tirsdag 10. november 2009

Unblogable!!

Sweet & Shabby har sendt ut en utfordring som går ut på å vise noe unblogable, noe som ikke egentlig egner seg på nett... :P

I dag ble gulvet på kjøkkenet revet opp, så den utfordringen passa peeerfekt!! Hehe...




Haha, Cindy sniker seg med over alt... :P

Åh, som jeg hater å ha det slik!!
Og midt oppi dette kom min kjære på at han skulle selge alle dvd'ene, PS3 med alle spillene og xBoxen! :D Vi skal kjøpe oss HTPC(hjemmekino-pc), den tar over for alle de dvd'ene og det eneste det spilles på er uansett PS3'n :)

Cindy syntes forresten det var mye styr i dag! :P


Se på dette fortvilte uttrykke da!! Hohooo...


Jaja, jeg får komme meg tilbake til rotet mitt! Sukk...

12 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Au da...
Ja virkelig unbloggable...but real life..
Stakkars...så litt dumt og fryktelig leit ut å bo slik. Men det blir nok ei årning på det skal du se...
Hilsen
O for Nina...hoho...

Camilla sa...

hehe huff og huff Håper de får fikset det ganske kjapt da! Så julefreden kan senke seg ;-)

Cecilie sa...

Veldig bra unblogable innlegg! :) Hehe.. Jeg var nokså pysete på den ser jeg gitt... Jaja..

Håper resultatet blir bra iallefall! :)

God tirsdagskveld! :)

Klem, cecilie

Nettelita sa...

Ohh.. Misunner deg ikke den der gitt! :( Oppussing er alltid kjedelig mens det står på, pga alt rotet! Men så blir det jo så bra når det er ferdig! :)
Ha en fin kveld, rot eller ei! :)
KLem

Beate sa...

herlig!
hva slags gulv skal dere legge nå da?

kjenner den følelsen av å pusse opp i ett rom... alle andre rom blir da av en eller annen grunn også bomba...

ønsker deg en fin kveld
klem Beate

Solrosa sa...

Hoho! Den katten så jammen fortapt ut. Hun ligner forøvrig veldig på den katten jeg hadde før. Hun het Bast. Kult med unblogable-innlegg! Herlig! Lykke til med nytt kjøkkengolv!

Sol-klem

Polly sa...

Hehe, du hadde nok vunnet unblogable konkurransen;O) Herlig innlegg! Lykke til med ordnings på kjøkkenet! Ønsker deg en god uke videre!:O)

Linda sa...

Det er ofte det ikke er bloggbart her hjemme selv når vi ikke driver med oppussing ;O))
Men det er ikke så ofte det ikke er noe på gang da...slik er det å kjøpe et gammelt hus.
Tenker det blir deilig med nye gulv da.

Ha fortsatt en fin uke!
Klem Linda

Mia sa...

Huffameg... dette så da virkelig ikke greit ut! Men tydelig npe som må gjøres. Litt artig utfrodring, det der med "the unblogable"... vanligvis er vi jo så opptatt av å vise kun det som "tåler dagens lys", men det er jo også befriende å se noe annet en gang i bland (for slik er jo livet, tross allt).

God natt til deg!

Karna sa...

Oj, misunner dere ikke dette...men du får tenke på hvor fint det blir når dere blir ferdig...hater også å ha det slik, allikevell setter jeg igang med div prosjekter....Masse lykke til!

LillaLykke sa...

Var noe som hang seg opp på blogspot, men ser ut til å funke nå :)
Vet veldig godt hvordan det er å bo i oppussingsprosjekt, og heldigvis er det veeldig kjekt når en er ferdig!

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Herlig innlegg...gleder meg til å se kjøkkenet ferdig.
Ha en fin dag.
Klem...Ellen