torsdag 7. januar 2010

Enda en julegave

Denne fikk jeg av svigermor!


Min første! :P Synes den ble så fin sammen med gaven jeg viste sist også! :)


Hele herligheten står i godt selskap, mine første sko! Jeg elsker de små skoene, så søte til pynt! :)


Ellers har jeg kanskje nevnt at jeg har vært på utkikk etter bord og stoler til kjøkkenet? Jeg tror jeg har funnet det! Venter med å vise det til jeg eventuelt får det i hus så ingen kjøper det opp før meg! Hihi... Har virkelig troa, håper på å få det i hjem i helga! Kryss fingrene! :)

14 kommentarer:

Missfryd sa...

Lekker!
:-) Klem Ingrid

Ellemeller sa...

Eg kryssar fingrar saman med deg!! Madonnaen var nydeleg btw.

sylvia sa...

hei,
ja den madonna er skjønn,jeg har den å,elsker den.nydelig pyntet,
håper du får bord og stoler da,
klem fra sylvia

Kristine sa...

Datt!! Nå var det leeenge siden jeg har vært på besøk hos deg! Har vel generelt vært lite i bloglandia siste ukene..men av og til prioriterer man anderledes :-)
Tusen takk for gratulasjon, er veldig spent jeg og på hvor vi ender opp...hehe!
Men du, nå er du jo i gang med å sy!! Så gøy! Du får ta med deg maskina til meg en dag da vet du så skal jeg lære deg noen triks...hehe ;-) klem

lisje astrid's husblogg sa...

Hei Datt:)Madonnaen er kjempe lekker:)Å skona da..Sååå søte:)Har mine eg og:)
Takk for kos helsing frå deg:)
Kryssar fingrane for at det blir bord og stolar på deg:)
Klem frå Astrid:)

Mor og datter sa...

Åååh jeg syntes sånne madonnaer er skikkelig fine! har lyst på en sånn selv.. der var du heldig :)
og helt enig med deg, veldig fint sammen!de skoene likte jeg veldig godt.. :)
klem

Magny sa...

...nydelig... nå var du heldig!
ha en fin helg...


magny

Crinoline sa...

Nydelig stilleben du har laget.Ønsker deg en god helg.

Christina Mari sa...

Nydelig! krysser fingrene sammen med deg jeg :-)
God helg til deg.
Klem fra Christina.

Kristine sa...

Hei igjen :)
Så bra at du stiller på bloggtreff!! Tror ikke vi blir kjempemange, derfor tenkte jeg at vi tar det hjemme hos meg. Litt koseligere å være hjemme hos noen, er det ikke? Blir kjekt i alle fall tror jeg! Nærmere info kommer ;) Ha en fortsatt god helg!

Kristine sa...

Hehe..da må jeg bare prøve å holde det sånn noenlunde ryddig..på bloggebilder trenger man jo bare rydde akkurat det som fotograferes, hehe. Neida, det må vel gå bra ;) Jepp, vi finner ut av om/hva dere skal ta med og så gir jeg beskjed :-D

Guttemamma sa...

Nydelig,nydelig-bra svigermor!! Og den fine nettingklokken har jeg og,den er bare utrolig dekorativ!! Ha en fin dag,du skal vel sy noe kanskje???
klem

Hjerterom sa...

Hei :)
Nydelig madonna!

Håper du får det bordet og stolene du vil ha :)
Blir spennende å sa.

Ha en fortsatt fin dag.

Klem Siw

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!
Grattis med ny madonna. Alltid kjekt å få noe nytt i hus.
Ha en fin helg,krysser fingre for spisebord etc.

Klem