lørdag 19. desember 2009

Blir jul i år også!

Heihei kjære Blogglandia! Jeg har savnet dere! :D

Jeg har ikke akkurat vært inspirert til å blogge i det siste, men nå kjennes det ut som jeg er på gli igjen! :) Nå er gulvet på kjøkkenet og kjøkkeninnredninga på plass i alle fall!
Jeg er jo selvfølgelig ikke fornøyd med resultatet, likte ikke det nye gulvet like godt som det vi hadde før, synes det var mye mer urolig, og dessuten ble fugen mellom kjøkken og stue stygg og en støvmagnet! :P Kjøkkenet er satt inn igjen litt skakt, så skuffer ikke går igjen og kjøleskapet gnisser mot hengslene. De har kappa benkplata for kort slik at skapet stikker litt utafor ogde har kappa av den planken nede der den ikke skulle vært kappa slik at den ikke dekker oppvaskmaskina, og noen skap står godt under benkplata mens noen stikker litt frem...
Jaja, jeg kan le nå da, men når jeg kom hjem å så det hele var det heller tårer enn latter som kom! :P

Ellers i stua så det slik ut da det var ferdig:


Da var det bare å brette opp ermene og sette gang med ryddinga! Har tatt meg ei uke å fått det noenlunde, vi har jo plutselig en bod mindre nå når vi skal lage bad der inne!

Og nå har jeg da endelg fått til litt jul!


Og skjønne Cindy er som vanlig ikke langt unna! :D

It's good to be back!

5 kommentarer:

moni sa...

Heisann skjønne du:) Så kejkt å ha deg tilbake igjen, vi har savnet deg her i bloglandia vettu:) Forstår godt du moister litt inspirasjon til blogging, spesielt når det "flyter" over mens man pusser opp. Men det blir jo så utrolig bra til slutt og da har du plutselig så mye å vise til oss! Koselig julepyntet på bordet ditt:) juleklem fra Monica

Maliva`s verden sa...

Skjønner deg godt jeg...sikkert ikke bare bare å bo midt i oppussingsprosjekt nå i disse tider. Godt å ha deg tilbake i hvertfall:o)Fortsatt god adventshelg til deg fra Maliva

På landet sa...

Velkommen tilbake =)

Huff håper de ordner opp etter seg, du kan vel klage på jobben? Jeg hadde garantert klikka i vinkel hadde jeg kommet hjem til det du beskriver...

Ønsker deg en riktig god jul.

Maja sa...

Heisann og takk for hyggelig hilsen hos meg! Ordtaket passer meget bra ja;)
Så kjedelig at ting går litt skakkete med kjøkkenet da....utrolig at det ikke går an å gjøre det riktig første gangen!
Håper det ordner seg med kjøkkenet.
Herlige Cindy som titter frem mellom gardinene;)
Her har det lavet ned med snø i hele natt og hele dag....lurer på når det skal stoppe. Har allerede vært ute en gang i dag å måket snø, men tror jeg lar det være til det har snødd seg ferdig;) Men koselig er det, fikk julestemning med en gang;)
Ha en fin kveld:)

Glede sa...

Hei! Så koselig du har ordnet det, flink du har vært. Jeg mangler litt motivasjon selv, vi har rømt til mamma og pappa i helga, men i morgen skal jeg skjerpe meg og få vasket og pyntet litt mer i kårboligen. Good to have you back! Klem