søndag 28. mars 2010

Den vennlige landsbydama! HELDIGE MEG!!

Hei folkens, beklager at jeg har vært så fraværende en stund, både på min og deres blogger, min kjære fylte akkurat 30 og vi har feira'n 3 ganger på den siste uka! :P I tillegg hadde jeg et par tantebarn på 5 og 6 her forrige helg, da har jeg nok å gjøre jeg vettu, er ikke vant til slikt! Ja, også har jeg vært/er småsyk i tillegg... Wuhuu... :P Men NÅ er det påske og jeg er tilbake! :D


Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg samler på det gamle engelske serviser The Friendly Village?
Det var det i alle fall en av mine anonyme lesere som hadde fått med seg! Hun la igjen en kommentar til meg at hun hadde middagsserviset til 12 med sausnebb serveringsfat også videre, hun ville bli kvitt det, var jeg kanskje interessert?? Jeg trodde ikke mine egne øyne, jeg la umiddelbart igjen en kommentar om at JAAAAAAA, det ville jeg ABSOLUTT!
Det gikk noen minutter før jeg begynte å tenke at dette gikk nåvel ikke an!? Det måtte være noen bloggbøller som var innom for å messe med hodet mitt...?? MEN DET VAR DET IKKE!! Jeg fikk det gratis altså!! Bare betale porto! Heeeelt utrolig...!! Kan dere tro det?? Nei, det skjønner jeg godt! Men her er beviset:












Holy guacaole, jeg fikk nesten tårer i øynene under utpakking, den ene herligheten etter den andre! Sinnsykt!!:D

Med dette vil jeg si tusen millioner takk til deg kjære Monica!! Jeg hjelper deg mer enn gjerne med bloggen din hvis du fortsatt ønsker det! ;)

Med det samme jeg er på takkerunde så vil jeg stortakke Glede, Kristins Hus, Drømmer om drømmehuset og På Landet for denne skjønne awarden!

Jeg har absolutt bruk for litt solskinn her jeg går å venter på våren! :D
Det er mange som har fått denne, men jeg sender der allikevel videre, det er vel flere som her bruk for litt sunshine, både en og to ganger! :)

Lisje Astrid's Husblogg
Susanne Interiør
Hespe
Lindas hus
Vakre augeblikk
Draumesidene
Julie K
Lilliannes Verden

Fortsatt god påskeferie til dere som har det, og god søndagskveld til resten... :)

26 kommentarer:

Monica sa...

Gu så heldig du er... Mange fantastiske mennesker der ute altså. Og det må jo være så kejkt for Monica å vite at det blir så satt pris på!! Ønsker deg en nydelig påske:) Klem fra Monica

Tovepia sa...

Så koselig av henne som tok kontakt med deg! denne verdenen er full av trivelige folk, og takk for det! Skikkelig flott service du har fått!
Ha gode dager mot påskehelg og klem fra meg;)

sylvia sa...

hei på deg.
åå så nydelig,for en historie å for et herlig menneske som gir deg dette her,
noen er født snille,
å gratulere med adward.
god edring til deg.
klem fra sylvia

lillelise sa...

Hei!
Så heldig du var! Og så snilt å ville gi det bort til en som virkelig setter pris på det. Flott servise også.
Ha en fortsatt fin kveld

lisje astrid's husblogg sa...

WOOOOW!!Sååå heldig du har vore da♥♥Masse fine folk som finnest!Nydeleg♥
Tusen takk for at du vil gi awarden til meg da♥Du er berre så god♥
God påske til deg♥
Klem♥

monsol sa...

Ja, jeg vil gjerne ha hjelp av deg, så kjekt at serviset kom helt frem, var litt spent på det.HA HA du har nok mye bobbleblast og papp i huset nå, tjhiii. kos deg. eg tar kontakt pr mail etter påske ang bloggen. God bedring og håper du får en fin påske.

Har en drøm... sa...

Wooow, din heldiggris! Helt utrolig at noen GIR bort noe i dag:o)) Noen ganger føler man bare at man burde ha tippet lotto:o))

Kos deg masse med ditt, nye, gamle, herlige service ♥

Klem Line

GundaM sa...

