søndag 1. november 2009

Frustrasjon og lykke


Og hvordan gikk det med parketten etter fredagens ufrivillige "vask"? Den så ut til å berge...
Men på lørdag ble den en ny dusj før rørlegger'n kom hastende, og denne gangen berga den nok ikke... Svarte... Den er bølgete nå, ikke så ille at vi ikke kan leve med det, men nok til at vi er redd for hvordan det kan bli under, så den må nok opp! Heldigvis lå problemet i borettslagets fellesarealer, så det går sannsynligvis på deres forsikring. Flaks at hele kjøkkeninnredninga ikke står opp parketten i alle fall! Vent nå liltt... JO DET GJØR DEN! Hoho, den må nok flyttes på den også da, skrekk å gru... Kjøkkenet mitt... :(

Jaja, det var frustrasjonen, over til LYKKEN!

Jeg var på shopping i går (nå er jeg ferdig med nesten ALLE julegaver, og med mine 11 tantebarn så er det IMPONERENDE om jeg skal si det selv... :P) og på slutten var jeg innom to av mine favorittbutikker, begge bruktbutikker selvfølgelig! :)
Kjøpe noen ting, skal vise resten senere, men nå skal dere se den HERLIGSTE! :)

Jeg sto å titta på noen gamle flasker når jeg plutselig fikk øye på den, den herligheten som flaskene sto oppi!


VAKKER, right?? :D


Seee
på'n 'a.... Sukk... Bilderas!








Den kosta meg 250 kr, en jeg angrer ikke ett sekund, den er nokså stor og holder nå alle julgavene! :)

Inni stakk det ut noen rustne spiker og litt skarpe kanter, så jeg måtte neste trekke den.
Ikke noe skjønnhetsjobb, med det gjør susen! Voksduk i bunn å tøy rundt.



30 kommentarer:

moa sa...

Å, for en herlig - herlig kasse!
løkki ju!

Babb sa...

Nyyyyydelig gammel kasse, herrlig!!

map79 sa...

nydelig! heldiggrisen!

LYKKEBO sa...

Huff så kjedelig.. Håper alt ordner seg snart..
Mormorèn min har også hatt en ufrivellig sak på kjøkkent.. Og må nå flytte og bo borte i to måneder:( Kjipt..Men der hadde det vart en stund,og godt det blir fikset.. Lykke til:)Og knall tøff kasse du har funnet deg!!

Klem

Kristin sa...

Hei du!
takk for alltid hyggelige kommentarer. Så flink til å kommentere du:-)
Stæn-tøff kasse!! Kofferten og kassen lengre nede også, var fine.
Svært så uheldig du har vært da... :-O
Ha en fin og tørr kveld, hi-hi
K

Lindas hus sa...

Huff da, synd med vann lekkasjen! Håper det ordner seg:D Kassa var kjempe tøff og fin! Skjønner du er fornøyd! Utrolig bra pris også! ha en fin uke. Klem

GundaM sa...

Ups, kjedelig emd parketten da ;( Men men hva gjør det når du har en slik sjarmerende kasse!!!

Ha ei fin uke, hils den vakre katt,) Mjau

LYKKEBO sa...

Innom igjen jeg!!
Glemte helt å takke for den fine awarden!!
(sorry jeg er litt treg av meg....)
takk:)

Linda sa...

Så kjedelig med vannskade!!
Huff det blir rot i heimen det...
Knakende fin kasse!!

Ha en fin ukestart!
Klem fra Linda

Hulda sa...

Å, jøss, så flott denne kista var! Helt herlig med alle de merkene med skrift på. Nydelig har du gjort den inni også, ser jeg. Virkelig et kupp!

Ellemeller sa...

Ååå, kasse frå Ålesund jo!! Då synes eg at du skal tenke på meg av og til når du ser på den:)

Håpar at det fiksar seg med golvet og sånn...

Ha ei god natt!! Anita

Myhome sa...

Knallfin kiste!!!
Så skjønt med voksduken, og så koselig å fylle den med julegaver:)
Synd med gulvet, håper dere får fikset det i godtid før jul da:)
Ha en fin dag!
Klem Anita

Karna sa...

Huff det blir nok litt av en jobb....stakkars dere, er ikke kjekt med slike ulykker...

Kjempe tøff kasse!

Velkommen til min kreative verden sa...

Lekkasje er ikke å spøke med: ) Bare vent å se. Du vil ikke tro det!

Kassa di var veldig fin!

Cecilie sa...

