onsdag 27. januar 2010

Stylingproblemer...

Ah, styling er jo det herligste jeg veit, men i dag har jeg virkelig ikke fått det til å funke!! Jeg er en mislykka interiørblogger! :-O
Jeg kjøpte en stor potetkasse når jeg var hos Bruktbo sist. Etter en skikkelig skrubb (mulig den trenger en runde til da, var seriøst skitten! :P) var det i gang med styling! Men kassen var så lav og stor at jeg ikke helt klarte å finne en styling jeg syntes funka! :-O Ørten stylinger ble prøvd før jeg endte opp med en jeg syntes var ok. Men ikke mer enn ok! Her er noen av de feila forsøkene (jaja, kan jo ikke bare vise det jeg synes jeg får til heller! :P).











FEILFEILFEIL! Arg!! Til slutt endte jeg opp med den under her, ikke fornøyd, men i alle fall bedre enn de grufulle over!!





Hva gjør jeg feil med denne egentlig-så-fine-kassen, Blogglandia??

P.S. Flere har spurt om .com, jeg skal prøve å lage en "oppskrift" og legge ut i helga! Da håper jeg også å ha med noen bilder av soverommet! :)

P.S. igjen. Etter tips fra Ralfefarfars paradis tok jeg bort bambusen, da bli det bedre! Takktakk! Hvorfor jeg ikke prøvde det før aner jeg ikke, slo meg ikke en gang! heheee, dust... :P (Sorry, glemte å tenne lysene på disse bildene... Hehe...)




P.S. igjen igjen. Flere nevnte at de likte den som bord, så jeg måtte jo vei å prøve det, og nå tror jeg faktisk jeg er fornøyd! :D


30 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Herlig kasse;) Syntes stylinga var fin- men bambusen passer kanskje ikke helt inn?? Det var i alle fall det som slo meg;) Lykke til med videre styling;) Kjempeflott kjøkkenbord du har fått!!

Missfryd sa...

Ikke alltid det blir som en har tenkt nei, kjenner meg igjen...:-)
Hva med å henge den på veggen som en hylle eller "titteboks"?
Klem fra meg

Solrosa sa...

Likte godt det bildet der du brukte den som et slags bord! :) Du er ikke mislykka!! :)

Guros Drømmeverden sa...

Enig med Solrosa.. Synes den funker flott som bord :o)

lillelise sa...

Du er på ingen måte mislykka! Tror vi alle har samme problemet av og til, fine ting som helt plutselig ikke passer inn noe sted. Sjøl har jeg båret rundt på ei potteplante i hele kveld... Jeg var også innom ideen om å henge den på veggen som hylle.
Uansett - lykke til og ha en fortsatt fin kveld

Draume Elin :) sa...

Heilt vanleg! Slutt å prøve så hardt, då løsnar det ofte... :) Eg likte best når du brukte kassa som bord? Og så kan du dandere oppå der?

Sov på det! :)

Klem Elin :)

Kaoskontroll sa...

Jeg er enig med solrosa og draume elin, at det var stilig da du snudde den og hadde ting oppå. :) Dessuten finnes det ingen mislykka interiørbloggere! Vi går jo ikke etter noe mal her, og det er alle ulikhetene som gjør det spennende å surfe rundt i bloggene. :) Og ikke minst alles forsøk, som noen ganger blir bra og noen ganger slår feil ut. Dvs. gull og gråstein er det etter øynene som ser! Og siden vi liker å dulle med interiøret vårt endrer vi jo ofte syn på hva som er gull eller gråstein også. Hehe ;)

Klem

Ellemeller sa...

Det blei fint å bruke den som bord, eller so kan du setje den oppå eit anna bord og bruke den andre vegen igjen. Eg trur det blei "feil" fordi den er for lav og kom litt vekk der nede på golvet. Kassa var iallefall flott og eg reknar med at vi får sjå den i ymse miljø framover. Du får det til, skjønar du:)

Kjeruben sa...

Morsomt å sjå vegen fram mot sluttresultatet :D Vi er nok mange som flyttar rundt og rundt og atter rundt på ting før vi får det til :D
Likte det også veldig godt som bord, og det siste bildet var flott!
:o)

Hege - BOLIGglede sa...

Ja men det ble da bra tilslutt:) Ikke alltid like lett..
Synes du skal unna deg en bukett blomster som du skrev. Det fortjener du vettu:)

Camillas romantiske hjem sa...

Hei! Takk for gode ord under innlegget mitt, setter stor pris på det:)) Kjenner meg igjen i det du beskriver, ikke alltid lett å bli fornøyd...Ha en super dag:) Klem Camilla

fru Karlsen sa...

