onsdag 2. desember 2009

Kjapp oppdatering!

Her går det så det suser! Pappa'n min er bedre å har kommet hjem til mamma'n min der han hører hjemme! YAY!!! :D

Ellers, her hjemme har de måttet revet opp gulvet der vaskemaskina står også, så det skal legges nye sluker nå snart. Også har de ENDELIG flyt opp hullet i gulvet på kjøkkenet, det står og tørker nå, når det er klart legger de gulv og begynner å sette opp kjøkkene vårt igjen! KJØKKEN! Det blir digg det! :D


Såååå, vi har en stund tenkt på at badet må pusses opp. Det er fra bygget ble satt opp tidlig på 70-tallet. Det er fliser og ingen varme, brrr!! :P I tillegg har det ingen sluk, vannet går gjennom rør i et hull i veggen og inn på vaskerommet! Hehe... Var kanskje ikke så nøye tidlig på 70-tallet? Vel, borettslaget sponser nye sluker, så vi legger inn ny sluk der inne, flytter varmtvannstank og vaskemaskin inn dit og får et helt greit vaskerom!

Også blir det nytt bad! Vi slår sammen det gamle vaskerommet, boden, doen og litt av gangen, badet blir ca 7,5 kvm, nok plass til hjørnekar! :D Nå driver vi å ser oss om etter innredning, flis, vegger osv! Vi blir nok å legge baderomsplater på veggene, kan gjøres selv, grei pris og blir fint og greit å holde rent! Så blir d varmekabler(JESS) og flis på gulv. Oppussinga starer nå superstraks, så dette kom litt fort på oss! Jeg har falt litt for denne serier fra ikea.




Bilder fra ikea.no

Når det gjelder baderomsplatene liker jeg kombinasjonen her.


Beklager at du ble med på bildet kjære, håper du tilgir meg... ;)

Noen råd blogglandia?? :-|

Beklager at jeg ikke har lagt igjen spor hos meg på en stund, jeg komme tilbake når det blir litt mindre kaos her! :)

Ble kanskje ikke så kjapp den oppdateringa men... :P

11 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Jeg liker veldig godt den baderoms serien (har den til og med selv!!Hehe) Vi har enkle hvite fliser til..enkelt og greit;)

Klem

Kristine sa...

En noe motvillig Mr. Nelson ble med på fotografering..han hadde febrilsk kjempet i ca 10 min mot den lille julekragen (mens jeg tok de andre bildene), men går ut fra at han bare kapitulerte etterhvert og satte seg altså til sånn på stuegulvet..hehe. En liten rar go'ing er han ja ;-)

skal si det skjer ting i leiligheten deres da! men så herlig å få nyoppusset bad. Og det gjør seg jo i verdien på leiligheten og da ;-) Har det høyskapet fra ikea på badet mitt, funker som bare det! vi har fliselagt hele badet og lagt panel i taket, mala hvitt med spesialmaling som skal tåle damp..men så har vi bare ca 4 kvadratmeter bad og, så da blir det ikke så mye flis..hehe. Så jo veldig bra ut på bildet som du viste av baderomsplater. Jeg anbefaler å holde seg kanskje nøytral på bad i alle fall..hvitt, sort, grått..uten å velge fliser som er for spesielle, er mer tidløst mtp fremtidig salg ;-) Masse lykke til med fortsettelsen i alle fall..du holder oss vel oppdatert tenker jeg :-D

Ingunn V sa...

Åååå, blir herlig med nytt bad da!
Den serien der er kjempefin. Vi har den på hytta - superkoselig!

Camilla sa...

Huttetu!! Har du ikke hørt om BoligLiv? Da var det jaggu på tide ;-) hihi Så godt det går fremover hos dere da, så blir det jul i heimen allikevel..? :) Også nytt bad i tillegg, gøy! Følger med i spenning....

Christina sa...

Hei!

Håper dere kommer i orden til jul.
Lykke til.

Ønsker deg en fin adventstid fremover...(selv om det kanskje er litt kaos.)

Husk,du har alltids noe å være glad for!
Klem C

Karna sa...

Mye som foregår hos dere med andre ord, kommer nok til å bli pent til slutt...lykke til med alle prosjektene deres!

M sa...

Du ble visst med på bildet du også!
Hihi!
Kjempegøy med oppussing!
Jeg kan ikke fordra det, men det er kjekt når det er gjort!
Du, tok du julegaveutfordringen min?
Jeg prøver å nøste sammen til ett innlegg...jaggu ble det mye å holde styr på!
Ha en fin dag snupp!
Klem,M

Liniana sa...

skal se det blir deilig med forandring. håper at dere ikke finner flere problemer når dere starter igang med projekt to! hehe lykke til!

Shabbycharm sa...

så spennende med nytt bad og nye gulv etter lekkarsjen i heimen..kaos nå men tenk så deilig når dere er ferdige....litt av en julegave;O)
ha en fin helg.
klem bella

Guttemamma sa...

Skjønner godt at bogging ikke har første pri hos deg fortiden...
godt å høre at far er vel hjemme iallefall!
klem

Kristine sa...

TUSEN TAKK for bursdagshilsen!! hehe..så du trodde jeg var eldre? ser jeg sånn ut altså? neida, bare tuller ;-) "bare" 25 ja..og fornøyd med det ;-) hvordan går det hjemme hos dere da? blir det ferdig til jul?