Nydelig gammel kasse! Skjønn! :)
Synd med lekkasje - håper det går bra. Ikke noe gøy...

Takk for koselige hilsenes hos meg - jeg er nok ikke like flink til å legge igjen spor jeg... Skal prøve å bli flinkere. ;)

Den forrige pysen vår bodde også bare i løa - de finner seg godt til rette i en ullgenser i høyet. Lunt og varmt uansett vær. Så de kommer ikke inn nei.. Fungerer veldig greit. :)

Ønsker deg en fin dag! :)

Klem, cecilie

Christine Louise sa...

Nydelig kasse altså :) Den var du heldig med..

Ha en flott mandag.

Klem fra meg..

Ninas Drops sa...

Neimen...uff a mei...vannlekasje...
Grrr.....Stakkars dere... Håper det ordner seg raskt da.
Og du...tenke på deg da jeg skrev ordet Datt...hoho...Detter over ting hele tida..
Kassen din var suuuuper kul...hm..finner visst ikke slike jeg gitt..
Men er du ferdig med julegave allerede...du asssa..flinka=)
Drops

Shabbycharm sa...

hei på deg og guda meg så fin kasse du fant deg, der var du svinheldig må jeg si.
ang lekkasjen så forstår jeg din frustrasjon, har värt gjennom akkurat det samme för noen år siden.
men ha en fin mandags kveld.
klem bella

Mia sa...

Huff og uff med parketten, kjøkkenet og det hele! Håper alt ordner seg raskt og smidig uten alt for mye styr (wishfull thinking...?) MEN, kassen er bare hur lekker som helst! Og så er jeg imponert over at du har julegavene i boks allerede! Jeg har satt frist til meg selv til å være ferdig innen november er åmme, og foreløpig er jeg nesten halv veis.. men det er en del igjen.

Shabby Charm sa...

Kisten var bare helt nyyyydelig! Det var et kupp :) Lykke til med parketten og kjøkkent. Så kjedelig!

Maia Klemmer

borghild sa...

Åh, så kjipt med gulvet og kjøkkenet!! Men litt av en opptur med kista, da!! Knallfin!! Ha en fin uke! Klem B:)

Kristine sa...

Hei Datt :-) så kjedelig med parketten da...takk og lov for forsikring!! Gøy at du tar rosa-utfordringen da ;)
Handlenettet ditt er ferdig! Hadde ikke glemt det nei..glemmer aldri noe jeg..hehe. Bilde ser du på bloggen min, kanskje vanskelig å se den "reelle" størrelsen, men det ble utrolig søtt i alle fall ;-) hentes når det passer fruen!!

Blandet loft sa...

Æh, kjedelig med parketten daa!!!
Fin kasse du fant deg :D

moni sa...

guuuuuu så skjønn den var, sitter her med hkeslepp omtrent jeg:)

Utrolig kjedelig med parketten da... godt med forsikring da ja:)

Takk for god bedring ønskninger skjønne du. Nå holder jeg på å gå på veggene her for jeg kjeder meg slik. Ringte jobben å sa at jeg ko imrogen men fikk streng beskjed om å holde meg hjemme en dag til å bli skikkelig frisk... sukk...

Ønsker deg en fin trisdag:) Greys ikveld:D

Guttemamma sa...

Den var virkelig flott,heldig med den iallefall!! Ellers misunner jeg dere ikke mht til alt dette vannet...:-(
klem

Kristine sa...

Hallo i luken :-) så gøy at du er med på konkurransen! og takk for den fine kommentaren!! blir sååå glad! I lunsjen i morgen går nok dårlig, for da er jeg på jobb selv...eller, dvs. jeg skal på en konferanse i morgen og er ikke hjemme før e. kl 18..så da spørs det litt på når du slutter på jobb mtp å rusle innom på vei hjem fra jobb?

Tone sa...

Guri, nå ble jeg misnnelig! ;P
Grisefin!!

Maliva`s verden sa...

Wow..for en flott kasse du har kjøpt deg....Lekker å se på,og ikke minst praktisk:o)Alltid koselig å få kommentarer fra deg..God helg.Klem fra Maliva

Ingunn sa...

Hei og takk for kommentar hos meg. Så synd med vannskaden da. Men håper det blir bra til slutt. Godt det går på borettslaget da.

Klem fra Ingunn (fin kasse forresten!!!I og riktig god helg til deg.

Tornerosedesign sa...

Herlig kasse!! Var den dyr og hvor finner man et slikt vidunder?