torsdag 14. januar 2010

Bo brukt!

Eller, BRUKTBO! :D Endelig har jeg klart å somla meg en tur til Bruktbo på Stjørdal, har tenkt på det lenge! Jeg var egentlig på utkikk etter kjøkkenbord, men det fant jeg desverre ikke. MEN jeg fant en del annet fint til både meg og søs! :)



Favoritten er et vindu jeg fikk gratis siden det ikke hang sammen! Jeg kunne ikke spikre den sammen sia det var så skjør, så jeg måtte lime! :P



Det er så herlig slitent med en nydelig blåfarge på den ene sia!



Den andre har ingen farge, så bli jeg lei er det bare å snu det!



Det har glass i bare to ruter og den mangler en pinne i sprossa, men det er greit!



Jeg skal stæsje den opp litt mer etterhvert, akkurat nå nyter jeg den som den er! :)



Vakker!



Ellers var jeg og Solrosa på bloggtreff hos Urban Retro i går! Det var så suuperstas! De er begge kjempekoselige jenter og vi jabba tida avgårde om alt mulilg! Herlig! :)

21 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

For et vakkert vindu- likte også fargen veldig godt;) Så synes jeg det skrinet du hadde kjøpt hos tante Isabel var nyydelig- herlig farge...Skulle gjerne vært på bloggetreff- kanskje dere får ta dere en utflukt på landet til sommeren;) Ønsker deg en fin helg!!

lisje astrid's husblogg sa...

WOOOOOW!!!!!!
Såååå heldig du har vore:)
Det er kjempe stilig!!
Ja,dette må du nyte:)
Takk for alltid så gode ord frå deg:)Eg sett stor pris på dei:)<3
Nattaklem frå Astrid:)

Shabby Charm sa...

Gratulerer med røverkjøp!
Nei, vi tenker ikke på at innredningen har føtter. Veldig fornøyd med den.

Nattaklemmer

Ida Susanne sa...

Nydelig nostalgisk vindu du har klart å kapre her,utrolig stemning over det.
Enig med deg at man kan liksom ikke bli lei av å se på det, for meg er det det det (oi, mange det`er etter hverandre gitt*skratt*) handler om i hjemmet mitt.
Små (eller store) ting som gir meg et smil om munnen, da vet jeg liksom at jeg har gjort noe riktig*skratt*
Iallefall, et helt nydelig vindu med en masse sjarm.
heldig du:)

Ønsker deg en superduper herlig helg.

*hugs*

Kristine sa...

Det vinduet var jo bare lekkert!! Og så gratis...me like :-D hun er snill Gunda! Egentlig er det nok litt "triks"..du får et gratis, så blir du hekta og bare må komme tilbake for å handle!! haha ;)

tror det hadde blitt dårlig med besøk om jeg hadde tatt bakgårdssalg nå ja. Får håpe på litt bedre vær i mars ;-)
GOD HELG!! Kos deg masse!

Myhome sa...

Flott gammelt vindu, heldige deg som fikk det gratis:)) Nydelig blåfarge!!
Tusen takk for fine ord hos meg:)
God helg!
Klem Anita

Balke gård sa...

Takk for besøk:-) det var jo sjarmerende nydelig, det vinduet!! Og gratis, heldige deg!!! Ha en super helg!

Mor og datter sa...

Hei!!
Helt enig, mye av moroa er jo å planlegge litt og finne ut ting man kan gjøre og vil gjøre! Gleder meg masse, forsatt en stund til, så jeg har tid til å forberede meg!!:)
Så fint lite vindu du har fått tak i..veldig sjarmerende. Trenger ikke å gjøre noe med den.. Kjempe fin akkurat som den er.bra du ikke spikret noe i den, og heller limte..
har du tenkt å henge noe på den eller noe??

så gøy med bloggtreff:) Koselig det!
god helg og klem

Guttemamma sa...

lekkert lekkert!! Og nydelig slitt patina på vinduet...sukk

Kaoskontroll sa...

