tirsdag 12. januar 2010

Award og utfordringer :)

Jeg har fått award av søte Lindas hus! Tuuusen takk kjære du, det var kjempestas! :)


Med awarden følger denne oppskriften:

1: Kopier awarden på bloggen din
2: Link til personen som gav deg awarden.
3: Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4: Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5: Link til deres blogger.
6: Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden

Så, here goes, 7 interessante fakta om meg... Tror kanskje ikke det finnes så mye interessant med meg, men får prøve!
1. Jeg tar bare nærbilder av interiøret fordi helheten ikke er noe særlig!
2. Det er bare ett rom i leiligheta som kan sies å være ferdig, det er stua! Resten er veldig halvveis!!
3. Jeg hater vinteren! Intenst, brennende hat!!
4. Har drevet med både fallskjermhopping og paragliding, men er i dag hysterisk redd det meste!
5. Har bare vært interessert i interiør i et års tid.
6. Er dataingeniør, jobber som programmerer, sannsynligvis det mest mannsdominerte yrke som finnes (okay, litt overdrevet, men jeg har i alle fall ikke jobbet med andre jenter), noe som ikke hindrer meg i å snakke om gardiner og loppefunn på jobb, det må de bare tåle!
7. Det finnes bare 6 interessante fakta om meg!

Jeg vil gjerne gi den videre til disse 7 bloggerne! Vil dåkk ha den hær æren? ;)
1. Blandet loft
2. Glede
3. Beates verden
4. Urban retro
5. Lisje Astrid's husblogg
6. elle meller, jeg forteller
7. Det lille ekstra

Så har malivasverden sendt ut en utfordring, vis kaffe og te-boks. Jeg tar den jo selvfølgelig! :)



Her er de skyldige! Den gamle Trønder Kaffe boksen kjøpte jeg i høst, mamma har likedan, har hatt den så lenge jeg kan huske! Den andre er et bruktfunn fra i sommer, kjøpt på nordmøre på besøk hos svigers begge to.

Ellers har jeg hatt besøk av mamma'n og pappa'n min i dag! Koselig!!
Mamma hadde strikke lange ullsokker til meg! Kjempesøte, går helt til kneet og er skikkelig tjukke i labben! Trenger det nå i kulda! :)



Ikke bare det, jeg fikk tulipaner også! Jeg som søyt i bloggkommentarer i går at jeg ville også ha tulipaner! :)

Tusen takk, snille dere!! :)

Nå skal jeg bake sjokoladekjeks til bloggtreffet i morgen! Gleder meg!

16 kommentarer:

Wenche sa...

heisann.
fine kaffe og tebokser har du også:)))
sku tru om trønder boksen kjem fra butikken min?....og jo. madonnafiguren kom nok også derfra. Heldig som fikk den til jul:)

lisje astrid's husblogg sa...

Heisann;)TUUUSEN TAKK<3 Sett STOR pris på den:)
Kjempe kjekt å bli bedre kjendt med deg:)
Boksane er lekre;)
Å kor gøy med bloggtreff da:)Kos deg masse :)
Godklem frå AStrid:)

Glede sa...

Hei du! Takktakk. Jeg tar nok utfordringen, blir vel i løpet av uka. Ha en flott uke videre. Klem ;)

GundaM sa...

Neimen er boksen blitt med i headeren din, så fin den ble!

Og de lange strømpene så gode og varme ut;)

Kos dere på bloggtreffet imorra da, selv er ejg på butikken til 18.00 og skal kauke om at kara må finne et kjøkkenbord til deg.....

Klem fra lia

GundaM sa...

Ja, grav fram den bilen og kom imorra du! Om du ikke får start tar du toget ;)))

Shabby Charm sa...

Hm, aldri hørt Bakels om vafler før ;)
Skjønne bilder. Likte spesielt godt tulipanene. Gratulerer med awarden.

Klem fra Maia

Mitt hvite hus sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen hos emg...

så skjønen bokser til kaffen da... liker så godt de gamle boksene..

herlige strømper som varmer godt nå kan jeg tenke emg..

'ha en fin uke videre,,

Klem Kerstin

LYKKEBO sa...

Hehe! Gøy utfordring-eller rettere sagt skrevet!! (likte nr 7 hehe)
Koselig med bloggtreff da!
Kos deg:)
Klemmer

Kaoskontroll sa...

Jeg kan tipse deg om punkt nr 7; Du er... vel, jeg skal ikke kalle deg en løgner... flink til å underdrive! ;)
Finnes bare 6 interessanta ting om deg, nei det tror jeg ikke noe på! Haha!

Så koselig da, fikk ikke med meg at du hadde lagt deg til som følger hos meg før jeg gjorde det hos deg, men når Linda mente du var morsom ante det meg at jeg ville være av samme formening. Og det stemte jo fint det da! :)

Koselige bokser! Har lagt ut min jeg også.

Ønsker deg en fin fin kveld!

Mor og datter sa...

Hei på deg!!! :)
Moro å lese og bli litt kjent med deg!! ;-)
Hmm så sjarmerende kaffebokser du har, sånne kunne jeg å tenkt meg. Har ikke sånne jeg..
Klem klem

Ellemeller sa...

Hei og tuusen takk for award. Du er vel ein engel!
Eg tek sjølvsagt utfordringa!

Mor og datter sa...

hei!!
Ja, det er alltid gøy med gaver vettø;) hihi
ha en super torsdag.. klem klem

siren sa...

Åh, de ullsokkene var bare helt råherlig...så snill mammaen din er mot deg! :)

Solrosa sa...

Takk for sist! Koselig kveld hos Kristine. Gratulerer med award! Og den kaffeboksen var bare helt super!!! :) Sokkene kjente jeg igjen, ja. De ser gode ut. Håper du får en fin kveld og en fin helg, og at vi kan ha et bloggetreff igjen om ikke så altfor lenge. :)

Klem fra meg

Monica sa...

jeg tar gjerne utfordringen:) Må bare sette meg litt i tankeboksen først, hihi:) Takk så mye for at du deler den med meg:) Kos deg masse videre med nydelige tulipaner, jeg kjenenr jeg blir glad hver gang jeg ser bort på mine også, ikke så mye som skal til, hihi klem

tinemor sa...

Ja, kjøkkenbord har vi opptil flere av!
Noen spesielle ønsker?
Jeg er i butikken i morgen fra12-17 så det er bare å stikke innom ;-)
Klem