onsdag 25. november 2009

Utfordringer

I så mange formeninger!

For det første har jeg fått en utfordring fra Glede og Beates verden! Gå inn i mappe nr 4 eller 7 i bildemappa di, så inn på bilde nr 4 eller 7 og vis det fram.
Siden mine enten var bilder av meg og Glede ut på jentekveld eller min søsters nydelige datter måtte jeg fjuske litt! Jeg gikk inn i interiørmappa å valgte bilde nr 4!


En av mine gamle headere. Jeg tok dette bildet nede ved Dora her i Trondheim, av en eller annen grunn digger jeg det bildet! :)

Ellers går det ganske greit med pappa, desverre ble han flytta fra sykehuset i Trondheim til Orkanger, likte at han var her i nærheten. I går kjørte jeg en tur dit etter jobb, koselig å ha litt tid med pappa'n sin, forholdene tatt i betraktning.

Her hjemme er det faktisk enda mer kaos enn det var. Når de reiv opp betonggulvet viste det seg at det var fuktig gjennom veggen også, så de måtte rive opp betonggulvet inne på vaskerommet/boden. Der inne var d stappfullt av stuff som de måtte pakke sammen og ta med seg, for her er det rett og slett ikke mer plass til rot, stua er full, kjøkkenet ubrukelig. Nå venter vi spent på å høre hvor lenge det må stå slik, får vi tilbake gulv og bruk av kjøkkenet til jul? Jeg som hadde gleda meg til å pynte til jul, det spøker for det gitt! :P

Ellers beklager jeg igjen at jeg ikke har vært innom dere, som dere skjønner har det ikke blitt så mye ro i sjela, men nå skal jeg på runde! :)

5 kommentarer:

Ellemeller sa...

Håper det går bra med pappaen din!!

Anita

Polly sa...

Kjære deg, så uheldig du er da. Håper alt ordner seg.
Stilig bilde:)

Liniana sa...

høres ut som det er litt mye fortiden ja. men man skal ikke la seg knekke. tenk hvor fint kjøkkenet ditt blir etter på. jeg er sikker på at da sitter du å tenker. "det var jo nesten bra at dette skjedde." vi får håpe det i alle fall.

Lenemora sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min!
Fin side du har!

Klem fra Lenemora

Kristine sa...

Herlighet...det vil ingen ende ta?? huff, jeg syns du virker veldig optimistisk og positiv alt tatt i betraktning..hehe ;) håper det ordner seg, krysser fingre for at dere har orden i sakene til jul igjen :-D