søndag 22. november 2009

Liten oppdatering

Heihei, jeg er bare innom for å beklage at jeg ikke har sett om dere eller lagt ut noe på ei stund! Pappa'n min fikk hjerteinfarkt her rett før helga så blogging falt plutselig langt ned på to-do-lista!
Nå ligger han på sykehuse her i Trondheim og mamma har bodd her hos oss i natt. Det går nokså greit med han, heldigvis, så det begynne å roe seg i hodet mitt også! :) Han blir nok på sykehuset en del dager til, da er det godt å bo i Trondheim og ha mulighet til å besøke han hver dag! :)

Også har jeg meldt meg opp som frivillig på foreninga for omplassering av dyr i Trondheim, så i helga var jeg en tur på katteherberget Høgheim for å ta bilder av kattene (det er "jobben" min, i tillegg til å være litt kattetaxi, virkelig en kremjobb, spesielt når jeg synes det er så koselig! Heldigvis synes ikke alle det, så de var glad jeg ville ta det på meg! :) )


Så jeg har vært utro mot bloggen min og laga mitt første innlegg på Høgheims blogg her.
Om det er noen som ønsker seg katt eller kunne tenkt seg å vært fosterhjem for disse nydelige kosekattene så vær så snill å ta kontant, vi trenger dere!! :)

Og til slutt litt nytt om kjøkkenet! Tatt i betraktning de siste dagers hendelser så tar jeg ikke kjøkkenet og kaoset her hjemme så tungt lenger, men her er i alle fall en rapport på tingenes tilstad! Siste nytt er at de må bryte opp betonggulvet! Hihi, høres det ikke helt crazy ut? :P Problemet er at det ligger isopor under betongen som de mener har trekt til seg fuktighet og vil råtne, så de må opp med den. Da må de rive ut kjøkkenet og bore opp betongen! Mulig vi må flytte ut noen dagen, vi får se når den tid kommer... Som er i morgen... :P

11 kommentarer:

På landet sa...

Hei,så bra det går bedre med pappan din. Flaks at du bor så nære sykehuset, håper han kommer seg raskt igjen.

Varm klem til deg.

Lindas hus sa...

Så leit med pappan din og det er da forstålig at bloggingen blir nedpriotert da. Godt å høre han er på bedringens vei! Synes du har hatt litt uflaks i det siste med tanke på kjøkkenet ditt! Må si du tar ting med knusende ro:D Håper det ordner seg for det beste. Da er det godt å ha en frivillighets jobb som gir glede! Er så glad det finnes ildsjeler som deg! Ha en fin kveld. Klem fra Linda

moa sa...

hei -
huff, så trist med pappaen din da..men veldig bra at det går bedre..
Så flott at jobber med hjemløse dyr..katter..
har et hjerte av gull du!
fortsatt fiiiin søndag
moaklem

Kristine sa...

Hei Datt! Huff...sånt setter ting litt i perspektiv ja, blogg er liksom ikke superviktig alltid nei! Bra å høre at pappaen din er bedre :-)
Og så utrolig flink du er som har meldt deg som frivillig..har tenkt på det selv flere ganger, men har foreløpig bare blitt med den tanken.. Elsker katter selv, men passer litt dårlig å ha katt midt i sentrum syns jeg..når jeg flytter på landet skal jeg komme å adoptere minst ett par ;-) Håper det order seg med kjøkkenet snart da!! God mandag :D

Blandet loft sa...

Blogg er jo bare noe som skal være gøy, ikke noe man bør gjøre.. og kanskje man finner ut når sånn skjer at blogg blir mer en "jobb". jeg tror det er lett for.. Jeg for min del har vært helt i blogg-tanke verden i periode. Der jeg drømmeer om blogging og tenker på alt jeg kan blogge om.. Det er ikke så bra. Så bra du tar deg tid til familien nå. Håper din far blir bedre :-)

Og så flink du er! det er jo kjempe bra. Og enda bedre at du trives så godt med det :-)

I morgen ja..? haha. uff, måtte le litt da jeg kom til siste setning. Lykke til med gulvet.
Klem fra meg

GundaM sa...

Håper det går bra med pappaen din !!

Også er du blitt frivillig der opå Høgheim ja , så flott! Hils Kersti og Lena da fra hu som har de mest umulige kattene i hele trøndelag fra de ;) Hihi, neida men nesten ;)

Klem fra Gunda. Mjauuuuuuuuuuuuuu

Bidle i sømrommet sa...

Trist med pappaen din. Bra det går bedre med ham!

Utrolig mye knot med det kjøkkenet deres da. Og kjøkken er jo ikke noe man klarer seg uten så veldig lenge da. Dere får kjøpe dere et stormkjøkken, og leke campingturister i stua ;)

Glede sa...

Håper det går bra med pappa`n din! Vi får snakkes på msn. Så snill du er som melder deg som frivillig da. Beundringsverdig å ha overskudd til det med kjøkkenstyret og sykdom osv. Utfordring til deg inne hos meg!! Snakkes. Klem

Liniana sa...

huffa stakkar pappaen din. Vi ønsker han god bedring fra denne kanten iallefall!

jeg har alltid hatt lyst til å melde meg frivillig til sånne kattehjem. men har jo ikke bil selv så det blir vannskelig. kanskje jeg kan bli med en gang? blir jeg sikkert forelsket i alle kattene!

Guttemamma sa...

Da sender jeg masse varme tanker og klemmer og håper så indrelig at det går bra med pappa'n din!!!
klem

Mor og datter sa...

Heeei!
Så leit å høre om pappaen din! Håper det går bedre nå.. sender masse varme tanker til deg og din familie!Håper alt går bra!

Ååååh gud så fine bilder!!Du gjør en kjempe bra jobb med å hjelpe til på dette kattehjemmet!! :) Så bra!!
håper noen henter noen katter,så de kan få gode hjem!klemklem