tirsdag 19. januar 2010

Award og utfordring :D

Denne har jeg fått av Den blå halvkule! Titt innom bloggen hennes, hun skriver så koselig om livet (drømme livet mitt) på landet, har til og med alpakka, sinnsykt kult! :D Jeg har tatt utfordringen som følger med denne litt lengre ned her, og jeg konkluderte jo med at det bare fantes 6 interessante ting med meg, så det blir vanskelig å komme på 7 nye! :-O Hihi...




Jeg fikk den også av Lisje Astrid's Husblogg, i tillegg til disse to:



Tuuusen takk søte du! Pass på at dere ser innom henne også, hun har en koselig blogg som jeg ser veldig opp til! Og jeg digger badet hennes! :D

Også har jeg fått en utfordring av Kaoskontroll, det er hun med den lekre bloggen som skriver så morsomt! Og knuser sønnens lavalampe.... Jeg veit du gjorde det!! Hihi...
Utfordringen gikk ut på å liste opp 5 ønsker for våren!

1. Bli rik selvfølgelig... Hehe...
2. Gå ned ørten kilo! På magisk vis!! :D
3. Litt mer realistisk: Få ferdig badet!
4. Slutte å gremmes for alt mulig og bare nyte dagen...
5. At softis med lakrisstrø vokser på trærne. Og være kalorifri!

Vårstemning fra meg:



Heheheeee, fantastisk bilde av Cindy! :P

Jeg sender sulamitten videre til:
Koselige Solrosa som jeg har hatt æren av å møte live, hun har en herlig fargerik blogg!
Blandet loft, en annen fargerik blogg, hun har den kuleste stua evvver! :D
Anitas, en koselig blogg i lysere stil! :)

Take it if you want it! Datt has left the building! (Jeg har ikke det altså, det er bare et uttrykk lissom...)

10 kommentarer:

Linda sa...

Grattis med velfortjent oppmerksomhet.
Stilig kattebilde!
Skuffa som ble til en hylle på kjøkkenbenken ble kjempefin!
En ide å ta med seg videre!

Kaoskontroll sa...

Tuuusen takk for tilliten... liksom!!! *grrr* Det var ikke meg, det var ikke meg!!!

Men jeg håper virkelig du finner ut hvordan man på magisk vis blir kvitt noen kilo, OG at du deler magien videre! :) Jeg hadde før jul "bare" 7 kilo jeg skulle ned, men nå har jeg 10. Hvordan i all verden skjedde det? :( Nei dette forstår jeg ingenting av! ;)

Drømmen om en eplehage sa...

Ha,ha,ha!
Men her var det snakk om GOD hukommelse og DET er elefanten ;)

Hege sa...

Gratulerer så mye - det var vel fortjent:-)
Herlige bilder du viser - spes. av Cindy,fniis!:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

Drømmen om en eplehage sa...

Og de nye kjøkkenmøblene dine er superskjønne!
♥ ♥ ♥

Cecilie sa...

Takk for fine ord! :)

Gøy å lese mer om deg! :)

ha en fin kveld videre!

Klem, cecilie!

Guttemamma sa...

Artig trønder pi'....
Gratulerer med ytmerkelsen,jeg synes du fortjente den!!
klem

Anonym sa...

Artig a lese svarene dine.
Jeg er i utlandet denne uken, men har lagret innlegg som blir lagt ut hver dag likevel. Blir desverre ikke mye kommentarer fra meg, for jeg er travel med andre ting..

Ha en fin uke!

Klem Lenemora

Nina i Paradiset sa...

Kunne gjerne tenkt meg ett sånt lakristre i hagen, men litt skeptisk på regnet....
;)
Kjempeherlig skuffe på kjøkkenet ditt da. Det håndtaket er kjempeflott, -har to sånne selv på to innebygde skuffer på "blårommet" (Leons kommende rom)
Nå kom det lastebil hit!!!
:)

Solrosa sa...

Jeg er med. Skal løse den i løpet av dagen, tenker jeg. Er i Bergen på jobb nå. Og - takk for komplimenten! :) Herlig, fargerik - det var fine ord!

Ha en fin dag!

Sol