tirsdag 5. januar 2010

Ja, jeg finnes enda!! :P

Bare litt satt ut av spill for tia, men jeg interiører jo videre her hjemme! :)

Tenkte jeg skulle begynne å vise litt av noe det nyyydelige jeg fikk til jul! Lykke!!


Denne fikk jeg (ehm, VI mener jeg) av svigerinna mi (ehm, jeg mener broren min med familie) til jul. Nydelig, am I right? Sukk... Ser på den hver gang jeg går forbi! Hihi...


Under lokket lå dette. Elsker de kulene der!


Er jo bare å bytte ut etter årstiden, lurt! Siden jula kom så seint inn her på grunn av lekkasjen får den være til helga. Nyter det enda jeg! :)

16 kommentarer:

Ellemeller sa...

Var innom deg i stad for å sjekke om du var i live:) Ja, det er altfor lenge sidan, men no er du her, og det er det viktigaste:)

So heldig de har vore!! Lekkert bur also!

My home is my Castle - by Kari sa...

For en nydelig gave :))
Så heldig du er...

Klem,Kari

Christina sa...

Hei på deg!

Takk for koselig hilsen;)Ønsker deg en fin kveld.
Nå er julen ute for denne gang,kjenner jeg synes det var godt!
Kos deg så lenge med jul hos deg...
Klem C

jannes hobbykrok sa...

Flott julegave,sånn ønsker jeg meg og!!!Sånn er det med den saken!Ha en super kveld!
Klem

Crinoline sa...

Nydelig presang dere har fått.Ønsker deg en fin uke.

Hilde S. sa...

Kjempefin gåve du fekk fra svigerinna di, hihi:)
H

Christina Mari sa...

Flott gave! :-)
Kos deg med julen..
Ha en vidre fin kveld.
Klem C.

Balke gård sa...

Hei og godt nytt år, der var du ja:-))Det er Louis, italiensk baderomsskap. Vel, håper du har hatt en fin jul, og ser jo vi elsker engler begge to. Tenkte jeg skulle kjøpe tlitt til 1/2pris nå. God dag fra M

Kristin sa...

Godt nyttår!!
Fin klokke:-)
Kristin

Blandet loft sa...

Så bra du fins enda :D God nyttår til deg kjære Datt :-) og flott gave!

GundaM sa...

Ojj, så nydelig den var da!!!

og du, kommer du innom gjenbruksbutikken min må du si ifra om hvem du er da ;) Hihi

tenker på kattene på Høgheim, håper det ikek er altfor kaldt der oppe ;) Hils

tinemor sa...

Jeg kjøpte min hos Mia´s på Stjørdal.
Man kan også bestille hos Roger Pearson:

http://www.rogerpearson.no/Webdesk/netblast/pages/index.html?id=477258

eller en av hans forhandlere:

http://www.rogerpearson.no/Webdesk/netblast/pages/index.html?id=477270

Lykke til

Klem

Lenemora sa...

Fin gave du har fått!

Ha en fin uke...

Klem fra Lenemora

irina sa...

Heisann !!
Det er ikke stort det er 109 cm. Altså en meter å 8 cm.
jeg har villet ha det selv , men ikke plass. Du må gjeren komme å se på det. jeg bor på Stjørdal.
Kan sende nr ditt på mai.

mi-rachel sa...

godt nyttår!

sylvia sa...

åå så nydelig en gave du har fått.hihihi dere fått.
koselig blogg du har.tittet litt rundt nå,å likte meg veldig.
klem fra sylvia.