Det ble finest når du fikk tingene litt opp
i fra gulvet! Hærlig innlegg...tror det er mange som kjenner seg igjen her.....

Ha en fin dag

klem Inger

irina sa...

Syns den var fin med reinsdyr skinnet jeg ;)
Og så er du så flink til å style ;)
Klem

irina sa...

Jeg får ikke til å ordne domene. Du kunne ikke ha hjulpet meg hjemmefra tror du. jeg kan betale deg eller invitere deg på lunsj hjemme hos meg.
Jeg prøver å gjøre det før en artikkel av meg kommer i avisa sjø.

mange klemmer og veldig håpfull.

Irina

Hege sa...

He, he ikke alltid lett nei - men syns den fungerte veldig fint som bord:-)
Tusen takk for koselig hilsen, håpe..håpe:-)
Ha en fortsatt fin dag, klem Hege.

Lene sa...

Den var jo bare super som bord. Er ikke alltid lett å finne ut hva man skal bruke ting til selv om det er flotte i utganspunktet.Ha en flott torsdag.

Camilla sa...

Hihi nei, har ikke spurt på H&M, er ikke tøff nok til det vettu.. Men er jo en stooor plakat så har mine tvil. Kanskje jeg skal sende inn sambo for å spørre? hoho

Kassen gjorde seg forøvrig som bord! :-)

jannes hobbykrok sa...

Jeg ble helt svett bare av å lese om denne ommøbleringen jeg...Synes mange av løsningene var stilige,men likte den absolutt best som bord!!!Har byttet ut to lysestaker i dag,og synes det var vanskelig nok!!!
Glad kveld!
Klem,Janne!!!(så gøy at du deltar i giveawayen!!!)

Glede sa...

Hei du! Du er morsom du, Datt. Likte det at du viste "veien" til du ble fornøyd. Sluttresultatet ble flott. Kjenner meg absolutt igjen i det du sier om at det noen ganger er umulig å få det til!! Da er det greit å la det være - så plutselig går du forbi og ser løsningen! :)

Blandet loft sa...

Hoho kjekt å se at det ikke bare er jeg som snur og flytter på ting hundre ganger før jeg er fornøyd. og må si at det siste resultatet var bra ja :-) Bar du er fornøyd nå. er virkelig irriterende når man ikke blir det, det ligger liksom å irriterer i øyenkroken.

Klem fra meg

M sa...

Hei snupp, takk for stryke tips....eller "ikke stryk"-tips..
Kassen var SUPER som bord!!
Klem,M

Miss Mette sa...

Å kjente meg godt igjen her - dette med styling er ikke alltid så lett... Nydelig kasse du har fått tak i - elsker slike! Likte også veldig godt når du brukte det som et lite bord - kjempesøtt. Ha en fin kveld. Klem fra Mette

Lindas hus sa...

Ha ha ha! Søt du er! Har ingen tips, men kan tenke meg at plustelig så kommer det over deg, og du vet akkurat hvordan den skal være....Lykke til! Klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kjempestilig kasse...ønsker meg sånn...og så er de jo så billige på bruktbo:)Men jeg er for langt unna:(
Synes det var flott som bord jeg.....:)
Nå er det noe på vei i posten....endelig phuuu:)
Håper bare det faller i smak:)
kos deg med den fine kassen.......
goeKlemmer sendes

Lilliannes verden sa...

Ja, når du snudde den, då blei den flott! Syns det såg skikkelig søtt ut.
personleg ville eg mala den kvit, eller i ein anna pastell-farge :)
Åh, så mangen kjekke bilder du har på bloggen din. Masse inspirasjon :)

Balke gård sa...

Hehe, herlig bilderas av utrolig mange prøve-sette-kassen-på-ritkgi-måte:-))) Er litt like der:-) Men den er knallfin og passer så godt, så dette ender du perfekt selv! Men jeg er også slik noen dager, finner ikke det rette:-) Gleder emg til .com oppskriften, Balke var dessverre tatt, så jeg hadde Balkegaard i en dag før jeg fant ut at jeg heller skal jobbe emd å kjøpe Balke:-)) God helg! Klem, Marianne

Karna sa...

Tror du er litt streng med deg selv, dette ble jo kjempe fint det!!!

Ha en fin helg!

Draume Elin :) sa...

Hei! Er berre innom for å ynskje deg God Helg! :)

Korleis gjekk det til slutt med kassa?

Klem frå Elin :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heia:)
Det var da godt du likte det.......:)
Synes selv det var slike fine litt vårlige farger:)
Og steinen er det lukt på:)
Ha en koselig helg...
GoeKlemmer sendes

Lykkes Hjem sa...

Hei på deg!
Synes det ble riktig så koselig når du brukte det som bord jeg. Fint*

Kjempe fine kasser du har.