Godt noen ser meg! ;)

Må innrømme at jeg ble sittende å stirre på den lampa jeg også, men hateobjekt er den uansett. Kan liksom ikke rydde bort en lampe så lett heller... det ville mormor oppdage. Hehe

Nydelig vindu! Jeg ville faktisk hatt det akkurat slik det er. Med en gang man setter malerkosten på en slik gammel gjenstand mister den jo mye av sjarmen. Men alltid vanskelig det der... skal/skal ikke gjøre noe... og hvor mye eventuelt?? Men så er jo jeg en gammel sentimetalist da! ;)

Klem

tinemor sa...

Jeia
Så bra du stakk innom.
Ja, desv ble jeg syk. To dager med feber, så Far måtte steppe inn for meg i dag.
Men i morgen skal jeg være der, med masse klær på.
Så du bor på Byåsen...
Det gjorde vi og, før vi flyttet ut hir, for 6 år siden.Martin stokkensvei.... Bygde oss hus der.
Håer du komme innom butikken en gang jeg er der å.
Klem

tinemor sa...

Her gikk det fort....
Jeia=Heia
hir=hit
Håer=Håper
;-)

Ida Susanne sa...

hahah, veldig upraktisk å ikke like te kan jeg skjønne*skratter*
Jeg likte ikke te eller kaffe da jeg som 16 åring begynte å jobbe i en kaffe/te spesialist butikk..Jeg husker jeg bare la ut om alle de ulike slagene til kundene, og om hvordan smakene smeltet på tungen osv.. men etterhvert som jeg fikk med meg smaksprøver hjem og tvibget meg selv til å smake på dette, ble jeg fort hektet gitt..

Kopper kan man jo altids ha til pynt da.. Kakao er kanskje noe du liker?*s*

Magny sa...

stilig ramme, ja vi bor brukt, det er sjarmen...
ville satt hønsenetting i de tomme rutene...
takk for hilsen, og god hhelg videre...

Mgny

Ingunn sa...

Så flott vindu. Jeg liker vinteren jeg. Rare greier. Sommeren er kanskje best, men litt slik alle må være happy. Så da er jeg mest glad på vintern!

God helg og...

Varm klem Ingunn

Hulda sa...

Så heldig du var som fikk det vinduet! Det var jo rålekkert! Blir nok supert å ha ute til våren også. :)

Ser du har fått Kreativ Blogger-award. Den laget jeg våren 2008. Jeg var den første som sendte den rundt. :) Awarden er laget etter klipp og lim-metoden. Har brukt scrapark og bånd, og scannet den inn. :)

irina sa...

Heisann !! Så bra da,,,var så lei meg for det bordet må du tro...ble nesten kvalm da jeg måtte fortelle deg det,

kan jeg spørre hvor mye det koster for ett sånnt sett ??
Sånn for å sjekke mine priser ;)
Men jeg har litt sånn politikk at jeg skal ikke være så dyr, vil ha mye forskjellig å gjennomgang av varer. Skal du legge inn bilder. Du kan svare meg på mail om prisen hvis du vil. Blir kjempetakknemelig om du svarer meg ;)
Vakkert vindu,

Stooooor klem

jannes hobbykrok sa...

Så stilig vinduet var!Er alltid så koselig å se når du har kommentert inne hos meg!
Ha en super helg!
Janne

Crinoline sa...

Heldige deg.Jeg leter også etter et gammelt vindu.God helg til deg.

tinemor sa...

Så komentaren din nå..
Jeg kan ikke ringe Far så sendt, men har sendt ham en sms som han ser i morgen.
Jeg skal finne ut hva som skjer.
Ligger det et telefonnr på deg i butikken, så jeg kan nå deg i morgen?
Klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisannn............
så hyggelig at du ble min følger nr 100....
Det synes jeg nesten må feires:)
Ja...hørte dere hadde det hyggelig på et lite bloggtreff.....jeg sier må arrangere et til våren i Trondheim for da svipper jeg oppover....har hele fam i Trondheim...og bodd der selv mange år:)
Den var skjønn den gamle grønne tre boksen..er så glad i den grønnfargen....
Send meg navn og adresse så finner jeg på noe overaskende og sende oppover:):)
Ha en flott lørdag i Trondheim...
klemklem fra elinAnita