lørdag 7. november 2009

Takktakk Urban Retro :D

Jeg vant en konkurranse hos Urban Retro for en stund siden, gavekort på 200 kr i nettbutikken hennes! :) Jeg plukka meg ut en søt boks.


Og en skjønn vekkerklokke!



Så var jeg innom bloggen hennes her en dag og så det herlige handlenettet hun hadde laga! Selv bruker jeg ikke handlenett (fyfy), men jeg kunne helt klart se at jeg hadde bruk for en miniatyr-versjon av det nettet i miniatyr-hobbykroken min(skal få vist fram den også snart!)! :)


Se'a, supersøtt, right?? :D
Å hva har så Datt lagt oppi?


Hva her vi her...?


Notatboken jeg fikk av Glede!! :D

Jeg var litt nervøs når jeg skulle møte Kristine for å hente varene, den første bloggvennen jeg møter i den "virkelige" verden(Blogglandia er jo strengt tatt virkelig den å da men...), og jeg må innrømme at jeg egner meg best på nett, som Datt! Hihi... I tillegg er jo Kristine litt kjendis også da! ;) Så når jeg troppa opp på trappa var jeg litt sjelven i knærne, jeg fikk være med opp å hilse på Mr. Nelson, den knallkule hunden deres! :D Så klarte jeg faktisk å prøve å dra uten å betale for nettet... Hoho, gjett om jeg skifta litt farge da!! Puh, jaja, sånn kan det gå! Uansett, takk for premien og handelen Kristine, jeg er kjempefornøy! :D

Ellers er min kjære ute i kveld, så jeg og Cindy (hvis noen ikke vet det: det er pusen min) koser oss hjemme alene. Jeg spiser litt smågodt og drikker julebrus... Cindy kan ikke det da, hun er jo som sagt ei katt.. :P Også har jeg tent lys, det gjør jo alt så mye mer koselig! :)




Er det noen Gamere der ute forresten...? I så fall anbefaler jeg Tales of Monkey Island! Jeg digger Monkey Island spillene, og Tales of Monkey Island er virkelig herlig! :D

Bildet er stjålet fra det store nettet... :P

5 kommentarer:

Kristine sa...

haha...tjuvradden Datt!! ja, det hadde jeg virkelig ikke trodd om deg nei...heheh ;-) neida, jeg skjønte at du bare var litt stressa...like flaut for meg å spørre om pengene! men det ordna seg jo! Så fint innlegg..og så gøy at tingene falt i smak, sånt blir man glad av!
Har du vært på loppis idag? jeg var på et MEGADÅRLIG på flatåsen, stod i kø i 20 min...trangt og jæ*** oppover ei smal trapp og så kom vi endelig inn og så var det helt elendig..jeg ble rett og slett litt småsur...haha! jaja..var innom et i misjonskirka og, og der fikk jeg med meg en handlepose med gamle stoffer for en tier. Og en kjapp tur innom Fretex på Nardo resulterte i bl.a. en Catrine Holm kjele til spott-pris..så humøret kom seg ;)

Ang. det å levere inn fat til den fantastiske klokke designeren, hehe..så koster det 250,-..da er urverk med i prisen, og et lite honorar til designeren. Måtte passe på å si fra at han ikke kunne garantere for fatet da..gamelt porselen kan være porøst, men det har gått fint med alle han har laget selv til nå da ;-) bare å si fra om du vil levere fat så skal jeg ordne!! Ha en fortsatt fin lørdagskveld!! klem

Kristine sa...

P.S. Mr. Nelson er en fransk bulldog ;-)

Guttemamma sa...

Du trønderpia....
Fine ting du vant iallefall!!
Nattaklem

moni sa...

nydelige ting du vant og et utrolig skjønt handlenett:) Herlig:) Ønsker deg en nydleig øndag:) God klem fra Monica

GundaM sa...

Så heldig du er da og Kristine er ikke farlig å møte ;) Hun har flere ganger vært i butikken min...Og etter jeg starta Containergirlbloggen treffer ejg jo bloggere hver eneste dag jeg er på jobb!!!

Ha ei fin ny uke der ute ;)