søndag 28. februar 2010

Reklamerer

Dette er et reklameinnlegg! Hihi...

(Bilde lånt fra adressa.no)

Jeg vil herved reklamere for hjembygda mi og be dere alle se på FARMEN! :D
Årets Farmengård ligger rett ved barndomshjemmet mitt i nydelige Vallersund! *Stolt*

Dette bilde er tatt fra stua til mamma og pappa for en stund siden (før huset var helt ferdig, beklager mamma, skal legge ut fine bilder etter neste besøk!):

Den lille hvite prikken på øya utafor er da Farmengården. :)

Dette er hel uti havgapet, det ser man vel på landskapet i bakgrunnen her:

(Bildet lånt fra adressa.no)

Nakent landskap!! Har ikke så mye trær vi, bare praktisk det, utsikt overalt! :P Mamma og pappas hus ligger på det lille fjellet til venstre for det store, på en klår dager ser vi 2 mil utover havet. Vakkert! Når det er sagt må jeg bare forberede dere; vi hadde den dårligste høsten i manns minne, det regna nesten hver dag under hele innspillingen! Hehe...

Jeg kommer til å hjemlengsel, men jeg skal hjem på besøk til helga, så det går forhåpentligvis bra! :)

Dere må tilgi meg bildekvalitet, dette er gamle bilder, er ikke bare å dra hjem å ta Farmenbilder til bloggen nå! :P

Hvit prikk på øy: Farmengården! :)





Okay, på det siste her er ikke Farmen med, men synes det representerer landskapet så bra:

Ja, siden jeg er så godt i gang med reklame her, så var det tre ting til jeg villa ta med:

Kjære Urban Retro, har konkurranse gående med premier fra Urban Retros Epla-butikk! :)

Også var det Eddas med hennes butikk Gjenbruks Dronninga hvor du kan vinne en krystallskatt!
Og til slutt var det Ciro-bloggen, her kan du vinne gavekort på 1000 kroner! Jatakk! :P

Åja, også var jeg heldig å vinne et nyyydelig pizzahjul for ei lita stund sia! Den er så skjønn, og her hjemme er pizza yndlingsretten, så det passa bra! :D


Tuuuuusen takk kjære Lindas hus, I love it!! :D

23 kommentarer:

Cecilie sa...

Så gøy at Farmen er innspilt i hjembygda di i år! :) Kan tenke meg at du får litt hjemlengsel når du ser på skjermen det du har kikket ut på hverdag i oppveksten. ;)

Moro da!

Ha en god kveld!

Klem, cecilie

Kjeruben sa...

Gratulerer med premie, den var kjempefin!

Så morsomt med Farmen rett utanfor barndomshjemmet da :D

:o)

lisje astrid's husblogg sa...

Oj!Så gøy da!Du har jammen vokse opp i vakre omgjevelsar!
NYDELEG!
Å klart vi må sjå farmen☺
Kjem til å tenke på deg da♥
Klem☺

irina sa...

jeg trodde du var trondheimspie !!
men fint der du er fra da ??

Klem og ønske om en fin uke.

Kari sa...

Funker dette da?
Jeg har forsøkt mange ganger før, men en gang må det vel være mulig.....
Vakker plass du viser bilder fra forresten!
Og så er jeg rett så imponert over dine ferdigheter i omgang med hersjestaur! Det ble et stillig bord!
Ha en fin kveld og ei fin uke.

Vakre tanker fra K@ri*

Kari sa...

Yes!!!
En klem også ;-)

Lykke sa...

Åh? er du fra Fosen? jeg trudde du var "Ækte trønderveijt" jeg.

Aldri vært på Vallersund, men på Statsbygd. er det langt unna?

Utrolig fint utpå der er det ihvertfall,nydelige naturomgivelser.

Good kveld i stugu Datt*

Ellemeller sa...

Nei so kult!! Vi har bestemt oss for å følge Farmen i år, vi gler oss til i kveld. Og no vart det ekstra artig å følge med:)

Nydeleg stad å bu på! Eg likar hav og lite folk rundt meg:)

Missfryd sa...

