onsdag 20. januar 2010

Salg med potensiale


På shopping-for-å-bli-i-bedre-humør-runden min for en stund siden kjøpte jeg et pledd på salg på KID. Lyst strikka med en pelsaktig kant. Jeg klarte ikke helt å like kanten, så i dag tok jeg saksa fall å kvitta meg med kanten! Muhahaha! Dø, dumme kant!


Massakre... Nå er jeg sååå fornøyd! :)


Et koselig og fint (etter min mening) pledd til kos!


Her ligger det i godstolen klar til varming! Saueskinnet fikk jeg av søs i julegave! Elsker slike! :)
Restene etter massakren på gulvet... Hihiii...

27 kommentarer:

Kaoskontroll sa...

Hehe :)

Vært på salg i dag jeg og (fy skam, jeg har egentlig kjøpeforbud!), men det endte ikke i noen masakre. :) Dvs. jeg må snart masakrere visa- kortet mitt om jeg ikke får meg større selvbeherskelse. :-/

Enig med deg om at pleddet ble fint uten kanten. Det hadde passet perfekt til mine strikkeputer forresten. Hihi ;)

sylvia sa...

så kjekt.
en flott ide,
passet veldig der.
klem fra sylvia

Ellemeller sa...

Å, som eg kunne ynskje eg kunne gå på salg, men lommeboka sei nei. Men kanskje til sommaren;)
So lur du har vore! Klippe vekk det du ikkje likar:)

Camilla sa...

hehe Kan tenke meg at pleddet trives best uten pelskanten og!! Så fint ut ihvertfall :)

Solrosa sa...

"Dø, dumme kant!" Haha!!! :) Nå skal jeg svare på utfordringen din!

Kristine sa...

Nye pledd er alltid digg!!
Vi ønsker oss litt til Byåsen vi og ;-) Var på Nyborg en leilighet som ikke fallt i smak..håper på bedre lykke neste gang ;-D

Crinoline sa...

Smart,men hva skal du bruke pelskanten til? God uke til deg.

Guttemamma sa...

Veldig enig...

Kaoskontroll sa...

Jeg ser det for meg! ;) Men.. det kommer jo litt an på hva du jobber med tenker jeg. Om du driver med rosemaling eller andre kreativiteter kan du jo bare unnskylde deg med at du jobber meg håndlaget og med å finne nye visuelle uttrykk, og bare benytter navnet ditt som et eksempel. Kan forsåvidt også fungere i reklamebyrå! ;) Om du jobber med salg og markedsføring kan du jo derimot si at du øver deg til den STOOORE kontrakten er i boks. Om du er sykepleier eller regnskapsfører... tja, da er du vel forsåvidt bare smågal! Hehe

Lindas hus sa...

Deilig med nytt;) Og så vant du hos meg også, så da blir det mer nytt;) Send meg adressen din på legeberg@hotmail.com. Klem

Missfryd sa...

Pleddet ble flott uten pelsgreia:-)
Kjekt å lese om deg i innlegget før også:-)
Klem Ingrid

Nina i Paradiset sa...

Selvsagt liker du melk hver morgen, tenker jeg og ser på profilbildet ditt! ;)

PS ang det å gå ned i vekt føler jeg selv at det må være så lystbetont at en glemmer alt annet. Jeg kan godt stå på en tredemølle en dag, men neste dag har jeg ikke lyst å gjøre det samme kjedelige. Å gå en tur er også ok, særlig om en har noe nytt å se hver dag, men en dag blir en vel lei av det også ( ihvertfall jeg) Men å begynne på nye prosjekter ute i hagen, med spade, grafse og trillebår, da blir ikke jeg lei...
Ikke før til høsten!
Det er meg da.

Hege sa...

He, he så fint "re-design"-likte også pleddet bedre uten den pels-kanten!
Tusen takk for søtt komlpment- og sååå lettet over at alt er iorden på bloggen igjen:-D
Hobby-rommet er der..,må " bare" ryddes og innredes(hyller,arbeidsbord,kroker etc)...- og det tar sin tid når der er endre ting å "pussle" med, he he!
Ha en fin, fin dag vennen:-)
Klem,Hege.

