søndag 27. desember 2009

Datt gjør ting hun ikke kan...

...heeeele tiden! Men denne gangen var det sying det gikk på... :P

Fikk jo akkurat symaskin, jeg starta skarpt og prøvde meg på et hjerte! Holdt på å le meg ihjæl av resultatet, egner seg IKKE på blogg!! Så innså jeg at rette linjer var måten å begynne på... :)
Da var det naturlige valg en enkel pose selvfølgelig. Jeg gjorde tabben å lage den litt for stor til å være liten og litt for liten til å være stor, menmen, ække så enkelt vettu! :P
I alle fall pakka jeg litt vatt og nellik inni for å lage litt juleduft, ble grei nok, neste gang blir den nok større eller mindre! :)


Ikke akkurat jullete stoff, men i alle fall julete duft da! :)


Blomster foran og striper bak.


Og knytt med mitt favorittau! Kan brukes til absolutt alt, am I right...? ;)

16 kommentarer:

Blandet loft sa...

Så søt den ble da. ja sikkert lurt å ikke begi seg ut på litt vanskelige ting med en gang ;P

Linda sa...

Døfteposen ble jo riktig så fin den!
Øvelse gjør mester vet du!
Hjerter er nok ikke det enkleste å sy nei.
Gleder meg til å se flere resultater fra dine stunder fra symaskina!

Ha en fin kveld!
Smil og klem

Home By Virginia sa...

Den ble jo kjempe søt den posen... :) Enig med deg at hjerter kanskje ikke er det første man skal gå løs på... :) Det har jeg også erfaring med... *Ha ha ha*

Ha en strålende kveld videre... :D

*Klemmer fra MV*

Ellemeller sa...

Eg synes at posen blei heilt perfekt eg!!
So flink du er:)

Neste gong klarar du hjarte:)

GundaM sa...

Så søtt ;) Ser nesten ut til at du kan dette og nå!

Her har naboene fått seg to katter og de går ute til stor frustrasjon for våre to sære innekatter. Gamlekatten måtte en tur ut idag da og gi beskjed om hvem som var sjefen irundt her, huttitu jeg er glad jeg ikke er katt...

HIls ;)

Crinoline sa...

Dette gikk riktig bra.Hjerter er ikke det letteste å starte med. Lykke til videre.

Ingunn sa...

Så flink du er. Får nesten lyst til å sy selv jeg nå. Ennå det kjedet meg da jeg var ungdom.

Ha en fin jul videre.

Klem ingunn

lisje astrid's husblogg sa...

Du da!!Posen blei kjempe fin:)Fortsett du:)
Jepp du har rett:)Tauet kan brukast til Alt:)
Ønskar deg ei fortsatt god romjul:)
Nattaklem:)

Beate sa...

Grattis med symaskin!!! Synes posen ble lekker jeg!

Gleder meg til å se nye sy-prosjekter fra deg!

klem Beate

jannes hobbykrok sa...

Posen ble kjempefin den!Så fin blogg dette var!Gleder meg til å titte innom her igjen!
Janne

Hege sa...

Ble jo kjempefin posen!
Man må jo begynne et sted:-)
Ha en fortsatt kreativ romjul, klem Hege.

Yvonne sa...

Heisann! Ramlet inn hit via Jannes Hobbykrok. Herlig pose. Digger det stoffet, har det selv, og har sydd mobillomme av det. Spiller ingen rolle om det ikke er julestoff når resultatet blir så fint. Ha en fortsatt fin juletid. Klem, Yvonne

MeyBiMe sa...

Stikker bare innom deg jeg for å ønske deg en fin romjul...og takke for hyggelig besøk i bloggen min :-)
Kan fortelle deg at kransen er kjøpt på "mester grønn"!!!!

Hilde S. sa...

Ønskjer deg og dine eit retteleg godt nytt år.
Klem H

moni sa...

Heisann du:) Er innom for å ønke deg et riktig godt nytt år og hjertelig takk for det gamle. Det har vært kejmpekjekt å følge din blogg, du er så sprudlende og full av kreative prosjekter:) Den duftposen var NYDELIG og jeg likte fargesammensettingen din, vårlig og lekker:) Ønsker deg alt godt i 2010 og jeg gleder meg til å følge deg videre:) nyttårsklem fra Monica

Guttemamma sa...

Godt nytt år!! Og grattis med symaskin,synes posen er kjempesøt jeg og gleder meg til å se videre prosjekter!!
klem