onsdag 17. februar 2010

Kjøkkenhyller til besvær

Puh, å sette opp kjøkkenhyller burde menn gjøre sier jeg bare!! Steintung de hyllene jeg kjøpe på ikea! Puuuh.... Jaja, jeg fikk dem nå opp på et vis, selv om det overhode ikke ble så lekkert som jeg hadde innbilt meg! Jeg var så sur og misfornøyd når jeg fikk dem opp at jeg holdt på å dævve...

Menmen, med litt stæsj ble jeg egentlig helt ok fornøyd allikevel... Hehe... Litt bortkasta surmuling kanskje, men man må jo vær litt sur så det blir satt pris på når man er blid også! Hehe...









Godkjent? :)

39 kommentarer:

Lene sa...

Synes du har vært flink jeg. Man er jo litt stolt når man til slutt får til slike "manneting" helt alene. Fine hyller:-).

Monica sa...

Jeg skjønner ikke hvorfor du var sur nei, det var skikkelig bortkasta for det var jo kjempefint. Du kan være stolt av deg selv. lekekrt pyntet. klem monica

lillelise sa...

Helt klart godkjent! Synes det ble kjempefint hos deg. Man har lov til å være riktig så stolt når man får til slike ting helt alene...
Ha en fin fin kveld

Cecilie sa...

Absolutt godkjent! :) Kjempefint! :)

Nydelige stoler du hadde til et flott kjøkkenbord! kunne selv tenkt meg å ha malte pinnestoler med nostalgisk preg på kjøkkenet.. Men lurer på hva mannen sier hvis jeg nevner at jeg vil hive ut de gamle.. tror bare jeg skal drømme i stillhet. ;)

God kveld!

klem, cecilie

Kristin sa...

Jo da, godkjent:-D
Ingen grunn til misnøye nei! Dævvinga, kan du vent me;-)
Tungt ja!! Ha svetta mang en gang....å skru med en hand og holde med den andre er ikke SÅ lett!
Ha en fin kveld/natt-dag i morgen!
kristin

Lindas hus sa...

Veldig godkjent! Bestått med glans;) Kjempe fint ble det:D Klem

Ingrid sa...

Absolutt godkjent! Ingen grunn til surmuling! :)

nr14 sa...

Nå håper jeg at du ikke har kjøpt de siste hyllene de hadde oppe på Ikea?....har nemlig planer om å kjøpe helt likedanne hyller. Når jeg i tillegg ser hvor bra det ble hos deg så er jeg ikke det minste i tvil lenger. Veldig godkjent:)

Ellemeller sa...

Kjæresten flirer av deg og meg:) Eg har dramatisert innlegget ditt hjå meg...
"ooæææh, eg får deg ikkje opp på bloggrollen min lenger." No vart eg òg stressa also. Kanskje du må slette meg for å legge meg til på nytt?
"dere jenter er verkeleg jenter heile livet" sa han;)

Hyllene dine blei veldig fine! Ingen grunn til frustrasjon, synes eg;)

Miss-handy sa...

Jeg synes du har vært kjempeflink!! Ble veldig fint:)Veldig fine porselesboller også! Lampen din av hekleduk var så søt. Digger den virkelig!
Jeg har en utfordring inne hos meg hvis du har lyst....
Ha en flotters kveld:)

sylvia sa...

heisan
javisst ble dette godkjent,
nydelig det ble å vakkert pyntet,
nsker deg en god natt,
klem fra sylvia

Guros Drømmeverden sa...

Synes det ble fint jeg :o) Slike hyller er et fantastisk møbel. Kan brukes til så mangt...
Kos deg masse i den nystæsjede kjøkenkroken din.. Den er kjempekoselig :o)

Lykkes Hjem sa...

Meget godt utført.
;)

Åja, dette er vel verdt slitet Frøken Datt? Kjempefint ble det synes jeg. Du er så flink.

men, hadde de slike hylleknekter på IKEA nå? jeg holdt på å lete meg ihjel en dag. Kunne ikke finne.
Å da kan du tru surmulinga kom.. hoho

Ha en fin kveld videre
Blogges*

Solrosa sa...

Mer enn godkjent! Hva med et bloggetreff igjen? Uke 11, kan det passe?

Har en drøm... sa...

Helt klart godkjent, syns det ble kjempefin ♥
Så nydlig du hadde pyntet og... syns du skal være blid jeg:o))

Klem Line

Hege sa...

VELDIG godkjent:-)
Klem,Hege.

Kaoskontroll sa...

Hehe... jeg blir alltid pottesur når jeg skal henge opp ting, for jeg må bestandig gjøre det to ganger... og så selvfølgelig tette hull etter bommen først. :S
Ble fint, så ingen grunn til å sumrmule nå! ;) Hadde gjort seg med noen knagger til kopper eller annet under den nederste. :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ble så fint atte:)Gleder meg til nytt kjøkken og dekorering i større leilighet:)
klemmer..
PS..nå har Irina fått smykket og:):)

Kerstin sa...

Absolutt godkjent.. hyllene var kjempefine og det ble sjarmerende og fint.:Flink du =)

klem Kerstin

Elin med Draumesidene sa...