Så artig da at innspillingen skjer i hjembygda di. Ser flott ut der!
Ønsker deg en herlig uke.
Klem Ingrid

Missfryd sa...

Hei igjen!
Jeg så ikke før nå at jeg har fått happyaward av deg. Tusen takk, snille deg, det var så koselig atte:-) Det er mye som gjør meg glad:-)
Ny klem fra meg

Livs Lyst sa...

Så gøy da! Tipper du skal følge med i alle fall.
Jeg har også veldig lyst til det. Men det spørs om jeg får dem med meg i sendetiden... jeg er så utrolig dårlig på å sette meg ned å se tv... Men denne serien hadde jo vært gøy å se. For å snappe opp enda flere "gammeldagse" tips.

Hihi

Kos deg med tv-bildene du i alle fall!

Liv

Mitt hvite hus sa...

Utrolig vakker natur.. så moro at farmen skal gå fra gården hos dere da..

Bra med reklame..O=)

klem O=)

Guttemamma sa...

Så stas da!! Og for et herlig sted♥
Pleier ikke å se på Framen jeg..men kanskje jeg burde i år...
klem

Miss-handy sa...

Så gøy!!!...tenker at du kommer til å sitte klistret foran skjermen, da ja:) Hadde helt glemt at det skulle begynne idag, så fint å få en reminder på det:)
Kjempefin og koselig plass du kommer fra!
Hadde nok kart å bo der, ja!!:)
Ha en flotters farmen-kveld:)

lisje astrid's husblogg sa...

Hei☺
TUUUSEN TAKK for dine spor inne hos meg♥
Du gjer meg glad☺
Klem frå Astrid♥

Maliva`s verden sa...

Nei er du virkelig fra den vakre øya der....Farmen kommer nok til å bli favorittprogrammet her hjemme utover våren. Er nemlig med en skolekamerat der...litt rart å se han etter 24 år..men heia Tore..sier jeg ihvertfall. Bildene fra Ingrid`s hjem tok også nesten pusten av meg. Flere bilder er lagt ut i Ukebladet så løp og kjøp! Klem fra Maliva

Frøken (male)STRØKEN sa...

la meg til som følger her inne jeg <;)

å nydelig landskap å meget sjarmerene plass farmendeltagerne skal bo på! :D

klem fra susanne

Hespe sa...

For et vakkert sted!!! Gleder meg til å følge Farmen 2010 :o)

Ha en fortsatt flott uke!

Klem fra Hildegunn

MajorogMeg sa...

Så du er i fra nabobygda mi? Vi flyttet jo til Uthaug fra Trondheim i september 2009 og stortrives. Så jeg skjønner meget godt du får hjemlengsel, det er jo så vakkert her på fosen. Et mangfold i natur. Vallersund står på tapetet til våren..fototur:)
Flott reklame:)
Ha en fortsatt herlig dag:)

Kaoskontroll sa...

Hehe... ser det for meg, at du sprayer absolutt alt. :) Og forstår godt man blir hektet! Jeg gikk forbi en litt gulnet lysbryter med boksen i hånden. Ja, jeg trenger vel ikke si mer. Hehe

Så på Farmen i dag. Absolutt et nydelig sted ja! :)

Stor klem

Ninas Drops sa...

Hello
Wow, så vakkert sted.
Så heldige dere er som vet om et så nydelig område. Blir reint rørt av slikt jeg...hihi.
Klem
Dropsa

Lykke sa...

Hei på deg*
Åja, pusen knasker i seg alt hun ser av levende blomster og planter. Fredsliljen er en favoritt.

Jeg så Farmen når det gikk på tv`n en dag i uka her. De begynner jo allerede å bli uvenner. haha..

Håper alt går bare bra med deg*
Ønsker deg en kjempefin helg.klem fra meg

Glede sa...

Hei du!! Gjett om jeg følger med på Farmen da!? Skjønner godt at du savner å bo på bygda - det ser utrolig fint ut! Klem