søndag 17. januar 2010

Ikke skuffa!

Jeg fortsetter litt på kjøkkenet, klarer ikke helt å forlate rommet etter at kjøkkenmøblene kom inn, jeg er så fornøyd!! (Se forrige innlegg hvis du ikke har sett dem)

Jeg kjøpte en skuff når jeg var hos Bruktbo sist, billigbillig, den har blitt skrubba etter beste evne (forsatt ikke sikker på om den er rein nok, tips??) og har fått nytt liv som hylle.



Jeg er jo såå fornøyd!


Liker fronten så godt! :D


Får det mye morsomt med å ommøblere i den der! Hihi..



På toppen har vi for øyeblikket en hjemmekomponert lysestake av en gammel brødform, ei herlig skål og ei krukke som mangler lokk og har endt opp som lysestake.



Nederst står en kopp av favorittserviset mitt og et litermål, begge brukes som telysholdere.






Plass til masse småsnacks! :D

30 kommentarer:

Cecilie sa...

Så UTROLIG lurt! Å bruke en skuff slik! Genialt! Skal rett ut i løa og kikke etter gamle skuffer i morra, tror vi har kastet ut noen. ;)

Nydelige kjøkkenmøbler!

Klem, cecilie

Christina Mari sa...

Så flott da!
Flink du e.
Ønske dæ en fin søndag vidre.
Klem fra Christina :-)

lisje astrid's husblogg sa...

Så kjempe fint:)Elskar alle dei lekre detaljane:)
Har noko til deg inne hos meg:)
Klem:)

Lene sa...

Du er jammen kretaiv:-).

Lene sa...

Ups, jeg mener kreativ...

salige lavendel sa...

Det ble supertøft!

Home By Virginia sa...

Det ble kjempe fint...!!! :D

*Klem*

Lykkes Hjem sa...

HeiHei!

Åhh,så fin skuff. haha,nei den skuffer ikke ;)
Ser gammel ut.Sjarmerende* Den kom jo virkelig til sin rett med så mye fine og gamle ting oppi/på/inni.Eller på seg? jaja, du skjønner.

Bloggtreff har jeg aldri vært på så det hadde jo vært riktig så trivelig en gang :)

Ønsker deg en flott søndag videre
Klem herifra*

Solrosa sa...

Dette var bare helt superfint!!!!!!!! Så lur du er! :)

Solrosa

Missfryd sa...

Stilig og sjarmerende!
Ingrid

På landet sa...

Grattis med nytt bord, det hadde blitt med meg hjem oxo =)

Gulvet er fra IKEA å heter tundra, prisen er veldig snill 65kr pr m2 (155kr pr pakke).

Ha en fin uke.

jannes hobbykrok sa...

Utrolig stilig!!!!Elsker patinaen på fronten,heldig bruktfunn!Så fint du har pynta i den,mangler småting til å ha i sånne hyller jeg!Må nok på loftet til mormor snart!Ha en super uke!
Klem,Janne

Kristine sa...

Der var skuffa ja..eller, hylla! Ble jo utrolig lekkert da ;-) flinke deg!!
En sånn kjøkkeninnredning får stå hos meg ja..skal faktisk på visning på byåsen i morgen vi..spennende! hvor på på Byåsen er det dere bor?

Karna sa...

Skjønner godt du sitter der og koser deg, kjempe flott har dere fått det!

Christine Louise sa...

Jammen finner du mye rart og sååå fin den var :) Flink å pynte også :)

Klem fra meg..

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja...det er så stiiiilig og henge de på veggen...glimrende......er ¨å fasinert av det fine rose serviset ditt....det er nyyyyyyyyyydelig:)
ha en fin fin dag
klem klem

Lilliannes verden sa...

Så mykje fint :D Ser du har sansen for det nostalgiske. Det er kjekt nokon har glede av gamle skattar :)
Ha ein fine dag

Blandet loft sa...

Hoho sååå smart! en skuff som blir til hylle, fytti, DET likte jeg!!!!

LYKKEBO sa...

Imponert over alle de bra funnene dine11

Babb sa...

Åååå, æ å ønske mæ ei sånn!! hint-hint...

Lykkes Hjem sa...

Hei på deg*

tusen takk for for veldig hyggelig kommentar*
Setter så utrolig stor pris på det.

Hehe, ja huset var rett og slett trist for å si det sånn.
Kan ikke skjønne at noen vil bo slik i mange år.Men folk er forskjellige,og godt er jo det.

Ønsker deg en kjempefin uke videre
Klem fra meg*

Mitt hvite hus sa...

WOw for et råstilig kjøkken bord.. stoler og krakker... virkelig herlig patina og farger... og skuffen din var også helt rå... så moro å ha slike gamle ting... blir en egen stemning av slike ting...


Klem Kerstin

Balke gård sa...

Hei og hå!:-)

Så kjekt med slike gjester, tulipaner er flot gave, ja!

Og duv erden så flink du ahr vært, den skuffen var knalltøff!!! SÅ stilig og smart, høy iq, du, Datt!!!! Og et du hva, det kjøkkenbordet har jeg også, kjøpt på antikkmesse på Vikhamar for 14 år siden. Da var det oransj, nå er det lutet og nydelig! Ble sagt litt av beina så det var stuebord, ups..;-)

Cecilie sa...

Forresten..
Ligger en liten ting til deg inne hos meg! :)

Klem, cecilie!

Kristin sa...

tøfft!!
Ja, du får følge med å se hva det blir på loftet:-)
Ha en fin dag
Kristin

M sa...

Så koselig!
Jeg har like krukker som deg.
Ha en fin dag min venn!
Klem,M

Kaoskontroll sa...

Fantastisk ide! :) Du skulle nesten få bli med meg til feriehuset vårt, så du kunne komme med ideer til hva vi kan bruke alt gammelt der til. :)

Det ligger en liten utfordring til deg inne hos meg. Håper du ønsker å ta den, men det er selvfølgelig lov å avstå! :)

Klem

Villa von Krogh sa...

RÅFINT! Ja du kan lure nå... Det er litt hemmelig. :)
Jeg kan fortelle deg det på mail jeg... Haha.

Beate sa...

wow, den skuffen er såå stilig!
for en god idé!

klem Beate

Anitas Home and Wine sa...

denne hyllen falt jeg pladask for.. nå skal jeg ut å "jakte" Kjempe stilig..

hilsen Anita S