fredag 13. november 2009

Knottiknot

Ikke kommet i gang med syinga mi enda, men i dag var jeg på Panduro og kjøpte litt stoff og trå, håper å prøvd litt i helga! Jeg får besøk av to nieser denne helga da, ei på 9 og ei på 10, vi skal på kino og jeg har kjøpt inn litt nisse-/engle-lage-hobby-stuff, vi skal nok kooose oss! :)

Jajaaa, i alle fall, jeg fant en sååå søt knott hos Cornelias hus når jeg var å kjøpte bursdagsgave til ei svigerinne. Den var desverre litt dyr, og siden jeg strengt tatt ikke trengte en knott ble det bare en.


Søøøt! :D
Måtte jo prøve den på kommoden min! :) Hadde bare hvite før, du kan se den her.
Hadde to andre søte knotter også, så jeg satte på de i tillegg.


Veldig lett å bytte slike, blir nok bytta tilbake etter hvert, tror jeg likte det bedre med bare hvite, hva synes dere?

Ellers så er det ikke stort nytt på kjøkkenet annet enn at det er konstatert at det ikke er nye fuktighet i selve betongen. Det er jo positivt! Kanskje vi får gulv snart da...? Vi har i grunnen gitt opp å prøve å bytta ut hele gulvet, det blir visst ikke aktuelt, og såvidt vi har funnet ut så er dette vanlig... Selv kommer jeg til å bli i dårlig humør, lei meg og forbanna hver gang jeg ser fargeforskjellen eller fugen, vil ikke ha det slik! Vi får vel bare flytte da! Hehe... Overkill...?? :P

12 kommentarer:

På landet sa...

Ååå nydelig knott, du kan jo ha den å resten hvite?
Forstår deg ang gulvet, hadde blitt sur selv, de burde å fikse det så det blir sånn det var!

God helg

Babb sa...

Søt knott! X-faktor va itj det samme uten dæ...sukk

LillaLykke sa...

Herlig knott! :) Spennende å variere litt synes jeg :)

Crinoline sa...

Knotten er fin.Ville kanskje hatt de andre hvite.Kos deg i helgen.

GundaM sa...

Godt det ikke var mye fukt i betongen da... Nydelig den komoden din med el uten de knottene syns jeg ;)

KOs deg videre i lørdagskvleden;)Her blogges det, alle husets tver er opptatte...

Guttemamma sa...

Nydelig knott!! Ikke hørt om noen som har så mange tanteunger som deg, eh....kremt..Smiths venner??
Ellers er du selvsagt ikke glemt!!
klem

Shabbycharm sa...

hallojs.. du vet man er selv den värste kritiker, og når man ser alt det fine folk lager rundt om på bloggene,ja da får iallefall jeg prestasjonsangst.
men det er göy å pröve,,,,,;o)
Ha en fin söndag.
klem bella

Glede sa...

Den knotten likte jeg! Å, helt nydelig! Innom fra mamma og pappas pc. Håper virkelig jeg får fikset vår snart, kjipt å ikke kunne følge deg og de andre. Grattis med symaskin. Gleder meg til å se hva du tryller fram på den!! Klem

Balke gård sa...

:-) Fin kontt! Og håper du ble fornøyd av bloggingen min inatt;-) Alt for deg,vettu:-)

Mor og datter sa...

Hei hei!!
Nei, bare det hadde vært jobben min... det hadde vært en drøm!Men jeg har fjernadoptert en katt - 50 kr i mnd.. og når den har fått et hjem. Får jeg en ny katt som jeg hjelper til den får et hjem!! :-) Men samboer med så sterk allergi, + dyre elsker som jeg .. så må jeg gjøre noe. Og da fant jeg dette! Genialt!!:-)
Kan dra å besøke den og om man har lyst..

hehe du er ikke alene, hadde nok hatt hjemme mitt fult av katter jeg og om jeg var singel .. haha

hatt en fin helg?
klem klem

Karna sa...

Nydelig knott, du får bruke den til en krok til å henge smykker på eller noe...må jo vises denne....

Bidle i sømrommet sa...

Hehe. Tro det eller ei, men hjerter er faktisk ikke så enkle å sy, siden de er så "svingete". Noen tips til enkle ting du kan begynne med er puter og nåleputer. Og slike små poser til å ha lavender og sånn i. Det er enkelt, bare rettfram søm :)