klem fra Cecilie

Mor og datter sa...

tittei... ;) bananmuffins? nam... det har jeg ikke smakt før!! :)

Maliva`s verden sa...

Så heldig du er...flotte gaver;o) Ja nå er det straks Farmen..spennende.Klem fra Maliva

Missfryd sa...

Så herlig med gavedryss, heldige du:-)
Morsomt det skiltet, jeg skulle gjerne hatt et med hund jeg, da:-)
Klem Ingrid

Karna sa...

Grattis med gaven, kjempe fin!
Og joda, et hus uten katt er et hjem bare så du vet det...ha ha ha....er livredd katter nemlig, så ingen katter her i Laxvaagen....men det holder kanskje med to hunder...fniiiss...

Lilliannes verden sa...

Du er så full av kompliment du! Tusen takk!
Ser for meg at du er like grei i verklegheten!
Hehe :) Det skiltet passa jo perfekt til deg!
Ha ein deilig dag

Lilla Kullan sa...

Så mycket fint.:-) Kram Stina

Anne sa...

Gratulerer med flotte premiar!
Også så koseleg med hobbykveld:)
Ha ein flott kveld!
Klem Anne

Kjeruben sa...

Gratulerer så masse! Ja heldige er dei som vinner slike flotte ting ;-)
:o)