søndag 8. november 2009

SOLGT

I did it... Jeg solgte akkurat skapet som jeg ikke har vært så glad i! Les om det her... (Og på finn)
Det gikk ikke for mange lappene, men jeg er uansett glad for at det er borte! :)

Nå kan dere der ute som spør "Hvor får du plass til alt?" tenke at det går noe ut også!! Hehe...

On that note, fant enda en plo-kasse da jeg var på raid sist, måtte jo bare ha den med! :)


Denne holder et pledd! I alle fall helt til kjære pus oppdager at det er deilig å å røyte oppi der... :P

10 kommentarer:

moa sa...

Deilig at noe går ut døren også :0)
..kjempesøt boks du kjøpte/vant hos urban retro!

moaklem

Crinoline sa...

Sjarmerende kasse du har.Tror nok pus vil like seg i den....

LYKKEBO sa...

Godt med det som er gjort;)
Sånn kasse ønsker jeg meg å;)
Klem

Kari sa...

De er veldig gode!
2.5 dl kulturmelk
2 ts hornsalt
375 g smør
en klatt smeltet smør
hvetemel til passe deig

De skal kjevles TYKKE! Eller blir de harde.
Stekes ved 180 grader midt i ovnen til de er lys brune på undersiden.

Vakre tanker fra K@ri*

Lindas hus sa...

He he! Alltids godt å kvitte seg med noe, hvis man ikke er fornøyd med noe mer! Og da får man jo plass til noe annet;) Kjempe fin kasse:D Ha en fin mandags kveld. Klem

Guttemamma sa...

Flink du er som kvitter deg med noe...det kjennes alltid deilig!! Fiiiin uke til deg!
klem

Kristine sa...

Godt å kvitte seg med litt innimellom!! Kanskje du trenger noe nytt? den nydelig sjenken som du så nede i gangen hos meg er til salgs...hehe ;-) ha en herlig dag!! klem

Ninas Drops sa...

Hei julebru=)
Er ikke det digg...ååå guri...tror jeg må kjøpe med meg noen flasker hjem i dag og fra butikken..o la la..Lurer på hvor mye sukker det er i den jeg gitt....Det blir ihvertfall skikkelig klissete der der sølt med slik brus..ho ho.
Neimen...enda en kasse...du assa...
Vet du..jeg er i samme situasjon som deg jeg gitt..Har nettopp solgt to sjenker her i huset , og det er såå tomt. Og jeg har flytteesker ståendes på gulvet. Håper ikke naboen ser inn å lurer på hva som skjer her i huset. litt sånn. "jaså...skal hun flytte fra ham nå da"...sånn er det på bygda vettu...sladderen sitter løst.
Men åi så masse fint du plukket deg ut fra butikken...stilig .
Ha det kult
Her blir det tur med en venninne straks.
KLem
Drops

Vibeke sa...

så nydelig boks fra urban, me like!:)

greit at noe går UT også..hi-hi

klem

Ingunn sa...

Så flink du er å selge da. :)

Finn.no er et bra sted å bruke.

Ha en fin kveld.

Klem Ingunn