Jøsses, så heldig du har vært da!! det finnes så mye flotte folk der ute og gøy den dama stakk inom bloggen din ;)

Skal jobbe to dager nå så blir det påskefri, skal bli deilig ;)

God påske datt!

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

går det an å være så heldig..??!!! det vakreste serviset man jan tenke seg...!!!
lucky you...¨¨''
klem, og god påske, dattevenn...
magny

borghild sa...

Da har du hatt nok å henge fingrene i den siste tiden!:)
Men duuuu så herlig med sånne mennesker!! Som bare gir bort et helt servise helt uten videre, kjempegøy!!:) God påske! Klem B:)

Frøken (male)STRØKEN sa...

wooooooow!! du va heldig du!!
Å grattis me bursdagan som har vært! :)

Håpe du har hatt ei kjempefin helg, å ønske deg en flott å solrik påske :)
Stor klem fra Susanne!

Kjeruben sa...

Så heldig du har vert! Får nesten tårer i augene sjølv her eg sitter og funderar på alle desse generøse folka som finnes der ute!
Varme tankar sendes til snille 'Monica'
:o)

SusanneInteriør sa...

Åh herregud, nå ble jeg litt sjallu her :P
Så utrolig snilt gjort av henne :)

Og så søtt gjort av deg og linke meg :)
Tusen takk du :)

Klem :)

Kristin sa...

Herregud!!!
Går det an å være så heldig, da...???
:-D gratulerer!!
Ha en fin påskeferie

Kristin

Hilde S. sa...

Gratulera med nydeleg servise.
Det finns mange kjekke og snille menneske der ute, og du har truffet ein av dei:)))
God påske til deg, og kos deg masse.
Smil H

Glede sa...

Det finnes altså så snille mennesker rundt omkring!! Så artig da, nå kan du dekke opp til stort kalas med ditt favorittservise. Ønsker deg en finfin påske!! Klem

Lilliannes verden sa...

åh, så snill du er! No skal det seiast at eg ikkje er noko flink med slike award-greier. Men eg sett veldig pris på det likevel! :D
Nydeligt samle-sett du har! :)

Shabby Charm sa...

For en fantastisk koselig historie!
Gratulerer så mye. Ikke rart du ble GLAD.

Ønsker deg en kjempefin påske!
Mange klemmer fra Maia

Alven sa...

Hei :-)

Sååå heldig du har vært! Godt å vite at det finnes så snille mennesker blandt oss :-) Herlig! Kjempekoselig servise er det også :-)

Ha en fantastisk påske :-)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Du snakker om og være heldig:)Grattis grattis:)
og god påske til deg min venn:)
eddaKlemmer til deg

Anonym sa...

Tusen takk for sunshine : )

Julie K

Miss Mette sa...

♥ Så heldig du er som fikk serviset Friendly Village, og så gratis da!!! En skikkelig påskegave :o) fins mange snille mennesker rundt omkring, det skal være sikkert! Ønsker deg en kjempefin påske! Mange klemmer fra Mette

Lykke sa...

ÅH,HÅLLY MALLONLY SÅ HELDIG DU ER DA*
Heldige deg :)

Finnes det så snille mennsker altså,som bare gir bort sånn helt uten videre. Ja, det er godt å hør:)

Skjønner du har hatt mer enn nok å holde på med da. Og grattis til din kjære med de 30 år.

Håper alt står bare flott til.
Good Påske* Kos dere masse
Klem fra meg

Hespe sa...

Heldige deg da - serviset er jo bare nyyydelig!!!

Tusen, tusen takk til snille gode deg for awarden - litt solskinn er alltid godt å ha med seg på veien, så det tar jeg gjerne imot:o)

Ønsker deg en strålende flott påske - kos deg masse!

Klemmer fra Hildegunn

Ninas Drops sa...

OMG!!!! BAck at ya!
Wow, fikk du det...så fantastisk. Tenk at det finnes slike folk som det da du. Synes nemlig folk skal ha svinemye for ikke no for brukte ting...argh!!!
Kort innom bare mellom hosting og påskegodtspising, ville ønske deg God Påske vettu... Kjære du.
Klem
Drops

Drømmer om drømmehuset sa...

Ligger en liten ting inne hos meg til deg.
Klem fra Christina