Balke gård sa...

Hehe, du skriver så morsomt, du fremstiller deg selv som rene jegeren;-) Pleddkantjegerinna i Trondheim?:-) Mye finere ble det, smart!

Huset i skogen sa...

Tror jeg liker pleddet bedre uten pelskant jeg også;)

Bor utenfor Trondheim, på samme stedet som Tine (Tine`s Kreative hjørne) Det er morsomt å innom andre trønderbloggere for å se hvordan de har det.

Ha en flott blogg:)

Mor og datter sa...

heheh
sånn er jeg å, har jeg hengt meg oppi noe så må jeg bare gjøre noe med det. Og jeg er enig med deg og. tror jeg hadde likt det best uten den kanten..;)
ha en fin dag!
klem

The Lavendar Room sa...

Er det ikke fantastisk hva en runde med shopping-for-å-bli-i-bedre-humør gjør!!

Herlig med en godstol og kosepledd til å lese interiør blader eller en god bok::)

Ha en herlig helg!
Klem Julie

Kristine sa...

Hei og hopp :-)

Bambismykket ble solgt i går, men jeg har et til "på lager". Så bare å si fra om du vil kjøpe det. Det blir nok lagt ut i epla-butikken etterhvert. Bare si fra om du vil kjøpe det før jeg legger det ut ;-)
Malvik ja..her jo helt nydelig der. Men ettersom "svigermor" og "svigerfar" på på Melhus og Orkanger vil vi heller litt nærmere dem enn lengre fra etterhvert..tro det eller ei ;) haha!! neida..bare tuller. Ha ei super helg da :) klem

GundaM sa...

Nydelig stol, tipper katten love it ;) Smart å gå beserk på kanten, trodde først det var litt av katten ejg da, neida tuller fælt her nå;)

Ha en flott helg!

jannes hobbykrok sa...

Hahaha!!!Dersom overskriften i VG denne helgen er:"Blogger gikk amok med sauesaks",da vet jeg hvem det er!!!Hahaha!Stilig teppe,uten pels!
Janne

M sa...

Å nei!! Ofret du pusekanten!!
Jeg ønsket meg et sånnt pledd...men jeg har så usikker jobbsituasjon, og kan ikke kjøpe noe som helst på en stund, snufs!
Hva skal du bruke pusekanten til da???
Klem,M

Marias skriblerier sa...

hihihihi.. ja fysj, bort med den gufffne kanten! Enig med deg, MYE finere uten!! :D God helg!

Shabby Charm sa...

Pleddet så veldig fint ut uten kanten :)

God helg KLEM fra Maia

irina sa...

ha ha...du fikk meg til å le...jeg er motdatt...dø katter og kaniner for meg....mooooaaahaaa.
Uff det høres litt skummelt ut...men jeg er vel det da :)

Ville ønske deg god helg nå når jeg for låne daten i 10 minuter...eller på natten går det. Ellers må jeg låne data for å blogge på min egen blogg.
Tusen atakk for søte kommentarer på min blogg.
Goklem fra en bloggvenn som setter pris på søte deg.

Lykkes Hjem sa...

Hei på deg*
Fiint pledd uten liksom pelskant.
Haha,lo godt av katta di lenger ned her. For ett tryne ;) Søt da*

Og tusen takk for fin kommentar. Bortsett fra at det ikke er grått da. hoho... ;) Lys Nougat heter fargen. Og sikkelig nougat farge var det også gitt.

Du får ha en fortsatt flott helg og kos deg med pusen og ny pleddet ditt.
Klem fra meg*

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Haha, elsker massakren din! Typisk at når en liker noe ved en pute eller pleddd at noe er dyttet på som ødelgger hele produktet. Har også klippet og sprettet av mang en gang.
Kos deg med nye pleddet.Det ble fint!

Hihi, takk for kommentar om min lille Penny,og ja, bak den skoleplansjen var hun vill i blikket og klar for kamp.Sannheten er at hun var forbanna fordi hun ikke fikk klatre på sofaen, hun gir seg ikke så lett!!

Ha en fin dag.
Klem

Rita sa...

Er helt enig med deg! Teppet ble mye finere uten pelskant!