Storveis! Korleis klarte du å vere misfornøgd med så flotte hyller? Men eg trur at viss ein strevar veldig med å få ting til, blir ein automatisk deppa. Men desto bedre når ein blir blid og fornøgd igjen! :)

Ha ein good torsdag!
Klem frå Elin :)

Alven sa...

Hei :-)

Ble kjempefint :-) Har slike hyller selv,men jeg tuktet mannen til å henge opp mine :-) hehe :-) Han hadde nok uansett sett at han gjorde det...for jeg hadde nok ikke brukt vater osv...er ikke sååå nøye jeg ;-) Men hvorfor brukte du tre hylleknekter på den øverste? Har den lengste av de ikea hyllen og jeg brukte bare to...

Ha en flott helg :-)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

javisst, nydelig er det hos deg...
klemklem

Ninas Drops sa...

Hallois....Dæven...om jeg får si det slik.
Så flink du har vært...
OG du..enig med du om at man må være litt sur og i blant, det er bare godt det....Jeg er mye sur jeg...myyyye=)..-Men blir fort glad igjen da.
Alltid best når man blir riktig ferdig med slike prosjekter, litt stæsj og slikt så ble det sååå bra.
Og du...gleder meg til pakkesang assa..hihi.
klem til deg.
Drops

Missfryd sa...

Det ble så fint så:-) Og så er det jo herlig at vi damer klarer det meste sjøl, selv om det er kjekt å få litt hjelp av gubbene av og til...:-)
Klem Ingrid

jannes hobbykrok sa...

Godkjent!!!!Nydelig kjøkkenkrok dette her,og flotte hyller!Så kult du har stæsja de!Skulle så gjerne hatt plass til åpne hyller på kjøkkenet jeg og...
Klem,Janne

Alven sa...

Hei igjen :-)

Ups....da sliter nok hyllene våre...har veeeldig mye tungt stående på de..og spesielt på midten...spørst om jeg ikke må kjøpe noen knekter til jeg også da gitt :-)

Guttemamma sa...

Absolutt,"tullpia"...

Silje sa...

Wow! :) Absolutt godkjent! Første gang jeg er inne hos deg! Veldig fin blogg du har! :)
Håper torsdagen er fin!

Hespe sa...

Ja, dette ble så absolutt godkjent - flott ble det!!!

Ha en finfin kveld videre og heie Norge :o)

Klemmer fra Hildegunn

Miss Mette sa...

Kjempeflotte hyller!!! - og flotte ting du har på dem - bra skrevet også, smilte her jeg satt... Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

Kaja sa...

Absolutt godkjent fra meg! Syntes det passet fint inn til resten av kjøkkenkroken din! Så du kan gi deg selv et klapp på skulderen og være fornøyd, det var vel verdt det?!

Ha en fin kveld :)
Klem Kaja

Lykkes Hjem sa...

Haha, kanskje det ja. En snik som ville ha de for seg selv.
Men neste gang,ja da skal jeg finne de.

Ha en flotters helg Datt*
Tjohei

Kristine sa...

hva var galt med disse da? finner igjen feil jeg :-D
Så dumt at det var noe galt med låsen...hva den bøyd eller bare lukke mekanismen som var ødelagt? Syns ikke det er rett at du skal bytte lenka da..du har jo tross alt kjøpt det av meg ;-) si fra om du vil jeg skal fikse det...så ordner jeg det altså!!
klem

Synnøve sa...

Såå flott med slike hyller på kjøkkenet synes jeg, absolutt godkjent ;) Og jeg liker veldig godt kjøkkenbordet ditt! Og krakkene og stolene til, så flott med litt forskjellig rundt bordet... God helg til deg! Synnøve :)

GundaM sa...

Fint ble det med de enkle hyllene over det vakre kjøkkenbordet ditt;)

Stor klem fra lia og takk for frisørtips;)

MajorogMeg sa...

Her har jeg aldri vært før...for en flott blogg du har:) Hyllene er så absolutt godkjent:) Lampen var rålekker i innlegg under her.
Limgønner har jeg også...jaggu skal det lages veggstake av gamle brødformer og sandkakeformer. Ble rent imponert av å være her...og ikke minst inspirert:)
HA en flott kveld, klem:)

Beate sa...

YES! det ble jo kjempefint! du kan absolutt være fornøyd med resultatet!

klem beate

Ninas Drops sa...

Uhu!!!!
TUsen tusen hjertelig takk.
Jeg ble helt målløs jeg da jeg pakket opp gaven din nå ikveld.
Hm....du assa. Den er jo bare så skikkelig søt.
Og du har jo så rett, klart jeg manglet en Urban Retro Ugle. Har jo siklet på slike i litt tid nå=)...
Tusen hjertelig takk igjen kjære kjære Datt=)
Natti natti og sov godt kjære du.
Klem Klem KLem
NINA=)=)=)=)=)

Lykkes Hjem sa...

Nååh, så søt du er*

hehe, nei. jeg bor ikke sååå langt unna bya. 30 min kjøring. Jeg jobber på strindheim.
Bloggtreff hadde jo vært gøy da :) vet ikke helt hvordan jeg jobber enda. Men det skal jeg finne ut.
Solrosa? da skal jeg prøve å finne henne her i blogglandia.

Ha en flott søndag*