søndag 10. januar 2010

Retail therapy

I det siste har jeg hatt litt mer motgang enn strengt tatt nødvendig, min favoritt for å opp humøret litt i tunge tider er Retail therapy. Har dere hørt om det? Det er mulig ikke alle følger med så mange amerikanske serier som meg (*kremt* jeg kan vel vedde en del tusen på at jeg følger med flest av oss Blogglandiere... *flau*) og ikke har fått med seg dette uttrykket. Wikipedia definerer det slik: "Retail therapy is shopping with the primary purpose of improving the buyer's mood or disposition." Shoppe for å bli i bedre humør!
Det hjelper kanskje ikke i lengden, men noen gangen trenger man en quick fix, sant? :)

Plana var at den nyyydelige spisestua jeg snakka om skulle fikse humøret mitt, men så hadde jeg faktisk uflaks der også! Mens kona, som jeg hadde avtalt med, var på jobb, hadde mannen solgt hele greia til noen andre! Stakkar kona i huset, tror nok hun fikk dårlig samvittighet, men det var jo ikke noen sin feil, bare min sin uflaks! :P

Uansett, dette betydde jo at jeg måtte en runde på shopping nå i dag... :P Dette skrinet falt jeg for hos Tante Isabel! Liker det bedre og bedrer for hver gang jeg ser på det! :)


EEEElsker fargen og slitasjen!


Hengslene er små skinnbiter som er spikra fast med små (nå) rustne spiker! :D


Synes det passa perfekt inn på arbeidsbordet mitt! Dette var jo selvfølgelig ikke nok til å lappe humøret mitt, så det ble noen ting til! Skal vise resten når jeg får tatt bilder, gadd ikke i kveld! Men jeg MÅTTE jo bare vise frem skrinet! :)

12 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Er det mulig? Fy søren så kijpt da-både for deg og konen!! Men du har virkelig vært heldig med det skrinet.for det var knall fint!!
Super fin farge..
God-helg-klem-til-deg-------------*

Monica sa...

der sa du det rette ordet ja... bruker ofte den "terapien" jeg også, og det hjelper, for en stund iallefall... Så igår fikk jeg også reparert litt humør og tilfredsstillt shopping abstinenser. skal vise litt av mine nye ting når lyset blir bedre så jeg få tatt bilder;)

Knallfint skrin i en NYDELIG farge, elsker den fargen og asset erfekt på arbeidspulten din:)

God klem fra Monica

Guttemamma sa...

Så utrolig ergelig,går sånt an da...:(
Skrinet er utrolig fint og den fargen bare elsker jeg!!
KLem

sylvia sa...

hei, nydelig skrin.
så leit med spisestua.
klem fra sylvia

Beate sa...

åå, for et nydelig skrin, og fargen er jo bare helt herlig.
synd med den spisestuen...håper noe annet dukker opp!


ønsker deg en fin dag
klem Beate

Tee of Dragonfly Cottage sa...

Ddslekkert!!! HELT min farge :) Merker jeg ble litt "sjalu" nå :) Hi hi....

alvens kreative hjørne sa...

Sååå fin farge :-) har en gammel "sak" i den fargen selv :-) Nydelig!! Ha en flott søndag :-)

Klem

lisje astrid's husblogg sa...

Heisann:)Tuusen takk for så kjekke helsing frå deg:)
Bordet var brunt..Mala det i haust!
Skrinet var såååå kjempe lekkert!Å ja,fargen er herleg:)
Ønskar deg ein super fine søndag vidare:)
Godklem frå Astrid:)

Maliva`s verden sa...

"Smelt"for et nyyydelig skrin..me like;o)

GundaM sa...

Hihi, så nydelig et lite skrin og for ikke så altfor lenge siden stod det faktisk i bloggen og butikken min og ;) Snedig at du kjøpte det i byen da. Håper du ikke måtte betale så altfor mye for det, jeg kommer til å spørre deg på torsdagen!!!! Og om jeg ikke er i butikken så spør etter meg, da er jeg mest sannsynlig på kontoret har litt å drive med der og sjø ;)

Her har fruen vært på skitur mens katten har kost seg inne ved ovnen ;)

Ps. Str på kjøkkenbordet ditt da? Lite varer for tiden el. dvs kara kan ikke stå på torget ta imot varer i denne kulden derfor litt tomt i sjappa for tiden ;(

Glede sa...

Likte skrinet. Likte fargen. Elsket det, faktisk. Ahh.. Klem

Mitt hvite hus sa...

Uff så utrolig kjedelig da.. men skrinet rå fint og den nydelige fargen..Heldig er du også da. tross alt..

Klem Kerstin